צומת מילר: "ללא ספק עברה את המבחן". צילום מסך מהסדרה

צומת מילר: "ללא ספק עברה את המבחן"

אחרי תקופה ממושכת של ציפייה לסדרה החדשה של אדיר מילר, "צומת מילר", זה קרה. אז מה חשבנו על פרק הפתיחה והאם נמצאה היורשת הראויה של "רמזור"?

אדיר מילר רצה לקחת פסק זמן ארוך מטלוויזיה אחרי ההצלחה של רמזור, אלא שמשהו בער בו. הוא רצה להראות גם את הזווית שלא יכול היה להראות ברמזור, התעשייה שסביב אדיר מילר. מהנקודה הזו מתחילה צומת מילר, הסדרה החדשה שהוא מעלה שנתיים בלבד אחרי רמזור. המלכודת ברורה; מילר לא יכול לעשות רמזור גרסה 2.0, אבל חייב גם לא להתרחק, כדי להתכתב עם הקהל שלו.
© צילום מסך מאינסטגרם

בפרק הראשון מוכיח מילר שהוא עובר בהצלחה את המבחן. הוא מצליח להיות מדויק וחד מצד אחד ולא לטרחן עם ברבורי ברנז'ה מצד שני. הפרק הראשון נפתח עם סיטואציה מוכרת למילר - ראיון עם דנה ויס. מכאן הדרך ברורה. מילר מביא את התובנות המקוריות שלו, מתכתב עם התעשייה, צוחק על חשבונה וגם מכניס בנשימה אחת לפרק את אסי כהן, גורי אלפי ושלומי שבת. המשימה הושלמה בהצלחה. מחד, מספיק רחוק מרמזור, ואידך, מספיק קרוב כדי שניזכר בה. 
 
האם גם "צומת מילר" תגיע להצלחה בינלאומית?
 
 
מילר יודע מצוין לשחק את מילר, זה אולי לא לכמה אבל גם מלכודת לא קטנה. הוא לא מזייף, הוא לא מוגזם מדי, והתמונה שמתקבלת מאוד אמינה. גם ליהוקי התפקידים האחרים נראים כמו תבנית נכונה ל"לזניה" שאפה. שכבות של הומור, חייו האישיים, ביקורת סמויה וגלויה וגם טעם של עוד. בנוסף אנחנו נחשפים במהלך הפרק לאשתו של מילר שהיא פסיכולוגית ידועה (אדווה בולה), לסוכן שלו עופר (גל זייד), לאביו (אברהם סלקטר) ואמו (מירי אלוני).  
ואכן אנחנו לראשונה גם נחשפים לפתיח כאשר מתנגן שיר הנושא צומת בביצועו של מוקי שגם כתבת והלחין אותו ביחד עם אורי אבני ובו רואים עשרות אנשים בכל מקום ניגשים למילר ומצטלמים איתו.

 
 
אם הפרק הראשון הוא המראה של הסדרה כולה, צפויה למילר עונה מלאת נחת. השאלה היא האם יוכל לתת עומק לדמויות, להכניס מטבעות לשון, מוטיבים חוזרים שנחכה להם כמו ברמזור וגם הפתעות שישאירו אותנו עם הגבות למעלה. ההשוואה לרמזור תהיה בלתי נמנעת בדיוק כמו שכל סדרה של סיינפלד תהיה לנצח מושווית לסיינפלד. נראה שמילר יישען בהמשך על יכולות הסטנד אפ שלו וזה יהיה עימות מרתק עם הקהל. אמנם זהו רק הפרק הראשון, אך מה שבטוח הוא שחוץ מהיורו - גם צומת מילר זה המרענן הרשמי של הקיץ. 
 
תגובות