עלינו עליכם: הבאגים בסדרות טלוויזיה. צילום מסך מפייסבוק

עלינו עליכם: הבאגים בסדרות טלוויזיה

קרה לכם פעם שראיתם סדרה שאתם ממש אוהבים ופתאום חפץ שהיה בתחילת הסצנה נעלם, החליף צבע או התחלף בחפץ אחר בלי כוונה? אז מה קרה לחולצה של דילן מהאי? ומה קרה לשמו של יפתח מהחממה?

אם אתם מהאלו שקולטים את הדברים הספציפיים וממש שמים לב לכל דבר - הכתבה הזאת בדיוק עבורכם - אספנו את כל התקלות הקטנות שקרו בסצינות של הסדרות האהובות עלינו ואנחנו פשוט תפסנו אותם על "חם".

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בובספוג

באחד הפרקים בתכנית האהובה בובספוג, בעוד סקווידוויד נכנס לו למטבח להפסקה משגרת היום הקשה שלו (לצווח על אנשים בקופה ועל בובספוג), השעון יקר הערך שלו פשוט נעלם (זה קרה בתוך 3 שניות בלבד).

© צילום מסך מיוטיוב

פיניאס ופרב

ימים קשים עוברים על כוחותיהם של יוצרי דיסני, וכן-זה מאוד קשה לעשות אנימציה של חדר מלא בילדים- לא פלא שנשבר להם הראש.

באחד הפרקים בתכנית, רואים את קנדיס מקריאה סיפור לילדים בספרייה, אך טעויות וחוסר עיקנות בעריכה גרמו לנו לראות גוף בלי ראש, וגוף וראש שאינם מחוברים.

ילדה בלי ראש!
ילדה בלי ראש! © צילום מסך מיוטיוב

סיינפלד

כנראה שהעורכים לא שמו לב אבל באחד הפרקים בקומדיית המצבים "סיינפלד", כאשר השתנתה זווית המצלמה השתנה גם מיקום העיתון. בתמונה השמאלית העיתון נמצא ליד הרגל המכופפת, ואילו בתמונה הימנית הוא נמצא בצידו השני מאחורי גבו.

© צילום מסך מיוטיוב

האנטומייה של גריי

במהלך אחד הפרקים של הדרמה הרפואית "האנטומיה של גריי" קאלי בדקה לה לתומה את צילום הרנטגן. מוזר שלא הטרידה אותה העובדה שהוא פשוט שינה מקום. לא הרבה הספיק להשתנות בין המיקום הראשוני של הרנטגן לבין השני מלבד זום אין עליו.

© צילום מסך מיוטיוב

חברים

באחד הפרקים בסדרה "חברים", רייצ'ל ישבה לה לתומה בבית הקפה "סנטרל פארק", כשלפתע, בלי שהספיקה אפילו למצמץ הגיעה משום מקום השרשרת שלה.

אנחנו תוהים - 'לא הרגשת אותה נוחתת לפתע על צווארך?'

© צילום מסך מיוטיוב

האי

כפי שכולנו זוכרים בפרק הראשון בסדרה המיתולוגית "האי" טומי אמור לחכות ליד השעון ולהביא לדילן את הפתק עם הקוד ליירוט האסטרואיד. אז מסתבר שלדילן\טומי ישנו עוד כישרון חבוי מלבד לנסוע בזמן ולהציל את העולם כמה וכמה פעמים- הוא יכול להחליף בגדים בקצב מסחרר.

בתמונה השמאלית טומי נמצא עם ליבי ליד השעון, שניות אחדות לפני שנודע להם על האסטרואיד. בתמונה האמצעית רואים את טומי רץ לאחר שקיבלו את הידיעה - ניתן לראות שהחולצה שלו עדיין בעלת פסים ירוקים. ובתמונה האחרונה טומי לבש לו פסים חדשים בצבע כחול.

© צילום מסך מיוטיוב

נעלמים

העלילה של נעלמים הסתיימה כשהדמויות סיימו את השנה שלהם בבית הספר - כלומר, בדיוק כשמתחיל הקיץ וכבר חם בחוץ, אך לנו הקיץ לא בדיוק הסתדר עם הלבוש של הדמויות שהיו עם קפוצ'ונים (ולא מדובר על פיזנטי), מעילים ולבוש של הימים הכי קרים בשנה.

שנדבר על המעיל?
 

החממה

הטעות הבאה היא אולי המציקה ביותר -"הפרעת האישיות של יפתח הר\בר לב". בתחילתה של העונה הראשונה בחממה שמו של יפתח היה יפתח בר לב, ואילו לאחר מספר פרקים ועד סוף העונה השלישית סגרו על זה ששמו הוא יפתח הר לב. מה שמציק זה - איך יפתח אף פעם לא תיקן אותם?!

© צילום מסך מיוטיוב

נתקלתם בעוד באגים בסדרות? שתפו אותנו בתגובות ובאינסטגרם!

תגובות