BFF: החברים הטובים בטלוויזיה שאנחנו אוהבים עד היום. צילום מסך מהיוטיוב, צילום מסך מהאינסטגרם

BFF: החברים הטובים בטלוויזיה שאנחנו אוהבים עד היום

בכל סדרה יש את צמד החברים שאי אפשר לפספס, שהחברות שלהם היא מעל הכל. אז מי נמצא ברשימת החברים הטובים בטלוויזיה שאנחנו אוהבים עד היום?

בכל סדרה יש את צמד החברים שאי אפשר לפספס, שהחברות שלהם היא מעל הכל. לרוב הם מרגשים אותנו, אך אנחנו אוהבים אותם גם בסיטואציות מצחיקות שמזכירות לנו את עצמנו. 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

לונדון ומוסבי

סדרה: החיים היפים של זאק וקודי

למה אהבנו אותם? הם היו חברים מסוג שונה - הם ממש לא היו בסטיז והקשר ביניהם הוא שמר מוסבי ניהל את המלון של אבא של לונדון. בהתחלה היה נראה שמוסבי לא אהב במיוחד את לונדון ושהיא עיצבנה אותו לעיתים קרובות מאוד, אבל כולם ידעו שבכל זאת יש להם מקום מיוחד בלב אחד של השניה. ללא ספק הם היו זוג חברים מאוד מצחיקים.

סצנה זכורה: הפרידה שלהם בפרק האחרון של ׳החיים היפים של זאק וקודי על הסיפון׳.

  

תותי ויונתן

סדרה: ראש גדול

למה אהבנו אותם?  השניים נתנו פן צעיר וילדותי לקאסט של ׳ראש גדול׳. למרות שהדמויות הראשיות היו גם ככה תיכוניסטים, עם תותי ויונתן שהיו צעירים עוד יותר הכי הזדהנו. אהבנו את כל הצרות שלהם, ואת השילוב המושלם ביו יונתן שהיה ילד יחסית טוב ותותי שהייתה קונדסית בלי פרופורציה .החברות בין השניים הייתה מאין חברות אסורה כיוון שאמא של יונתן הייתה כל כך אנטי תותי.

סצנה זכורה: כשתותי שכנעה את יונתן שהוא מאומץ ולקחה אותו לפגוש את אמו ה"אמיתית", ועל הדרך החליטה כי "אמא שלו" רוצה שמשפחתו תאמץ גם את "אחותו הקטנה".

© צילום מסך מיוטיוב

בנות h2o

סדרה:h2o

למה אהבנו אותן? בתקופה שכל ערוצי הילדים היו מלאים בבנות ים לא יכלנו שלא להתאהב בבנות הים הכי קוליות על המסך. עם המערה המגניבה, כוחות השליטה במים, מהירות שחייה אדירה ומבטא אוסטרלי מגניב כולנו רצינו להיות כמוהן.

סצנה זכורה: כשהן נהפכו להיות בנות ים במערה.

© צילום מסך מהיוטיוב

אביר ואביגיל

סדרה: זגורי אימפריה

למה אהבנו אותם? עם בני הזקונים של המשפחה הבאר שבעית הכי מוכרת כולם יכלו להזדהות. הריבים ביניהם, האהבה המשפחתית וההצקות הקטנות הם חלק מכל משפחה ישראלית. נראה שאביר ואביגיל מעבירים זאת בצורה הכי מעניינת שאפשר ושהם כבר יותר חברים מאחים.

סצנה זכורה: כשאביגיל ואביר פותחים את הכל אצל הפסיכולוגית.

 

מיקי ונינט

הסדרה: השיר שלנו 1-2

למה אהבנו אותן? כי אלה מיקי ונינט! לא מספיק שכל אחת מהן בנפרד הייתה מעניינת, ביחד היו להן עלילות מעניינות ובעיקר מצחיקות. מהרגע הראשון שנינט שרה למיקי ידענו שנאהב אותן. כל אחת מהן מקדמת את השנייה ותומכת בה, ובסך הכל אין מה לעשות - כשאומרים השיר שלנו, 6 מתוך 10 סצנות זכורות יהיו של מיקי ונינט. וזה בדוק!

סצנה זכורה: כשמיקי חשבה שהעז שנמצאת בסלון היא נינט.

 

חלי ושמש

סדרה: השיר שלנו 3-4

למה אהבנו אותן? חלי ושמש היו המיקי ונינט החדשות. חברות טובות, אחת מצחיקה, אך העלילות מעט שונות. מהרגע שנפגשו דרך האימוץ של תמרה כחברה השלישית ועד שאפילו חלקו נשיקה - אין ספק שהן החברות הכי טובות ושחיכינו תמיד לסצנות שלהן בפרק. כל מפגש שלהן עם דמות אחרת היה משעשע וטוב והסצנות שלהן יחד היו מרגשות יותר.

סצנה זכורה: כששמש גילתה לחלי מה שמה האמיתי.

 

גונתר וטינקה

סדרה: שייק

למה אהבנו אותם? לאלו מאיתנו שראו את הסדרה המרקדת ׳שייק׳ בערוץ דיסני, התאומים הסנהפר מהמדינה הזרה והלא ברורה היו אתנחתא קומית מצוינת. סגנון הדיבור, הגאווה שלהם והסטייל הנוצץ זכורים לנו עד היום. היה ביניהם חיבור תאומי מיוחד שהתפרש בין השאר בבגדים ההזויים והתואמים שלבשו, ולמרות שהם לא היו נחמדים במיוחד בהתחלה ככל שהסדרה התקדמה, התחלנו לאהוב אותם יותר. מאז שארפיי וראיין  מהיי סקול מיוזיקל לא ראינו תאומים עם כל כך הרבה ניצוץ.

סצנה זכורה: כל סצנת "we are the Hessenheffers" שהייתה.

 

גור ואוח

סדרה: גור ואוח

למה אהבנו אותם? מעבר לכך שהייתה להם סדרה רשמית, הם היו מהדמויות הראשיות של הערוץ האהוב ג׳טיקס. הדמויות הכי זכורות של הצמד אודי ואביעד ליוו אותנו לאורך כל הילדות, הרבה לפני שחשבו על סדרה בשם ׳הקלמרים׳. ראינו אותם ב׳גור ואוח׳, בפסטיגלים, וב'בלאגן ועד אילת׳. הם חברים שכל כך עשו לנו את הילדות, אין ילד שנולד בשנות ה-2000 והביטויים – צ׳יקלוף, אני כישלון! כישלון!, קרבונקל וטלי הוד – לא נמצאים בלקסיקון שלו.

סצנה זכורה: כשהם הקימו להקת בנים. 

 

זואי ומייקי

סדרה: האי

למה אהבנו אותם? הייתה ביניהם מערכת יחסים מיוחדת שאהבנו לראות. למרות שלא היו קרובי משפחה זואי דאגה למייקי והתייחסה אליו כאילו היה אח צמיה הקטן. היא דאגה שלא יעשה שטויות ולימדה אותו דברים, והשניים תמיד היו יחד, הכי קרובים משאר הנערים. אין ספק כי זו מערכת יחסים מעוררת קנאה, ומאוד אהבנו לראות איך הקשר עם מייקי ריכך את זואי הצינית.

סצנה זכורה: כשזואי מגלה את סוד המשקפיים של מייקי.

© צילום מסך מהיוטיוב
תגובות