יחד למסך הגדול: החבורות מהסדרות שהיינו שולחים לקולנוע. צילום מסך מהיוטיוב

יחד למסך הגדול: החבורות מהסדרות שהיינו שולחים לקולנוע

בכל סדרת טלוויזיה מצליחה יש את החבורה שגורמת לנו להתאהב בה ולזכור אותה לנצח. מיהן החבורות שהיינו שולחים מהמסך הקטן היישר למסך הקולנוע?

בכל סדרה טובה נמצא לפחות חבורה אחת שהיינו רוצים להיות חלק ממנה. כשהסדרה נגמרת, אנחנו לא יכולים לעצור את עצמנו מלבקש עוד ועוד מאותה חבורה. אז אולי הסדרה נגמרה, אבל עדיין יש לנו הזדמנות להעניק לאותן חבורות זמן מסך בעזרת הקולנוע. אספנו לכם את החבורות מהסדרות האהובות שהיינו שולחים היישר לקולנוע.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

חבורת "איך פגשתי את אמא"

למה מגיע להם סרט? במשך כמעט עשור אהבנו לראות אותם על המסך, אך הרגשנו כי הסדרה לא נסגרה בצורה הנכונה. היינו רוצים לראות שוב את החבורה כמו בימיה הטובים רק עם חידוש מרענן, ולהיזכר ברגעים הטובים של הסדרה.

הז'אנר: קומדיה.

תקציר העלילה: מספר שנים לאחר חתונתם של ברני ורובין, החבורה נפגשת שוב על ספינת תענוגות. לילי ומרשל כבר הורים לשלושה ילדים היפראקטיביים, ברני ורובין לא מפסיקים לריב ולהשלים וטד וטרייסי (האמא) עם שני הילדים חווים את השנים הראשונות של הנישואים. מוטיבים כמו הישיבה בבר חוזרים גם הם לסרט, בדיחות ישנות וחדשות, אולי גם איזה רפרנס ל"טיטאניק" ובעיקר הסברים למה שמראים לנו בסוף העונה תשיעית (העתיד).

© צילום מסך מהיוטיוב

חבורת גלאפגוס מ"החממה"

למה מגיע להם סרט? פשוט לא קיבלנו מספיק מהם. "החממה" הסתיימה ממש לא מזמן וכללה 3 וחצי עונות,  מופעים, שלל אירועים, אבל לא סרט. אנחנו חייבים לומר שמגיע להם. את ההרכב המלא של חבורת 'גלאפגוס' קיבלנו מידי עונה, לרוב לקראת סופה. אנחנו חושבים שצריך להפיק סרט שיתרכז בחבורה ועלילותיה בהרכב המלא והמותח.

ז'אנר: פעולה, דרמה.

תקציר העלילה: מספר שנים אחרי שסיימו את לימודיהם בחממה, נטלי חוזרת אל בית ילדותה שבחממה ומגלה שמשהו מוזר מתרחש במסדרונות בית הספר. בקריאת גלאפגוס החבורה המורחבת מתכנסת חזרה בחממה כדי למצוא את הקבוצה הסודית הכוללת את המורה החדש והתלמידים החדשים שמתכננים מזימות רעות ומסוכנות במיוחד. בזמן שעליהם להתמודד עם המשימה הכי גדולה שלקחו על עצמם עד כה, הזכרונות והרגשות הישנים צפים ומשתנים, ועליהם להתמודד עם המתחים והדרמות שחלפו מאז העפת הכובעים על שפת הכינרת.  מי מהחבורה סוחב אירועים קשים וטראומות מהעבר, האם יצליחו, ואיך מה שעברו בתיכון קשור לאויבים החדשים? כל זה ועוד בסרט החדש!

© צילום מסך מהיוטיוב

לולה ואוסי מ"דני הוליווד 2"

למה מגיע להן סרט? אוהבים מוזיקה? אוהבים מתח? אוהבים מסע בזמן?  כל זה קובץ בסדרה "דני הוליווד" שגרמה לנו לא לזוז מהמסך אפילו לשנייה. בין כל הדמויות והעלילות ישבה לה לולה באום ועשתה צרות, בעונה השנייה הצטרפה אליה אחייניתה אוסנת (אוסי) והן היו הנבליות הראשיות של הסדרה ועשו בלאגן בזמנים. אז נכון שבסוף הסדרה שתיהן נהרגות, אך בכל זאת אנחנו חושבים שלרשעות המרתקת שלהן מגיעה הזדמנות שנייה.

הז'אנר: אקשן, מסע בזמן.

תקציר העלילה: בשנת 86' לולה מגלה על המזוודה הקסומה אך אחרי שהיא מגיעה לשנת 2009, היא חוזרת אחורה בזמן לשנת 68' ופוגשת את עצמה. בדרך היא מצילה את אוסי ממוות ולוקחת אותה איתה למסע בין זמנים שבו הן עושות צרות ופרדוקסים (שיבוש בהיסטוריה בעקבות מעבר בזמן). האם לולה ואוסי יצליחו לשנות את ההיסטוריה? האם הן יצילו את עצמן מהמוות? בקרוב תדעו.

© צילום מסך מהיוטיוב

השילוש הלא קדוש מ"גלי"

למה מגיע להן סרט? מהעונה הראשונה התאהבנו בחברות קווין, סנטנה ובריטני, ונורא התבאסנו שבמבט כללי על הסדרה – לא היה להן הרבה זמן מסך. בזמן שכן ראינו אותן מאוד נהננו ואהבנו את השילוב של הטיפשה והילדותית, חדת הלשון והנוצרייה האדוקה. גם אם הן רבו (בעיקר קווין וסנטנה), הייתה ביניהן אהבה חברית עמוקה מאוד וכימיה מנצחת, ושלא לדבר על הביצועים המוזיקליים שלהם שכל כך אהבנו. לשלישיית המעודדות המיתולוגית של התכנית חייב להיות עוד זמן מסך. ומה יותר טוב מ90-120 דקות סרט?

הז'אנר: קומדיה, פעולה.

תקציר העלילה: סנטנה ובריטני חוות משבר רציני ביחסים שלהן, אבל מי ידע שמפגש אחד עם חברת עבר יחזיר את הכל לקדמותו? בדיוק כשהן חשבו שהכל לא יכול להתדרדר, גנב מפוקפק גונב את כל הרכוש היקר של קווין והיא נאלצת לבקש את עזרתן של בריטני וסנטנה. במהלך המסע אל הגנב השלישייה משחזרת נשכחות מפעם, עוברות על החוקים ובעיקר נהנות מהחיים. ועל הדרך כמובן שתהיה הרבה קומדיה וגם הן יחזרו לעיר ילדותן לימה, אוהיו.

© צילום מסך מהיוטיוב

סיבונא מ"בית אנוביס"

למה מגיע להם סרט? למרות ש"בית אנוביס" לא הייתה סדרת הנוער הכי פופולארית, מאוד אהבנו את חבורת "סיבונא" ואת ההרפתקאות שלהם מול אוצרות מצרים העתיקה והנבלים שנמצאים סביבם. בעצם, בגלל שזו לא הייתה הסדרה הכי פופולארית אנחנו חושבים שצריך לתת הזדמנות שנייה לעלילה המיוחדת בעזרת סרט. נכון שהיה סרט שחתם את העלילה, אבל הוא בעצם היה המשך של הסדרה ובלי שתיים מהמקימות של חבורת "סיבונא", ולכן, יש את הצורך להפיק עוד סרט.

הז'אנר: הרפתקאות.

תקציר העלילה: חבורת סיבונא המקורית מעלה את הרמה ומגיעה בעקבות הסתבכות של אלפי עם פריט ממצרים העתיקה – לגיזה שבמצרים. נינה ואמבר נדרשות לחזור לחבורה והם יוצאים יחד למסע בפירמידות ובין השאר בעקבות האל אנוביס. נינה ואדי צריכים להתמודד עם העובדה ששניהם נמצאים באותו מקום ובכך מזמנים סכנות. האם חבורת סיבונא תצליח לחזור לאנגליה בריאים ושלמים ובעיקר נטולי צרות מצרים?

© צילום מסך מהיוטיוב

הילדים מגבעת נפוליאון

למה מגיע להם סרט? כל הסדרות והסרטים האהובים עלינו מפעם עושים עכשיו קאמבק, אז למה שלא גם "הילדים מגבעת נפוליאון"? הסדרה הזו הייתה אחת מסדרות הנוער הראשונות שמשלבות מתח. ההרפתקאות של החבורה מרמת גן שהתחילו משלד והסתיימו בפסנתרן רוסי ריתקו אותנו למסך, וכשלא היינו מול המסך – היינו בחוץ וחיפשנו זולה לחבורה שלנו. ועכשיו כשעברו 12 שנים מאז ירידת הסדרה מהמסך, זה הזמן הכי אידיאלי ליצור סרט עם עלילה נוספת שתזכיר לנו נשכחות של פעם.

הז'אנר: הרפתקאות, מתח.

תקציר העלילה: מאיה, אחותו הקטנה של יובל גדלה וביחד עם חבריה בבית ספר שומעת על מקרה הזוי שקרה לפני 15 שנה בבית הספר. בעקבות חקירת הנושא הילדים מגיעים לגבעת נפוליאון ונתקלים במקרה מוזר שכולל את הכלבייה העירונית ואיש מסתורי. ברגע שמסתבכים, ילדי גבעת נפוליאון המקוריים מגלים ומנסים לעצור אותם לפני שיפגעו. מה באמת קרה בגבעת נפוליאון בכל השנים? ואיך הגיעו לגבעת נפוליאון שבעכו? האם יש סוף לעלילות הגבעה? כל זה ועוד בחזרה לגבעת נפוליאון.

© צילום מסך מהיוטיוב

קליאו, ריקי ואמה מ"h2o"

למה מגיע להן סרט? בעמקי 2008 כל מה שעניין אותנו היה בנות ים, פוקימון וחוברת המדבקות של ערוץ הילדים. אז פוקימון עשה קאמבק בגדול, חוברת המדבקות ממוסגרת על הקיר וזה הזמן להשיב את בנות הים. הסדרה הכי גדולה על בנות ים הייתה H2O בה עקבנו אחרי בנות הים האוסטרליות הכי מגניבות שיש. ועכשיו, נמאס מערפדים וחייזרים וזומבים ואנחנו רוצים עוד מבנות הים וקליאו, ריקי ואמה הן בדיוק מה שאמור להיות על המסך שלנו.

הז'אנר: פנטזיה, הרפתקאות.

תקציר העלילה: קליאו, אמה וריקי מתאחדות שוב בעיר בה נפגשו בפעם הראשונה. באותו הזמן מתקבלים דיווחים רבים על זרמים טורדניים, מערבולות וגלים גבוהים שלא אופיינים לחוף השקט אותו הכירו. הן יוצאות למסע כדי לגלות מה מקור הדבר והאם הן יכולות לעצור אותו. כשהן מגיעות לשונית אלמוגים הן פוגשות את חברתן בלה ומגלות על שדות ים שמנסות לנצל את מצב הים. עליהן להתעסק עם הגאות והשפל, עם אויבים חדשים ועם החזרה למצולות לאחר שנים רבות שנמנעו ממגע עם מים. מה יעשה המפגש החדש עם המים לבנות?

© צילום מסך מהיוטיוב

המגעוליות מ"בראץ"

למה מגיע להן סרט? פעם הבראציות היו טרנד של ממש, והיה להן שלל בובות ואביזרים, סדרות, סרטים ואפילו אויבות. מאדאם מקסוול והמגעוליות היו יריבות האופנה הכי מוצלחות בעולם. עם הרבה מאוד ורוד, גלאם וצחוק, אהבנו לראות אותן מאוד. אז אולי נביא את המגעוליות כדי שתהיה להן שעה וחצי להוכיח שהן לא כאלה מגעילות? או לפחות לנסות.

הז'אנר: קומדיה.

תקציר העלילה: המגעוליות יוצאות מסטיילויל ומנסות את מזלן בעיר הגדולה – ניו יורק. וכמו שידוע אין הרבה מהמזל. הן עוברות חווית מצחיקות בזמן שהן מנסות לעבוד ברשת אופנה מובילה ולאחר מכן במגזין אופנה. לאחר שהרסו את המקום הן נדרשות להפיק את התצוגה השנתית ב48 שעות. האם הן יצליחו או יגררו לעוד כישלון שיחזיר אותן הביתה? הופעת אורח: בורדין מקסוואל.

© צילום מסך מהיוטיוב

 

 
© צילום מסך מהיוטיוב
תגובות