פרסום ראשון: דרגון בול חוזרת למסכים בישראל. צילום: באדיבות ערוץ ניקלודיאון

פרסום ראשון: דרגון בול חוזרת למסכים בישראל

קאמאה-מאה! הסדרה הנוסטלגית המצליחה חוזרת לשידור בישראל, הפעם עם עונה חדשה בערוץ ניקלודיאון שתחזיר את הטירוף הענקי שהביאה לארץ בעבר. כל הפרטים

אחרי שאנחנו אלו שבישרו לכם את חזרתה של "פוקימון" למסך בעקבות הביקוש העצום ובמקביל לעליית האפליקציה, מסתבר שגל סדרות נוסטלגיות זה הדבר הכי חם שיש, כי כעת גם דרגון בול חוזרת למסכים בישראל.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ההיסטריה הענקית של סאגת "דרגון בול" היפנית הייתה בשיאה בין 2002 ל-2005 כששודרה בערוץ הילדים והפעה לדבר הכי חם בקרב ילדי ישראל והעולם, עם שלל מוצרים נלווים וכמובן גם תחפושות בפורים. מאז הסדרה הספיקה להפסיק להיות משודרת בישראל, אך להמשיך עם עונות חדשות בחו"ל.

פתיח העונה הראשונה
 

הטירוף נשאר בישראל גם לאחר ירידת הסדרה מהמסכים, וכבר שנים שאוהבי האנימה, ואלו שגדלו על הסדרה ממשיכים לעקוב אחריה דרך צפייה מתורגמת באינטרנט. בעקבות הביקוש הרב וההיסטריה שלא נחה לרגע, יש מי שהרימו את הכפפה ובחרו לשדר את הסדרה בישראל בחזרה, אלא שבניגוד לציפיות לא מדובר בשידורים חוזרים ולא מדובר בערוץ המקור בו שודרה הסדרה, הפעם היו אלו דווקא ערוץ ניקלודיאון שרכשו את הזכויות על העונה החדשה של הסאגה עם העונה "דרגון בול סופר" שתשודר עם החזרה ללימודים ב-1 בספטמבר, איתה גם יחזרו שלל המוצרים הנלווים לישראל שצפויים להחזיר את הילדים, את הנוער וגם את אלו שכבר גדלו מאז לצפות ולחטוף הכל בשקיקה.

הצצה לתחפושת החדשה של פורים
הצצה לתחפושת החדשה של פורים © צילום: באדיבות ערוץ ניקלודיאון

הסדרה עקבה אחר דמות בשם גוקו שמחפש אחר שבעת כדורי הדרקון שמגשימים משאלה כשאוספים אותם יחד (באמצעות דרקון שמופיע). לגוקו ולשאר הגיבורים בעלילה יש כוחות על "סופר סאיין" ואת מכת השיא - "קאמאה-מאה".

תגובות