שווים מדליה: הדמויות הספורטיביות מהסדרות האהובות. צילום מסך מיוטיוב

שווים מדליה: הדמויות הספורטיביות מהסדרות האהובות

רגע לפני שאולימפיאדת ריו נגמרת, אספנו בשבילכם את דמויות הטלוויזיה הכי ספורטיביות על המסך שללא ספק היו חוזרים עם מדליות

מסך הטלוויזיה שלנו מלא בסדרות נוער, אך אם שמים לב מגלים ספורטאים אלופים, שאם היו מייצגים את ישראל באולימפיאדה, הם ללא ספק היו זוכים במדלייה. אז מיהן הדמויות הספורטיביות מהסדרות האהובות?

עוד במדור הבידור של פרוגי:

ליבי

תתפלאו, אך גם רכיבה על סוסים נחשבת כענף אולימפי לכל דבר, ובסדרה "סוסי פרא" נחשפנו לשלל רוכבים מוצלחים ובינים גם ליבי (יון תומרקין) שהיה נחשב לרוכב הכי טוב בחווה, עד שהגיע נתי וקטף לו את התואר בשנייה האחרונה, ובכל זאת - היינו מאמינים שהוא היה חוזר עם לפחות מדליית ארד.

© נעם יוסף

איתן

בסדרה "שכונה", שחוזרת אלינו בעונה שניה ממש בקרוב, הכרנו את שחקן הגולף הכי מוכשר שיש - איתן שרוני. אחרי אימונים רבים הוא זכה בתחרות הגולף בנרקיס והוכיח את עצמו ובגדול, ואת את פרס הזכייה נתן למשפחת בן דוד כדי לסגור את החוב ולשחרר את בנדה מהכלא.

© צילום מסך מיוטיוב

בית הנשרים

בסדרת הנוער האהובה - החממה, הספורט היה חלק בלתי נפרד מהעלילה. בית הספר היה מורכב משני בתים שאחד מהם הוא בית הנשרים שהמוטו בו היה ניצחון בתחרויות. לבית הנשרים היה את נבחרת הכדורסל המוצלחת שגררה אחריהם שלל ניצחונות ומדליות, ואת הכדורסלן שהגיע ל/NBA / אלפי רשף. בנוסף, חלק מתלמידי בית הנשרים היו טניסאים מוצלחים, שהטובה בניהם היא נטלי קליין.

© צילום מסך מיוטיוב

 דורי

סדרת הנוער גאליס אמנם נגמרה לא מזמן, אך לא שכחנו את הכדורסלן האלוף - דורי אהרוני. במהלך הסדרה הוא מנסה להתקבל לקבוצת הכדורסל מכבי, אך אחד התנאים הם בגרות בפיסיקה - מקצוע שדורי לא ממש טוב בו. בדרך הוא מנצל את חבריו ובסופו של דבר לא עובר את מבחני הקבלה לקבוצת הכדורסל.

© פיני סילוק

שוברי גלים

הסדרה הכי קייצית שנראתה על המסך, שוברי גלים, מספרת על מועדון הגולשים הנמצא בחוף צ'ילי. בראש החבורה הזו עמד הגולש האלוף, עומרי, שאפילו זכה בתחרות הגלישה בחוף. החבורה הזאת גרמה לנו להתאהב בהם ובים וללא ספק העבירה לנו את החופש הגדול בכיף.

© ינאי יחיאל

 

 

תגובות