מלון בינלאומי: "כוכב הצפון" תקבל גרסה אירופאית. צילום: באדיבות Disney

מלון בינלאומי: "כוכב הצפון" תקבל גרסה אירופאית

עוד הישג ישראלי מוצלח. סדרת הדרמה היומית של "דיסני ישראל" ב-יס תופק מחדש באירופה ותופץ ב-108 מדינות. כל הפרטים

לא ראינו את זה מגיע. הסדרה הישראלית, "כוכב הצפון" ששודרה במשך שתי עונות בערוץ דיסני הישראלי (YES) תקבל גרסה מחודשת ותופק לקהל האירופאי בערוצי דיסני העולמיים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בגרסה החדשה, שתקרא "The Lodge" (בתרגום חופשי: "האכסנייה"), תותאם העלילה לקהל החדש ובניגוד לישראל, היא תכלול 10 פרקים בלבד ועתידה לעלות כבר במהלך הסתיו הקרוב ב- 108 מדינות.

בגרסה האירופאית של "The Lodge" מככבים כוכבים צעירים מאנגליה, צרפת, הולנד ודנמרק והיא מצולמת באחוזת מולטנטו שנבנתה בסביבות 1,700 וממוקמת בלינהינץ בצפון אירלנד (שם צולמה גם סדרת הדרמה "משחקי הכס"). דיסני EMEA חברה עם דיסני צפון אירלנדי ליצור יחד את הסדרה.

הקאסט החדש© באדיבות Disney

בגרסה החדשה, הסדרה מספרת את סיפורה של נערה בת 15 בשם סקיי, שיחד עם אביה לאחר מות אימה, מחליפה את החיים בעיר בניהול בית אירוח כפרי השייך למשפחתה באיזור כפר. חייה של סקיי הם מורכבים, היא מתמרנת את הלחצים של חיי היום יום עם חייה כנערה, מחברויות למשולש אהבה ולמיסתורין שירעיד את עולמה. עם תשעה שירים מקוריים. מוזיקה היא חלק משמעותי של הסיפור.

מעניין מי זה מי © באדיבות Disney

כזכור, "כוכב הצפון" עלתה בישראל בשנת 2014 בכיכובם של אריאל מורטמן, איאן פינקוביץ', גיא קלי, לין אשרוב ונוספים ועסקה גם היא באותו הסיפור, אלא ששם "האכסנייה" הייתה בעצם מלון בצפון הארץ.

זוהי לא הפעם הראשונה שסדרת נוער ישראלית מקבלת גרסה מחודשת, רק לפני חצי שנה בשרנו לכם על כך ש"החממה" תקבל גרסה אמריקאית ב"נטפליקס" שבימים אלו מסיימת את צילומיה בישראל ובתפקיד הראשי תככב אריאל מורטמן, שפרצה ב"כוכב הצפון". 

על סט כוכב הצפון הישראלי | כתבת: חן אביב | צילום: משה אבוטבול
 

 

תגובות