הכי סלבס בסביבה: כוכבי הרשת שצריכים לעבור לטלוויזיה. צילום מסך מיוטיוב

הכי סלבס בסביבה: כוכבי הרשת שצריכים לעבור לטלוויזיה

הם כבר הפכו לכוכבים הכי חמים שיש, אז למה שלא נעביר אותם למסך הטלוויזיה כדי שכולם יוכלו להנות מהם? קבלו את רשימת כוכבי הרשת שלגמרי היינו רוצים לתת להם תכנית טלוויזיונית

פעם, כדי להתפרסם, היו צריכים האנשים הקטנים לעבור עשרות ריאיונות לתוכניות ריאליטי שונות או להיות בעלי הרבה מזל ופרוטקציות. היום, בשנת 2017, כולם יודעים שמה שהולך ומוביל בתעשייה הוא דווקא האינטרנט: מיטב הזמרים, הרקדנים, הסטנדאפיסטים והשמות שכולנו מכירים היום הגיעו משם. למרות ההצלחה של האינטרנט, תמיד נדמה כי מסך הטלוויזיה הבלתי מושג הוא מדרגה אחת מעל הרשתות החברתיות, כמה מהם אף הגיעו למעמד הטלוויזיוני הזה כמו כוכבי הרשת: נועה פילטר, אשלי וקסמן בקשי, אודי כגן, שגיא ברייטנר ועוד רבים וטובים. ולכן ערכנו בשבילכם רשימה של כוכבי הרשת שלדעתנו מגיע גם להם להופיע על המסך הגדול.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

Guy tv

כוכב היוטיוב הכי נצפה בישראל כיום הוא גיא פודוליץ'. את גיא אתם מכירים מערוץ היוטיוב שלו שנקרא "Guy tv", אך למרות האירוניה שבעניין, גיא לא באמת משודר בטלוויזיה שלנו אלא דווקא ברשת. הסרטונים שלו עוסקים בכל מה שקורה כיום: מהסרטונים הכי וויראלים באינטרנט ועד הדמויות הכי מדוברות בתעשייה העכשווית. אז אם אנחנו רוצים להמשיך להשאר מעודכנים, לתמוך ולקדם את תדמית הג'ינג'ים ברשת וכמובן להמשיך להנות מציניות טובה והומור משובח – אולי הגיע הזמן לקדם את גיא למקום שאליו הוא נועד, לחצי השני בכינוי שלו, ה-T.V.

 

שוגר זאזא

איך אפשר לדבר על כוכבי רשת מבלי להזכיר את תום טרגר ואור פז? הצמד, שמכונה "שוגר זאזא" עשה המון במהלך השנים כמו המערכונים של אחמד וסלים ומינדי והקוסם, אך נכנס לתודעה שלנו סופית בימי "אפס", כשכל מה שהם עסקו בו היה לשקף את התנהגות החברה הישראלית תוך כדי שימוש בהומור עצמי וסאטירה. מהסרטונים בפייסבוק ובערוץ היוטיוב שלהם, השניים פתחו כלפני שנה פרוייקט באתר 'האדסטארט', ובעזרת הצופים הנאמנים הם הצליחו לממן לעצמם סרט והופיעו על המסך הגדול עם הפרוייקט הדקומונטרי שלהם, 'סרט אפס'. אחרי שהם הוכיחו לנו שהם יותר מראויים למסך הגדול, אנחנו חושבים שהם בהחלט שייכים וצריכים להשאר שם.

 

ליגל רז

את כוכבת היוטיוב העולה, ליגל רז, הכרנו מסרטוניה הכועסים העוסקים בענייני היא-והוא בקבוצה 'סימן שאת אישה'. לאחר מספר סרטונים בקבוצה הסגורה ליגל כבר מצאה את עצמה מוקפת בבנות שמחכות בקוצר רוח לסרטונים שלה וניצלה את המומנטום: לאחר תקופה קצרה מאוד היא כבר סחפה אחריה את כל הפייסבוק. בסרטונים שלה היא משתפת את הצופים בחייה, בענייני בנים (להם היא קוראת דולימטים), וגם דואגת להראות לכולם שהמין החזק הוא המין הנשי- ואין ספק בכך.

 

עם האודם האדום, העצבים התימניים והחיוך הרחב, הצליחה ליגל במהירות רבה להתקדם גם אל ערוץ יוטיוב משלה ולהכנס כטאלנטית בסוכנות של לאון שניידורובסקי. בנוסף ליוטיוב היא פעילה גם בסנאפצ'ט ובאינסטגרם, והדבר שאנחנו מחכים לו הוא לפגוש את ליגל דווקא בטלוויזיה, בפינת בנות משלה. ברדיו יש לנו את זהבי עצבני, אז למה שלא נקבל גם קצת ליגי עצבנית על המסך?

הישראליות

אם כבר דיברנו על כוח נשי, איך אפשר שלא לדבר על הפינה האהובה עלינו באינטרנט, הסרטונים של "הישראליות" שפרצו אלינו במאי האחרון. הבנות המצולמות בסרטונים השונים עונות על שאלות מהותיות בחברה הישראלית כמו האם הן בעד או נגד חתונה, מה דעתן על מירי רגב, והאם בכלל יהיה לישראל אי פעם סיכוי לזכות שוב באירוויזיון. את "הישראליות" תוכלו לפגוש לא רק מאחורי המצלמה, אלא גם בהשקות השונות, משום שההצלחה שלהן היא גאונית ולא קטנה. הבנות מייצגות ומראות מגוון רחב של דעות שונות ומשונות על נושאים שונים, דבר שיכול להיות נחוץ ומעניין מאוד כתוכנית טלוויזיה – שאנחנו צופים לה עתיד מצליח.

 

שחר סויקיס

סויקיס מצליח להבדיל את עצמו מהיוטיוברים האחרים בעזרת צבע שיער צבעוני, בית שכולנו היינו חולמים על העיצוב שלו ותחומי עניין מגניבים. הוא מבין את הקהל הצעיר ומתחבר אליו בקלות. את שחר אפשר לפגוש בטלוויזיה, אבל לא בתוכנית משלו כמו שהיינו שמחים לראות, אלא דווקא בפרסומות שונות. בנוסף לסרטונים המקוריים, סויקיס מלמד את הצופים איך להיות יוטיוברים מצליחים ותמיד דואג לפרגן למעריצים ולשמור איתם על קשר הדוק. אנחנו התאהבנו ובקלות היינו נותנים לו תכנית אירוח שיש בה פינה מיוחדת ל"מני רלחה".

 

 

תגובות