ערפד יהודי ומסיבות בתאילנד: הדרמות החדשות של ישראל. צילומים: סטודיו לם, דורון עופר ואור גפן

ערפד יהודי ומסיבות בתאילנד: הדרמות החדשות של ישראל

שלל דרמות ישראליות הולכות לכבוש את ישראל כבר בשנה הקרובה, החל מערפד חדש ועד ישראלים בחו"ל - וזה רק על קצה המזלג. אז למה אנחנו הכי מחכים לראות על המסך?

הדרמות הישראליות רק מתחזקות בשנים האחרונות, וכך גם הכמות והקצב שהן מגיעות למסך המקומי, ואתמול נרשמה עוד נקודת שיא טובה לכל העניין שב-HOT הכריזו על כ-11 דרמות מקוריות חדשות שיגיחו למסך כבר בשנה הקרובה.

למה אנחנו הכי מחכים? 

מבין כל הרשימה הגדולה יש כמה סדרות שאנחנו יותר מחכים להן מכל השאר, בין אם בזכות העלילה ובין אם בזכות הכוכבים שכלולים בה. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שבבניקים

הסדרה מספרת על ארבעה בנים שגרים בפנימייה של הישיבה החרדית "נתיבות תורה" ומצליחים להנות משני העולמות. מצד אחד הם תלמידי ישיבה בקהילה החרדית, ומצד שני - נהנים מהפינוקים ומההנאות של החיים המודרניים ו"החילונים". סדר היום שלהם נע בין מקומות קדושים ויקרים, מכון כושר נפרד לגברים, דייט עם איזה שידוך בלובי של הילטון ובתי קפה. אך הכל משתנה כשמגיע לישיבה משגיח חדש שמחליט לשים סוף להרגל המוזר שלהם.

© סטודיו לם

מה שמפתיע בסדרה הוא דניאל גד שיככב לראשונה בדרמה לקהל בוגר יותר לצד אורי לייזרוביץ ("זגורי אימפריה"), ישראל אטיאס ("זגורי אימפריה") ועומר פרלמן ("שוברי גלים").

למה אנחנו מחכים לזה? כי מדובר בדרמה-קומדיה ראשונה על העולם הדתי, כי דניאל גד בתור בחור ישיבה זה דבר ששווה לחכות לו וכי אורי לייזרוביץ' פשוט קורע!

באדיבות HOT
 

מטומטמת

קומדיית פשע רומנטית על שירי, שחקנית מתוסכלת וקריזיונרית, שנאלצת להסתנן כסוכנת סמויה לתיכון ומסתבכת עם המנהל, המשטרה והעולם התחתון.

שירי (בת חן סבג), היא לוזרית בעיני עצמה. ונראת ילדה בת 17, יש לה פה מלוכלך והיא מתעצבנת מהר, מה שמקשה עליה למצוא תפקידים בעולם המשחק, הדבר היחיד שאכפת לה ממנו הוא החבר שלה, וגם הוא זורק אותה.

בעקבות מקרה עם האקס, מסכימה שירי להסכים להצעה של המשטרה ולהתגייס כסוכנת סמויה במקום שהיה הסיוט של חייה - התיכון.

© אור גפן

למה אנחנו מחכים לזה? הסדרה כבר מגיעה למסך ובתחילת שבוע אף התקיימה ההשקה החגיגית שלה. אבל אנחנו נרצה לצפות בה כי עדי אלון וגאיה שליטא-כץ שם, כי תיכון זה הכי אנחנו בעולם וכי קומדיית פשע זה הכי מעניין והכי ישראלי.

באדיבות HOT
 

ג'ודה (ערפד יהודי) 

התגעגעתם לערפדים ישראלים מאז "חצויה"? דרמה ישראלית חדשה עוסקת בשאלה - מה הורג ערפד יהודי? לא צלב, לא מים של כנסיה, כלום, הוא סוג של אל בלתי מנוצח. ומי שואל את זה? ציון ברוך – ערפד בפני עצמו.

יהודה (ציון ברוך), עבריין צעצוע קטן וממזר, עשה את ההימור הגדול ביותר שהוא עשה אי פעם. ואז, בלילה הגדול של חייו הוא ננשך על ידי ערפדית. מהרגע הזה החיים שלה ושלו הולכים להתהפך. בשמונת הימים הבאים הוא בורח כדי לשמור על חייו מהערפדים הרומנים, מהשוטרים הישראלים, מהפושעים הצרפתים, ומפני המהפך לערפד במלוא מובן המילה - כיוון שערפדים יהודים מגיעים לשיאם רק ביום השמיני.

© דורון עופר

למה אנחנו מחכים לזה? כי מזמן לא הייתה פה סדרת מדע בדיוני ועוד עכשיו היא גם נודעת לקהל המבוגרים, ציון ברוך ערפד זה הדבר הכי שווה שיש וכי מאז חצויה הם פשוט נעלמו לנו מהנוף הישראלי וזו ללא ספק הסדרה שאנחנו הכי מחכים בעולם!

באדיבות HOT
 

איש חשוב מאוד 2

בעונה השניה, יהודה לוי מחליט לעשות את החלום הגדול של כל שחקן ישראלי - ולנסות לפרוץ בהוליווד (שם גם תצולם הסדרה) שם נאלץ להתחיל מההתחלה. בלי השם שלו, בלי הקהל שלו, בלי הנחות סלב, בלי פמליה תומכת. ויש לו שתי אפשרויות - לחזור לארץ בלי כלום או לוותר על הכל כדי להשיג את החלום הגדול.

למה אנחנו מחכים לזה? כי כמו שלמדנו את 'חיי הזוהר' בעונה הראשונה, כאן נלמד גם על הרצון להשיג את השאיפות הגדולות לצד לבטים ענקיים ומלא ייאוש בדרך, וגם כי מובטח רומן חדש ליהודה לוי.

© צילום: אוהד רומנו

פול מון

ויש גם את פול מון, הטלנובלה הראשונה של HOT בידור ישראלי שמצולמת בימים אלו בתאילנד. כבר סיפרנו לכם רבות על מה שמתוכנן לנו שם יחד עם הקאסט הענק שמורכב ממאור שוויצר, רוסלנה רודינה, און רפאלי, ירדן הראל, דניאל ליטמן, מיכל ינאי, לירון רביבו ונוספים.

"פול מון" עוסקת בקבוצת צעירים ישראלים שנסעו לתאילנד לטיול הגדול אחרי הצבא, וכל אחד מסיבותיו שלו, נתקע שם ולא חוזר הביתה. אך בין מסיבות הפול מון חסרות הגבולות, מגלה אחד מדיירי האי, לוחם לשעבר שאיבד את זכרונו, שחייו נמצאים בסכנה ומוצא את עצמו במרכז משולש אהבה בין בת הזוג מהאי, והאקסית המיתולוגית שמגיעה מישראל.

© באדיבות HOT

למה אנחנו מחכים לזה? דניאל ליטמן עולה מדרגה, ירדן הראל בתפקיד דרמטי ראשון ואון רפאלי בתפקיד משחק ראשון - אנחנו חושבים שלא צריך לפרט יותר מדי כדי לגלות עד כמה אנחנו לא יכולים לחכות עד שזה יקרה, ויש את העניין שהרבה זמן לא היו טלנובלות ישראליות.

תגובות