אמיתי לגמרי: מקומות מסדרות שקיימים במקרה גם במציאות. צילום מסך מאינסטגרם

אמיתי לגמרי: מקומות מסדרות שקיימים במקרה גם במציאות

חלמתם פעם לאכול בהמבורגרי של גרי, ללמוד בבית הספר של אלישע או לאכול בטוסטר של נעלמים? החלום שלם יכול להתגשם, בעיקר בגלל העובדה שבלי קשר לסדרות שלהם, המקומות האלו קיימים גם בחיים האמתיים!

מיליוני אנשים חיפשו בניינטיז את ביג קהונה ברגר אחרי שקוונטין טרנטינו יצר את "ספרות זולה" ונתן לסמואל ל ג'קסון לטעום מההבורגר בנוסח הוואי בסצנה בלתי נשכחת. זו הייתה מסעדה דמיונית אז, אבל לאחר הסרט צצו כמה "ביג קהונה ברגרס" ברחבי העולם. דבר דומה קרה באייטיז עם התיכון לאמנויות הבמה שעמד במרכז הסדרה "תהילה". גם בסדרות הטלוויזיה שלנו נשזרו מקומות שבמקרה – או שלא – תאמו לכאלה שקיימים במציאות. הנה כמה מה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הטוסטר (נעלמים)

אם צפיתם לאורך כל העונה בנעלמים, לא תוכלו לשכוח את הטוסטר שבו עובד אריק, אחיו של עידו. המקום נוהל על ידי חדווה עד שגילו על הפשעים שביצעה. לטוסטר נוהרים עשרות תלמידים של בית הספר באשמורת ושם הם יושבים, מדברים ובעיקר טוחנים טוסטים. אז יש מקום כזה, ברחוב האצ''ל בשכונת התקווה בתל אביב ויש דמיון רב בין הלוגואים. אולי לא תפגשו שם את חברי נעלמים, אבל שמענו שהטוסט סבבה.

© צילום מסך

בית ספר הרצל (אלישע)

מי לא היה רוצה ללמוד בבית ספר עם תלמיד קורע כמו אלישע? בבית הספר הזה בעצם אלישע כבר למד בעבר עד שהגיע לכיתה ו' ולא קיבל תעודה בגלל שהבריח עכברים מהמעבדה. אחרי כמה שנים, התבשר לו מעורך הדין שסבא שלו הוריש סכום ענק של כסף והוא יוכל לקבל אותה בתנאי שיחזור לכיתה ו' ויסיים אותה עם תעודה מלאה וטובה כשבדרך יתקן את הטעות הגדולה שעשה בבית הספר היסודי. אז איפה זה קיים במציאות? לפחות חמישה בתי ספר על שם הרצל קיימים בישראל, בבת ים, יהוד, חיפה, קריית גת והרצליה. בכל זאת, חוזה המדינה.

© לוגו בית הספר, ינאי יחיאל

המבורגרי (הפיג'מות)

תראו לנו אחד שצפה בפיג'מות ולא זוכר את ההמבורגר הכי טוב בעולם שנמצא ברחוב מאז"ה פינת מאפו. את המקום הקים גרי מנדלבאום ושם עובד עודד פז שנעזר בדנה פרידר, שעצותיה היו אמורות להפוך את המקום למצליח. המבורגרי משמש משמש גם להופעות של הפיג'מות, באמצעות המרתף, ולדייטים. אבל איך הוא בתור המבורגרייה? הביקורות כלפי גרי לא משבחות, במיוחד לנוכח מה שראינו על המסך. אז איפה תמצאו מקום כזה (רק טעים ונורמלי) בישראל? בנהריה ובקריית גת.

© צילום מסך מאינסטגרם

סושי רוקס (זואי 101)

אם צפיתם בסדרה, סביר להניח שהסושי רוקס לא נמחק מתאי המוח שלכם. הסושייה הזו נמצאת בפנימיית פי סי איי, שם עבד צ'ייס ומי שניהל אותה הוא קאזו. צ'ייס לא היה חוזר מהעבודה מבלי שהיה מצ'פר את חבריו עם טונות של מגשי סושי שהיו מספיקים לפחות לשבועיים. ועכשיו מגיעה ההפתעה: ממש במקרה יש סושייה כזאת בניו יורק על ה-39 בין לקסינגטון לפארק אווניו. אומרים שהרולים שם לא רעים בכלל.

© צילום מסך מיוטיוב

בית ספר גנות (אליפים)

הפנימייה החקלאית הזו עמדה במרכז הספר שכתבה אסתר שטרייט וורצל שהפך לסדרה. העלילה נעה סביב היריבויות המסורתיות בין האליפים לשכבות מעליהם וקליטת התלמידים החדשים שמתקשים בתחילה למצוא את מקומם. אי שם בנשר, ליד פארק הכרמל, קיים בית ספר ממלכתי באותו שם בדיוק. לא שמענו על מלחמות יוצאות דופן בין כיתות ט' לי"ב וטוב שכך.

 
תגובות