פרסום ראשון: יהונתן בשן ינחה את הצלצול האמיתי. צילום: אור גפן

פרסום ראשון: יהונתן בשן ינחה את הצלצול האמיתי

הופתענו; אחרי שכיכב בשתי עונות בסדרת נוער בערוץ הילדים, כעת יהונתן בשן חוזר למקום האמיתי והפעם כדי להנחות לצד כוכבת מפתיעה אחרת. כל הפרטים

שעשעון הכיתות של ערוץ הילדים, "הצלצול האמיתי", עומד לצלם עונה שנייה ממש בקרוב, וכבר מתחילים לנסות להביא טוויסט חדש לתכנית גם בגזרת המנחים שלה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הבוקר (ג') פורסם כי כוכבת "פלאשבק" ויוצאת "הישרדות הונדורס", לירון רביבו, תעשה עוד "ריצה קדימה" ותנחה את התכנית המדוברת ובכך תסגור מעגל עם מה שהיא אמרה בשלל הזדמנויות כששהתה באי ("אני הכי רוצה להיות מנחה בערוץ הילדים"). זה צעד גדול עבור רביבו שכן השנה עשתה גם טבילת אש בתחום המשחק ומככבת בימים אלו בסדרת הנוער של הערוץ ב-HOT. תפקיד ההנחייה נוחת על לירון רגע אחרי שסייימה לצלם את עונת הבנות של "גולסטאר" עם שתי אחיותיה.

חוזרים לתיכון עם לירון רביבו. צילום ועריכה: עדן לוי | הפקה ותוכן: משה אבוטבול |
 

אך רביבו לא תעשה זאת לבד, מי שיגיש לצידה את התכנית הוא כוכב "שוברי גלים", השחקן יהונתן בשן, שחוזר לערוץ אחרי שנה וחצי מאז תום העונה הענייה. בניגוד ללירון שהנחתה תכנית טיולים של "רשת", עבור בשן מדובר בהתנסות ראשונה בתחום ההנחיה שמתווספים לשלל תפקידי המשחק שלו ב"הצורף", "בני ערובה", "מפלצות קטנות", "כדברא", "יומני החופש הגדול" ולחדי העין בינינו, גם כפרזנטור בפרסומות של "הלוטו".

שובר את כל המוסכמות
שובר את כל המוסכמות © אינסטגרם

השניים יחליפו יחד את המנחים של העונה הקודמת - דנה פרידר ועודד פז שיהיה מלא בהופעות לפסטיגל בחודש הקרוב ובחודש הבא - בו תעלה התכנית.

בערוץ הילדים אשרו את הפרטים.

תגובות