האח הגדול 8: "גם הדיירים שוחזרו מהעונות קודמות". צילום מסך מפרק הפתיחה

האח הגדול 8: "גם הדיירים שוחזרו מהעונות קודמות"

העונה החדשה והאחרונה של קשת עם "האח הגדול" עלתה לאוויר בפרק פתיחה נוצץ והיסטרי שכלל גם מחוות עבר. אך האם הפרידה המסתמנת היא כואבת או תבוא לנו בקלות? ביקורת

העונה החדשה של האח הגדול נפתחה אמש (א') בדרמטיות, כל מה שהכרנו  - לא הולך להשתנות. אלא הפוך לחלוטין - כל מה שהכרנו הולך לחזור שוב, רק עם דיירים חדשים ועצם העובדה שמדובר בעונה אחרונה של "האח" במתכונת הנוכחית. האמת? התגעגענו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כמובן שהאינטואיציה שלנו לא טעתה ומיד נכנסים לפלאשבק שזה כבר עושה התחלה טובה לפרק פתיחה כי זו הפעם הראשונה שאנחנו רואים את זה בפתיחת האח הגדול והשינוי הזה עושה רושם ראשוני מוצלח ביותר. בפלאשבק רואים את צו ההריסה והטרקטורים עם כדורי ההרס שעומדים להרוס את הבית אחד ולתמיד, אלא שאז שימי הדג (בקאמבק היסטרי) דורש לדחות את ההריסה עד סוף מרץ (עם סוף העונה הנוכחית).

בשביל שהעונה האחרונה בקשת תהיה יותר מיוחדת, הוחלט לחזור על המשימות הגדולות שכבר קרו במשך כל העונות הקודמות (אבל עם טוויסט). אנחנו רואים זאת כבר במשימה הסודית הראשונה, בה נאלצו זוג שנכנסו לבית, לשחק  כאילו לא הכירו מעולם ואילו מתמודד אחר (חיים) הוא הבן שלה. המשימה עצמה לא הכי בובמסטית שראינו וציפינו, אבל בהחלט מספק את הרגע הגדול של הערב כשכוכב, בכישורי משחק של סוף י"ב, מכריזה בפני כלן דייר שמגיע: "אני אמא של חיים. אנחנו אמא ובן, בן ואמא".

אחד אחרי השני נכנסים הדיירים החדשים לבית אח הגדול עם תעודות זהות מרשימות, אומנותיות ומיוחדות שבהחלט גיוונו את המוכר והאהוב, ומי שבהחלט עשתה שם עבודה מוצלחת ומצחיקה היא תהילה האמריקאית שכבר צפוי לנו איתה רגעים מצחיקים.

התאהבנו
התאהבנו © צילום מסך מהפרק

ובכל זאת, נדמה שלא רק קירות הבית והמשימות משוחזרות מעונות קודמות, אלא גם הדיירים עצמם שכן ברובם הם לא משהו שלא ראינו קודם לכן. תהילה היא ליהיא גרינר החדשה, דן רושנסקי מכיל בתוכו כל "חתיך" שנכנס אי פעם להאח הגדול, תאלין אבו חנא היא סתיו וקנין, אביחי אוחנה הוא סוג של איתם ישראלי מעונה 4, שם ברדוגו הוא הסער סקלי של העונה הנוכחית, בעדן סבן יש קצת עומר קינן ואילו הדוגמא שהכי בולטת - חיים שועי שיש בו את ג'קי מנחם, קותי סבג ואפילו קצת לבנה זוהרים. מה שכבר מראש מסמן אותו כזוכה פוטנציאלי. האמת? קצת נמאס שזה קל מדי במקרה הזה.

הכי תסמין מנצח
הכי תסמין מנצח © ינאי יחיאל

אז איך אנחנו מסכמים את פרק הפתיחה? אם יקחו את העונה לכיוונים הנכונים, תוך כדי הטוויסט והמחוות לעונות הקודמות - נקבל סיומת מעולה לגרסה הנוכחית של האח הגדול. ועצה שלנו לגמר? נשמח אם אחרי הדייר האחרון שייצא מהבית, גם יורם זק ייצא לריאיון קטן עם ארז וקורין.

 
תגובות