ראש גדול: האם העונה החדשה עמדה בציפיות?. צילום: צילום מסך

ראש גדול: האם העונה החדשה עמדה בציפיות?

סדרת הנוער המצליחה "ראש גדול", סוף סוף לאחר לא מעט ציפיות חזרה היום לעונה חדשה כשבע שנים לאחר סיום העונה הקודמת. האם הציפיות שלנו השתלמו?

הפרק הראשון של העונה החדשה נפתח עם הכוכבים הוותיקים של הסדרה - ספיר דרמון ורועי ויינברג (יעל ואיתי). השניים צופים בכתבה המשודרת בטלוויזיה על מרד המתרחש בבית הספר "אביבים", בית הספר שבו הם למדו. איתי שולח הודעה לחבר הילדות שלהם דניאל, אותו מגלם אלדר ברנטמן. ללא ספק הבחירה להתחיל את העונה החדשה עם הכוכבים הוותיקים הייתה בחירה מעולה, שכן זה קישר לנו את העונה החדשה לסדרה המקורית, מה שגרם לנו להבין עד כמה התגעגענו לסדרה ולדמויות.
 
עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לאחר סצנת הפתיחה המעולה, אנחנו נחשפים למאורעות שקרו יום לפני המרד ותוך כדי גם מתחילים להכיר את הדמויות החדשות בסדרה: עידו (יואב רוטמן), תכלת (עדי שרון), שמר (איל שקרצי), אמילי (דין הפנר), מוריה (ריף נאמן) וגילי (ניב זילברג). כבר בפרק הראשון גילינו על אהבות המסתתרות בין הדמויות ואף קיבלנו רמזים למשולשים רומנטיים שככל הנראה יגרמו ללא מעט אקשן על המסך בהמשך העונה.

ראש גדול
ראש גדול © צילום מסך
מי שתפסה לנו את העין במיוחד היא עדי שרון המגלמת את תכלת, שהפגינה כישורי משחק מעולים. בנוסף אליה, גם איל שקרצי ויואב רוטמן שאותם אנחנו כבר מכירים מסדרות אחרות, ממש לא אכזבו אותנו. גם שאר הליהוקים החדשים בקאסט נראים מבטיחים, מרעננים ומוצלחים.
 
אי אפשר כמובן להתעלם מחזרתו של איציק כהן לחיינו בדמותו של אלחנן. שמחנו לראות שוב את אלחנן האהוב והמצחיק מהעונות הקודמות עם קצת תוספות שרק משפרות את אופי הדמות. בעונה הנוכחית מי שמגלמת את מנהלת בית הספר היא חני נחמיאס שעושה את זה בצורה מעולה ומצחיקה כמו שרק היא יודעת ואין ספק שהיא הייתה בחירה מעולה לתפקיד. "החדר של חני" הפך לחדר המנהלת.
 
השקת ראש גדול עונה שישית. כתבת: אורן טוב | צילום: רון סלמאן | עריכה: תום עוזיאל
 
 
נראה כי מדובר בקאסט חזק שעומד בציפיות שלנו ושמדובר בעלילה כיפית וקלילה יחסית, אך טיפה ילדותית ומוגזמת כמו בעונות הקודמות של הסדרה. לא התאכזבנו מהפרק הראשון ואנחנו מקווים שהעונה תמשיך בצורה הזו ושהיא תהיה מצחיקה וקלילה כמו שאנחנו אוהבים! 
 
 
 
 
תגובות