תוצרת אוסטרליה: הבידור הכי לוהט ביבשת הדרומית. צילום: GettyImages

תוצרת אוסטרליה: הבידור הכי לוהט ביבשת הדרומית

חוץ מחגיגות השנה החדשה האוניברסליות, האומה האוסטרלית חוגגת השבוע יום עצמאות. החלטנו לנצל את החגיגה בשביל לשבח את הבידור של המדינה, ולא תאמינו מי בפנים

מלבד הקנגורו והקואלה יש לאוסטרליה כל כך הרבה במה להתגאות. המדינה שחוגגת השבוע את עצמאותה הביאה לנו הרבה דברים טובים ואנשים איכותיים, במיוחד בתחום הבידור. אספנו את נבחרי השחקנים, הזמרים, הסרטים והסדרות שנולדו ביבשת החמה וכבשו את העולם (או לפחות את ליבנו כאן בישראל).

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

על המסך הקטן

מועדון האוכף

כמה שנים לפני ״סוסי פרא״ נהננו משלל סדרות על חוות סוסים. אחת מהן הייתה ״מועדון האוכף״ ששודרה בערוץ הילדים וחוץ מהיותה דרמה על חבורת נוער בחוות הסוסים היא הייתה גם מוזיקלית! יותר מזה?

 

בנות ברשת

הסדרה סיפרה על עלילותיהן של אלי, אמה וג׳קי שרק רוצות לרקוד אך מופרדות אחת מהשנייה בסיום שנת הלימודים למדינות שונות (אוסטרליה, גרמניה וסינגפור בהתאמה). אבל זה ממש לא עצר אותן כי אחיה של ג׳קי בנה להן יקום וירטואלי בו יוכלו להיפגש ולרקוד ומשם, הכל מסתבך.

 

מועדון מסיבת הפיג׳מות

החלום הישן שלנו מתגשם על המסך – מועדון של החברות הכי טובות שעומד על עיקרון אחד והוא מסיבות פיג׳מות. פרנקי, קני, רוזי, לינזדי ופליס הן נערות שמתמודדות באופן יומיומי עם בעיות גיל ההתבגרות, לפעמים בצורה מצחיקה ולפעמים בצורה רצינית מאוד. הן לא יתנו לחבורת הבנים להפריע להן או למישהו לפגוע במועדון הכי שווה בעיר.

 

H2o

שלוש בנות הים הכי מגניבות מאוחדות בחוף האוסטרלי. קליאו, ריקי ואמה בהחלט היו מקור ההערצה שלנו. שלוש הנערות הפכו ביום אחד לבנות ים וזה לא קל להתרגל לזה, במיוחד כשיש מים בסביבה. ללא ספק אחת הסדרות האהובות עלינו שאנחנו פשוט לא יכולים להפסיק לראות.

 

שחקנים

מאיה מיטשל

השחקנית הצעירה שכבשה אותנו בשנים האחרונות היא מאיה מיטשל. היא הוכיחה יכולות מוזיקליות בסרט של דיסני ״חוף מהסרטים״ לצד רוס לינץ׳ וגם גרמה לנו להתאהב בה בדרמה ״משפחת פוסטר״. אנחנו פשוט חייבים לקבל עוד ממנה.

 

Today was a weird day so here's some dead nature

A photo posted by Maia Mitchell (@maiamitchell) on

קלייר הולט

אחת מתוך שלוש בנות הים בסדרה h2o שהצליחה לעורר את קנאתנו היא קלייר הולט. זה באמת לא הוגן שהיא זוכה להיות גם בת ים וגם ערפדית מקורית ומגניבה במיוחד. אנחנו מדברים על התפקיד שלה כרבקה מיקלסון ב״יומני הערפד״ ו״המקוריים״ שלגמרי הוכיח לנו שלגדל ניבים זה מגניב.

מרגו רובי

אם אתם חיים על כדור הארץ, אין מצב שלא תכירו אחרי הקיץ האחרון את מרגו רובי. בכל זאת, קשה לפספס את האחת והיחידה הארלי קווין. היא חצופה, מצחיקה, רגישה ואכזרית בסרט הקיצי ״יחידת המתאבדים״ ואם זה לא מספיק היא גם גורו אופנה. לא מאמינים לנו? חפשו בפורים הקרוב בחורות עם שתי קוקיות וגוונים כחולים וורודים ותגידו שלא צדקנו.

אוליביה ניוטון ג׳ון

עכשיו חוזרים קצת אחורה אל המיוזיקל הקלאסי ביותר – "גריז". הסרט אומנם הופק באמריקה אבל יש נציגות אוסטרלית גדולה מאוד בתפקיד הראשי סנדי, אותה גילמה לא אחרת מאוליביה ניוטון ג׳ון. ותנו לנו רגע קטן להזדהות, חוץ מהיותה אוסטרלית הגברת סנדרה די גם יהודיה.

 

What a sweetheart!!Had sooo much fun last night with Jimmy and the Roots @fallontonight and @jimmyfallon Thank you!😘

A photo posted by Olivia Newton-john (@therealonj) on

האחים המסוורת׳

כריס, ליאם ולוק הם האחים הכי שווים בתעשייה ורואים שהכישרון עובר אצלהם במשפחה. למי שעוד לא מכיר מדובר בת׳ור ביקום הקולנועי של מארוול (כריס), גייל ממשחקי הרעב שבמקרה גם מאורס למיילי סיירוס (ליאם) ואשלי מסדרת המדע הבדיוני ווסטוורלד (לוק).

 

A photo posted by Chris Hemsworth (@chrishemsworth) on

רבל ווילסון

מישהו זוכר את איימי השמנה? אם לא, כדאי שתלכו לראות שוב את ״פיץ׳ פרפקט״ הקומדיה המוזיקלית על קבוצת האקפלה לא הייתה זוכה לאותה הצלחה אם לא השחקנית והקומיקאית רבל ווילסון. עם בדיחות על השומן ושנינות ייחודית אי אפשר שלא לאהוב אותה.

 

A photo posted by Rebel Wilson (@rebelwilson) on

הית׳ לדג׳ר

הית׳ לדג׳ר המנוח, כנראה זכור לכם בתור הג׳וקר ב״אביר האפל״. כן כן, הבחור עם השיער הירוק, החליפה הסגולה והחיוך המרוח (באמת, הוא ליטרלי מרוח). הוא יצר רגעים כל כך אייקוניים באותו הסרט וגם בסרטים אחרים ביניהם הצ׳יק פליק – "10 דברים שאני שונאת אצלך". זוכרים אותו שר במגרש הפוטבול?

 

רובי רוז

התגלית של העונה השלישית של ״כתום זה השחור החדש״, דוגמנית, שחקנית, מגישה ואפילו DJ! מה עוד הבחורה הזאת עשתה? אה כן, שכחנו לציין שחוץ מהיותה אשת אשכולות בפן המקצועי היא גם מתמידה בתמיכה בארגוני צדקה בין השאר למען בעלי חיים, ילדים ונוער והיא נציגה גאה של הקהילה.

מוזיקה

סיה

הזמרת האוסטרלית עם הקול הייחודי היא בהחלט גאווה מדינית. מי שהתחילה בתור כותבת שירים לזמרים אחרים הפכה להיות זמרת בעצמה ששרה מהלב שירים מרגשים במיוחד. מי שיחקור קצת גם יגלה פרטים על סיפור החיים של הזמרת האייקוניית שיחיו מחדש את השירים ויעניקו להם צבע אחר.

 

איגי אזליה

הראפרית הבלונדינית שכבשה את המצעדים בשנים האחרונות אולי יכולה להסתיר את המבטא כשהיא שרה, אבל מי ששמע אותה מדברת כבר יודע כי מדובר באוסטרלית אסלית. חוץ מהשירים שבהם היא שרה לבד, אזליה הספיקה לשתף פעולה עם אריאנה גרנדה, ריטה אורה וצ׳רלי xcx.

 

 

5 seconds of summer 

להקת הפאנק רוק המצליחה שמונה ארבעה חברים (לוק המינגס, מייקל קליפורד, קאלום הוד ואשטון אירווין) היא אחת הלהקות המצליחות כיום/ בשנים בודדות vht הצליחה להגיע לראש המצעדים ולאסוף קהל gmuo של מעריצים. את כל הסנסציה הזאת הם בכלל התחילו בבקאברים בבית באוסטרליה.

 

טרוי סיוון

חוץ מהיותו שחקן ויוטיובר מוערך, טרוי סיוון הוא גם זמר די מצליח ואנחנו בטוחים שברגע שתשמעו את השירים שלו תבינו למה. אי אפשר לעמוד בפני הקול הנעים של הבחור ובטח שלא לקבל ממנו מספיק. מזל שיש לו ערוץ יוטיוב בו נוכל לשמוע אותו כל הזמן ומספיק שירים שנוכל לשמוע בלופים.

טרנד היישר מסידני

Sketchshe

השם לא מצלצל? תנו לנו להזכיר לכם את אחד הטרנדים הכי טובים משנת 2015. אנשים יושבים במכונית ושרים (כלומר עושים ליפסינק) שירים לאורך ההיסטוריה. אבל כמה מכם יודעים שהסרטון המקורי (שזכה גם לגרסה ישראלית) הוא של שלוש דוגמניות מסידני, אוסטרליה שנהנות לצלם ביחד סרטונים מצחיקים ומוצלחים לערוץ שלהן ביוטיוב – sketchshe?

 

טעם של ילדות:

בננות בפיג׳מות

זוכרים את בנני ובנוני? הבננות בפיג׳מות? לא השתגענו והתחלנו לדמיין פירות בבגדים, פשוט צפינו בסדרת הילדים בחינוכית של צמד הבננות בני ובנוני וחבריהם הדובים. הסדרה הקלאסית והחינוכית נוצרה בכלל (כמו שניחשתם) באוסטרליה!

 

שד טזמני

באגס באני ודאפי דאק הובילו את חבורת הלוני טונס שאחד מחבריה היה השד הטזמני – טאז. מה הקשר שלו לאוסטרליה? נגלה לכם שטזמניה ממנה טאז בה, היא חלק מאוסטרליה וזאת אפשר לראות גם בקטעים שלו בסדרה ובסרטים אשר קשורים ליבשת הדרומית.

 

פרי הפלטיפוס

אין כמו הברווזון החמוד והתמים של פיניאס ופרב, כלומר הסוכן פרי אשר נלחם בד״ר דופנשמירץ. הידעתם שהדמות האהובה והירוקה מקורה בחיה אמיתית המתגוררת רק באוסטרליה ושמה באופן מפתיע מאוד הוא פלטיפוס?

 

 

תגובות