כוכבת "שקרניות קטנות" מקבלת סדרת ריאליטי משלה. צילום: GettyImages

כוכבת "שקרניות קטנות" מקבלת סדרת ריאליטי משלה

רגע לפני סיום הסדרה "שקרניות קטנות ויפות", כוכבת הסדרה שיי מיטשל מתכוננת ליום שאחרי ועתידה לככב בסדרת ריאליטי משלה. כל הפרטים

אומנם הצילומים כבר הסתיימו, אבל הפרק האחרון בסדרת הקאלט "שקרניות קטנות " יגיע למסך רק בעוד מספר חודשים. כוכבות הסדרה לא מבזבזות זמן ומתכננות את המשך הקריירה שלהן לימים שאחרי הסדרה. לפי הדיווחים באתרי הבידור מעבר לים שיי מיטשל, שבוודאי תזהו כאמילי, תתשתף בתוכנית ריאלטי בכיכובה שאמורה לעלות ממש בקרוב. 

מיטשל, שמלבד השתתפותה ב"שקרניות קטנות" מתחזקת ערוץ יוטיוב מצליח, רגילה לשתף את חייה ברשתות החברתיות השונות וכעת עולה שלב עם תכנית הריאליטי שלה. התוכנית תקרא "Shades of Shay" (גוונים של שיי) ותספק הצצה אינטימית לחייה של הכוכבת במהלך חיפוש השלב הבא בקריירה שלה לאחר סיום הסדרה. כל פרק יעקוב אחרי הניסיונות של השחקנית לנווט את חייה לשלב הבא. במהלך התכנית נוכל לראות את שיי על סט הצילומים של סרט האימה "פגר" בו היא משתתפת וגם מבלה קצת זמן איכות עם חבירה הטובים. אנחנו מקווים שגם החברים מ"שקרניות קטנות ויפות" יקפצו להופעת אורח. 

 

 כאמור תוכנית הריאלטי, אותה גם תפיק השחקנית תעלה ממש בקרוב, ויהיה ניתן לצפות בה ב-VOD של חברת "FullScreen" בארה"ב כשהצפייה בה תעלה כ-5.99 דולר לחודש.

 

 
תגובות