פרסום ראשון: דניאל ליטמן יככב בדרמה חדשה. צילום: אינסטגרם // אורית פניני

פרסום ראשון: דניאל ליטמן יככב בדרמה חדשה

שנת 2017 מסתמנת כשנה העמוסה בקריירה של השחקן דניאל ליטמן שבקרוב הוא יחל להצטלם לדרמה חדשה ב-HOT. כל הפרטים

אחרי שאתם בחרתם בו בתואר "שחקן השנה" לשנת 2016 בטקס נבחרי השנה של פרוגי, שנת 2017 מסתמנת כעוד שנה מוצלחת בקריירה של דניאל ליטמן, בעיקר בקרב הקהל הבוגר יותר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

היום (ב') נודע לפרוגי כי הכוכב האהוב והמוכשר לוהק לדרמה חדשה ב-HOT העוסקת בפוליטיקה אפלה בישראל ותיקרא "שלטון הצללים". ליטמן יצטרף לרשימת השמות הגדולים בקאסט הסדרה הכוללים בין היתר גם את כוכבת "שכונה" עומר גולדמן, אביב אלוש, זאב רווח, חן אמסלם, נועה קירל ונוספים.

דניאל יגלם את יפתח, היועץ הזוטר של השר לביטחון פנים, יו"ר מפלגת המרכז. בחור צעיר ותמים, יפה מראה ונפש, שמנסה בכל עת להלחם על זכות החלש ובפועל נרמס תמיד בעצמו. מאוהב בשותפתו לדירה, אך מוצא את עצמו נגרר לרומן דווקא עם אשת השר המתוסבכת (אותה תגלם שרי גבעתי). לאורך העונה, לומד להילחם על אהבתו ועל תפיסותיו, והופך מנער מבויש לבחור כובש.

הכי כובש
הכי כובש © אור גפן

זהו לא הפרויקט הראשון של ליטמן, שעושה פנייה בשנה האחרונה גם לקהל הבוגר, בקרוב הוא יככב בטלנובלה הראשונה של HOT בידור ישראלי - "פול מון" ובשנה שעברה אף צפינו בו גם בקומדיה "יום האם 2" בפריים טיים.

אדיר גץ ודניאל ליטמן בריאיון משותף באולפן פרוגי
 

בנוסף, ליטמן ימשיך לככב גם בפרקים החדשים ובמופע של "שכונה 2", צפוי להצטלם לסרט המבוסס על הסדרה "מועדון החנונים" - לצד שירן סנדל ונוספים ובהמשך השנה גם לעונה השנייה של "נעלמים".

תגובות