הצלצול האמיתי 2: "עונה צבעונית ועושה רושם טוב". צילום: לירון יצחק

הצלצול האמיתי 2: "עונה צבעונית ועושה רושם טוב"

תחרות הכיתות חוזרת לעונה נוספת על מסך ערוץ הילדים, אך הפעם עם מנחים חדשים - לירון רביבו ויהונתן בשן. האם הם צלחו את הפעם הראשונה כמנחים? ביקורת

מאז שהעונה הראשונה ירדה מהמסך בקיץ האחרון, חיכינו וסוף סוף היא חזרה! היום (א׳) יצאה לה לדרך העונה השנייה של הצלצול האמיתי כשהפעם התוכנית היא עם מנחים חדשים במקומם של דנה פרידר ועודד פז והם כמובן לירון רביבו ויהונתן בשן שילוו את הקפטנים במשימות מאתגרות במיוחד כאשר בסוף התחרות - ההכרעה הגורלית - מי הכיתה שתטוס לחו"ל? 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כששמענו על ההנחייה החדשה של רביבו ובשן, זה די עורר בנו תהיות, כי לשניים אין ניסיון ממשי בהנחיה מסוג זה, אבל בכל זאת הם כן נתנו לנו ציפיות מסויימות. והאמת? שהם דווקא היו מסקרנים למדי. השילוב בין השניים כמנחים בתוכנית ילדים נכנס למסגרת הזאת בצורה מעולה וקלילה, הם מכניסים עוד יותר צבע לתוכנית ויחסית לפעם ראשונה הם עשו רושם ראשוני לא רע.

© לירון יצחק

לאחר הצגת המנחים, רביבו ובשן הציגו את ששת הקפטנים כשכל אחד מהם מספר על עצמו כאשר הוא מוצג ברקע של סטורי שזהו גם גיוון מאוד יפה לעונה החדשה ושיטה מיוחדת לחלוטין.

והנה מתחילות המשימות - שהן החלק האתגרי בכל הסיפור הזה. שתי המשימות הראשונות בהחלט היו מעניינות ולגמרי פותחות בצורה טובה את העונה השנייה שעשויה בקצב טוב. לאחר שהסתיימה לה המשימה המכרעת והקשה, הוצגה נועה פילטר שתככב בכמה פרקים גם בעונה הנוכחית, וגם היא מוסיפה את הצבעוניות שלה ומתכתבת עם דור היוטיוברים.

הצלצול האמיתי
הצלצול האמיתי © צילום מסך

פרק הפתיחה הוכיח שלגמרי השתלמה כל ההמתנה הארוכה ונראה שיש עוד הרבה למה לחכות. ללא ספק התחלה מוצלחת לעונה מבטיחה. מחכים כבר להמשך!

ימים ראשון ורביעי, שעה 15:25 בערוץ הילדים ב-HOT

תגובות