סיום שכונה 2: ״סגירת מעגל אחת גדולה״  . צילום: צילום: דודי דיין

סיום שכונה 2: ״סגירת מעגל אחת גדולה״

אחרי רצף של פרקים סוערים ועוצרי נשימה במיוחד, הגיעה אמש (ג׳) העונה השנייה של "שכונה" לסיומה עם סוף בלתי נשכח לחלוטין. אז מה חשבנו על הפרק האחרון, ובכלל על כל העונה?

 
פרק סיום העונה נפתח עם רחלי, שנכנסת בלחץ לאוהל של פריצי ושואלת אותו: "מה צריך לעשות כדי לשנות את ההיסטוריה ולמנוע את המוות העתידי של לירון?". התשובה הייתה נורא פשוטה: להשמיד את המטה ולשנות את ההיסטוריה. אבל כמובן שזה ממש לא פשוט - כי המטה נמצא בכלל אצל השיינפלדים האכזריים.
 
עוד בערוץ הבידור של פרוגי:
אבל, בואו נעשה סטופ קטן ונעבור לדבר רגע על הקאסט המרשים והמוכשר, שעשה עבודה מושקעת בטירוף לאורך כל העונה. עומר גולדמן, תותי ניניו, טל מוסרי, טום יפת וכל שאר השחקנים מהעונה הקודמת, שמרו על קצב מדויק גם בעונה הנוכחית והשכן החדש, דניאל ליטמן שנתן תפקיד לתפארת.
 
 

כל הגוף⠀ צמרמורת⠀ 💕⠀ #שכונה2⠀ @hotvodyoung @hotnetil @nicktvisrael

A post shared by שכונה (@shchunatv) on

 
נחזור לעלילה. הסצנות האחרונות של העונה בהחלט סיפקו את המענה הרצוי בסוף טוב ובפתרון לכל השאלות הפתוחות שגרמו לנו לחכות באקסטזה. אבל אין פה בכלל שאלה, ההמתנה הלא קצרה הייתה שווה את זה לגמרי. אנחנו לא לגמרי קולטים עדיים שסוף סוף, סיפור המטה נגמר ולתמיד. אבל אחד הדברים שהכי אהבנו בפרק הסיום ובהחלט אי אפשר להתעלם ממנו, זו החזרה לחתונתם של בנדה ואילנה, שהייתה בתחילת העונה. כך למעשה נסגר מעגל גדול בצורה משעשעת. אבל, היוצרים לא הסתפקו רק בגירת מעגל והוסיפו לסיום עוד רגע מתוק - הנשיקה בין לירון לרחלי. אי אפשר להתווכח, זה המתכון המשובח ביותר לסגירת עונה מוצלחת.  
 
לסיכום, הפרק האחרון הצליח להתעלות על הציפיות הגדולות שלנו וללא ספק בכלל, גם הפעם גיורא חמיצר הצליח לעמוד במבחן. אנחנו כבר לא יכולים לחכות לעונה השלישית! 
 
תגובות