החמישייה: המתיחות הכי קורעות על המסך. צילום מסך מהתכנית

החמישייה: המתיחות הכי קורעות על המסך

את השבוע התחלנו עם חג המתיחות הבינלאומי, ולכבוד זה החלטנו להקדיש השבוע את החמישייה שלנו למתיחות הכי קורעות ששודרו על מסך הטלוויזיה

סביר להניח שאתם והחברים שלכם עבדתם אחד על השני לא מעט ביום שבת האחרון עם מתיחות משעשעות במיוחד ובסופם, אמרתם את המשפט שחיכיתם לו מאוד "אחד באפריל!" אז בשבוע הזה החלטנו להקדיש את המדור למתיחות הקורעות ביותר שנעשו בשנים האחרונות על המסך.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רוח רפאים בתוך מעלית

מדובר באחת המתיחות היצירתיות והנצפות ביותר ברשתות החברתיות. היא נעשתה לפני כארבע שנים בברזיל, וזכתה תוך זמן קצר למלא תגובות מצחקקות ונלהבות. בסרטון רואים אנשים שחושבים שבסך הכול נכנסים למעלית רגילה כדי להגיע לקומה מסוימת, אבל הם לא ציפו שפתאום היא תחשיך לכמה שניות, ומשום מקום תופיע ילדה שמאופרת בצורה מפחידה עם בובה ביד שלה. הנמתחים כמובן יצאו מזה מבוהלים, אבל כמובן שגם במקביל, לא מעט זרמו עם זה.

 

אישור כניסה לחמישייה: למרות שההתרחשות של המתיחה די מפחידה, זה מה שהופך אותה ליותר גאונית. זו לא מסוג המתיחות הבנאליות שראינו אלפי פעמים, כי הרעיון כאן זה שילוב של קצת פחד עם יותר הומור, וגם כשילדה עושה תפקיד כזה בצורה מאוד קומית, אז אין סיבה שהיא לא תהיה מצחיקה. מבטיחים לכם שאתם לא תפסיקו לצחוק!

המתיחה על אליאנה תדהר (מתוך העונה השנייה של "סתאאאם")

אין מצב שאתם לא זוכרים את תכנית המתיחות הכי מפילה מהכיסא בערוץ הילדים, נכון? אחת המתיחות המצחיקות ביותר בעונה השנייה של "סתאאאם", היא המתיחה בה עמית פרקש עובדת על אליאנה תדהר ביחד עם שחר טבוך ואותה תכננו כמובן, עודד פז ויגאל שילון. לפרקש כביכול יש רכב חלופי והיא נוסעת בה ביחד עם תדהר לפגישה, כשבדרך שוטר עוצר אותן ומתכוון לתת דוח. אבל, אם הן ייקחו את הבן שלו שמאוד מעריץ אותן לסיבוב וישמחו אותו, כולל זה שתדהר תשיר לו את "הילדים של העתיד" מ"איי פסטיגל", אז הוא יוותר להן.

 

אישור כניסה לחמישייה: עד כמה שהסיטואציה של המתיחה היא כל כך מוזרה, היא רק יותר קורעת. התכנון שלה נעשה בצורה מקצועית, טבוך ,פרקש והשוטר נכנסו מצוין לתפקידים שלהם, וכשבסופה פז נכנס בהפתעה לאוטו, הוא הפך אותה ליותר משעשעת ממה שהיא. בקיצור, הכול בסתאאאם.

איש בתוך תא המנוע של המכונית

לעזור לאנשים להרים את מכסה המנוע זה דבר שבשגרה, אבל זו ממש לא בעיה להפוך את זה ממנהג רגיל למתיחה אחת גדולה. זה מה שתוכנית המתיחות הקנדית "קטעים אתכם" החליטה לעשות, והיא עבדה לה מעולה לגמרי. במתיחה אנחנו רואים, אישה שמתקשה לפתוח את מכסה המנוע ומבקשת מעוברי אורח לעזור לה לפתוח אותו, והם עושים את זה והכול טוב יפה. אך פתאום הם מופתעים מאוד לגלות, שמתחת למכסה יש מישהו שמנקה לה את המנועים. לפי איך שהנמתחים צחקו, נראה שהיא ממש עשתה להם את היום.

 

אישור כניסה לחמישייה: התכנית תכננה מתיחה שהתנהלה בצורה נחמדה, לא הקצינה אותה יותר מדי וחוץ מזה שהיא העלתה לנו חיוך, היא גם גרמה למי שנמתח בעצמו לחייך, וליהנות ממנה בסופו של דבר. זה בדיוק מה שיפה כשמבצעים אותה בצורה מושקעת. נכון שמדובר בתעלול, אבל נוסף לכל זו גם ובעיקר חוויה הומוריסטית.

שתי נציגות של 144

מה קורה כשיש תקשורת טלפונית בין שתי נציגות של בזק, אבל מגיעות לאותו המספר בלי שהן מתקשרות בעצמן. על הרעיון הגדול הזה חשב הסטנדאפיסט, טל סולומון לפני כשנתיים וקיבל כמות מטורפת של ליקיים מעשרות צופים. אז איך זה בדיוק עבד? סולומון התקשר משני טלפונים ניידים ל-144, הצמיד אותם היטב אחד לשני וככה הנציגות דיברו זו עם זו באופן מפתיע. לא עוברת עשר שניות מתחילתו של הסרטון, וכבר אפשר להתחיל להתגלגל מצחוק. כנראה שעד היום הן לא יודעות שהוא זה שחיבר ביניהן.

אישור כניסה לחמישייה: אפשר לראות כל כך ברור שסלומון השקיע חשיבה, כי המתיחה הזו תקתקה לו כמו שעון בצורה כל כך מדויקת וחוץ מזה, היא גם הצליחה להפגיש בין שני קווים מקבילים שלא ייפגשו לעולם. פשוט מאוד, תצפו!

 

בובות אנושיות בחנות צעצועים

דמיינו לעצמכם שאתם הולכים לחנות צעצועים, ופתאום אתם מגלים שהם לא דוממים. נשמע הזוי ושטותי, נכון? אבל בתור מתיחה זה עבד מצויין. הסרטון צולם בחנות צעצועים בברזיל, ובה רואים ילדים שמחופשים לבובות שונות בתוך קופסאות, וכל פעם שמישהו שבא ובוהה בהם לכמה שניות, הם דוחפים את המכסים ומתחילים לרוץ ולרדוף אחרי הלקוחות בכל החנות. הסיטואציה קצת מבהילה אבל איך שלא מסתכלים על זה, היא קורעת מצחוק וחמודה מאוד.

אישור כניסה לחמישייה: מי אמר שמתיחות מלחיצות, צריכות להיות בהכרח ממש מוגזמות? אפשר קצת לעדן אותן. כאן היא בוצעה באווירה רב גונית, לא מלחיצה מדי ובעיקר מבדחת. יותר מבריק מזה, יהיה מאוד קשה למצוא!

 

 

תגובות