על הסט של "צפוף": דניאל ושירה בוידוי ואלי פיניש מופרע. צילום: עדן עומר לוי

על הסט של "צפוף": דניאל ושירה בוידוי ואלי פיניש מופרע

בקרנו בסט הסיטקום החדש של ערוץ zoom (לצופי HOT) וגילינו מי הכי מופרע על הסט, עד כמה הכוכבים שונאים צפיפות ורגעי משפחה ומה שוב קורה לדניאל ליטמן גם בסדרה הזאת? צפו

אחרי סדרות משפחה מצליחות שהצליחו להצחיק כל פעם מחדש, כמו למשל: "כאן גרים בכיף" ו"לה פמיליה", כעת הגיע תורה של סדרה חדשה לנסות את מזלה על המרקע והפעם לא מדובר במשפחה רגילה, אלא במשפחה "חדשה" המורכבת מזוג בפרק ב' (בו כל אחד מגיע עם ילדים משלו) שעוברים להתגורר יחד בבית אחד עם הילדים של כל אחד מהם. התוצאה - צפוף, מבולגן ומצחיק.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בקרנו בסט של "צפוף", שתחל את דרכה בשבוע הבא על המרקע בכיכובם של אלי פיניש, יעל שרוני, בר מיניאלי (זוכת "אינסטגרם השנה" של גולשי פרוגי), דניאל ליטמן ושירה נאור וגילינו עד כמה הקרבה ביניהם היא משפחתית וכמה "הצפיפות" המדוברת נוגעת גם אל חייהם האישיים.

כתב: משה אבוטבול | צילום: עדן עומר לוי | עריכה: אסף אושי
 

אז מה קורה ב"צפוף"?

מיקי ונירית הם זוג מאושר. הוא אוהב אותה והיא אוהבת אותו. עד כאן הכל טוב ופשוט. הבעיה היא שבשביל שהקשר ביניהם יעבוד, גם דניאל (הבת) ותמר, הבנות של מיקי, צריכות לאהוב את נירית, וגם נועם, אורי ודניאל (הבן), הבנים של נירית, צריכים לאהוב את מיקי. ויותר מסובך מזה – הם צריכים ללמוד לחיות אחד עם השני.

צפוף
צפוף © יחסי ציבור

מיקי, גרוש עם שתי בנות, ונירית, גרושה עם שלושה בנים, מתאהבים ומחליטים לעבור לגור יחד עם ילדיהם. הסדרה מתחילה ביום בו שתי המשפחות עוברות לגור בבית אחד, ולמעשה מתחילות את המסע לקראת הפיכתם למשפחה אחת. או לפחות הניסיון להפוך למשפחה אחת.

הפרק הראשון של "צפוף" ישודר ב-25 באפריל בערוץ Zoom (לצופי HOT)

תגובות