האם בריטני ספירס תשתתף ב"שקרניות קטנות"?. צילום: gettyimages

האם בריטני ספירס תשתתף ב"שקרניות קטנות"?

סדרת המתח תגיע לסיומה בסוף העונה הנוכחית והדיווחים מספרים כי מתוכנן פרק סיום בלתי נשכח שיכלול בתוכו גם את נסיכת הפופ הבלתי מעורערת

לאחר שבע עונות הפרידה מהסדרה האמריקאית "שקרניות קטנות ויפות" מתקרבת בצעדי ענק, וכעת אנו מתבשרים כי לא אחרת מאשר בריטני ספירס עתידה לקחת חלק בפרק הסיום של ולחתום את הסדרה בצורה חגיגית במיוחד. אז מה בדיוק עומד לקרות בפרק איזו דמות בריטני תגלם?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אחרי שבע שנים של מתח והנאה מטורפת מהסדרה שכללה פרקים מרגשים ומותחים שריתקו אותנו למסך, בהחלט הגיע הזמן לפרק סיום מיוחד. בימים אלו משודרים עשרת הפרקים האחרונים בהחלט של סדרת הלהיט שהפינאלה הוא כמובן פרק הסיום. הפרק המדובר הינו הפרק ה-20 לעונה שישודר ביוני הקרוב, ועל פי הדיווחים השונים מדובר בפרק מוזיקלי צבעוני. הגולשים הבחינו כי באתר ההוליוודי IMDB ספירס צויינה כאחת מהמשתתפות בפרק ואף נטען כי כוכבת הפופ תגלם את עצמה, אם כי טרם ידוע אילו שירים היא תבצע. 

 

בינתיים, כל מה שנותר לנו הוא להמתין ולראות האם באמת נזכה לראות את הזמרת המוכשרת משתתפת באחת הסדרות המרתקות שראינו על המסך. אין ספק, שהשמועות האלו מעלות הרבה מאוד ציפיות ולמרות ההתלהבות נאלץ להמתין בסבלנות עד שנדע באופן רשמי אם הסופרסטארית תיקח חלק בפרק המצופה או לא. אנחנו כמובן מבטיחים לעדכן בהמשך!

  

 

 

תגובות