האגדה הסתיימה: ג'ניפר מוריסון עוזבת את "עד עצם היום הזה". צילום: ABC באדיבות yes

האגדה הסתיימה: ג'ניפר מוריסון עוזבת את "עד עצם היום הזה"

ג'ניפר מוריסון, אותה וודאי תזהו כאמה סוואן מ"עד עצם היום הזה", הודיעה אמש (ב') באמצעות האינסטגרם כי היא עוזבת את סדרת הלהיט. כל הפרטים

עתידה של הסדרה האהובה "עד עצם היום הזה" עדיין תלוי באוויר אם כי דבר אחד בטוח, ג'ניפר מוריסון, שמשחקת את דמותה של אמה סוואן ("המושיעה"), לא תמשיך לאחר עונתה השישית של הסדרה שתסתיים בסוף החודש.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בפוסט שפירסמה כתבה מוריסון "לאחר ששקלתי בכבוד ראש, החלטתי כי באופן יצירתי ואישי, הגיע הזמן שאמשיך הלאה", הודיעה השחקנית למעריציה והוסיפה: "אמה סוואן היא אחת הדמויות האהובות עליי שאי פעם שיחקתי, ושש השנים שלי ב"עד עצם היום הזה" הפכו את החיים שלי בצורה יפה ביותר. אני כל כך ברת מזל שזכיתי להיות חלק מרכזי בסדרה כזו מיוחדת".

 

As I reached the end of my 6 year contract on ONCE UPON A TIME, I was faced with a significant decision. ABC, Eddy Kitsis, and Adam Horowitz very generously invited me to continue as a series regular. After very careful consideration, I have decided that creatively and personally, it is time for me to move on. Emma Swan is one my favorite characters that I have ever played. My 6 years on ONCE UPON A TIME has changed my life in the most beautiful ways. I am absolutely blown away by the passion and commitment of the Oncer fans. I am so honored to have been a central part of such a special show. I will be forever grateful to Adam, Eddy, and ABC for giving me the gift of playing Emma Swan. As I move on to other creative endeavors, I will continue to attend the fan conventions whenever my professional schedule allows. I always look forward meeting the fans. If ABC Network does in fact order a season 7, I have agreed to appear in one episode, and I will most certainly continue to watch ONCE UPON A TIME. The creativity of the show runners has always inspired me, and I cannot wait to see the ways that they continue to develop and reinvent the show. #Onceuponatime #EmmaSwan #UglyDucklings

A post shared by jenmorrisonlive (@jenmorrisonlive) on

רשת ABC המשדרת את "עד עצם היום הזה" עדיין לא חידשה את הסדרה לעונה שביעית אמנם במידה והסדרה אכן תחזור לעונה נוספת, מוריסון הודיעה כי היא תחזור לפרק אחד שיחתום את הסיפור של הדמות שלה. שמו של פרק סיום העונה הוא "הקרב הסופי" ומפיקי הסדרה רמזו כי העלילה בפרק זה תחתום את העלילה הנוכחית. המפיקים הודיעו כי במידה ו"עד עצם היום הזה" תחזור לעונה נוספת היא כנראה תחזור באתחול מחדש של העלילה או שלב חדש של הסדרה "אנחנו מרגישים שהשלמנו את הסיפור הזה והשלב יהיה שונה לחלוטין". עצוב!

הלכנו לבכות. ביי
הלכנו לבכות. ביי © ABC באדיבות yes
תגובות