כל מה שאתם צריכים לדעת על הערוץ החדש "כאן". צילום: מתוך פייסבוק

כל מה שאתם צריכים לדעת על הערוץ החדש "כאן"

ערוץ חדש עולה היום (ב') לאוויר לאחר ריבים, דיונים ומחלוקות סביבו. מה מצפה לנו בשידורי הערוץ "כאן"? גרסה ישראלת לתכנית המוזיקלית המצליחה, עונה חדשה של סדרה אהובה ודרמה ישראלית. כל הפרטים

אחרי ששמעתם על לא מעט מלחמות פוליטיות בכל הנוגע להקמת ערוץ ציבורי חדש וסגירת רשות השידור, היום (ב') זה בהחלט קרה וקם ערוץ ציבורי חדש בישראל - "כאן".

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בחמישי האחרון נסגרה מוקדם מהצפוי ובהתראה קצרה "רשות השידור" - השידור הציבורי של ישראל מזה 49 שנים. המהלך כלל פרידה דרמטית בסוף מהדורת חדשות "מבט", שהסתיימה בשירת התקווה של עובדיו. השידור הסופי בהחלט של הערוץ הראשון היה במוצאי שבת האחרונה עם משדר האירוויזיון, בו זכה אימרי זיו במקום ה-23. מיד בסיומו הופיעה שקופית המכריזה על סיום שידורי הערוץ.

© לוגו הערוץ

היום (ב') בשעה 17:00 תאגיד השידור החדש יעלה לאוויר ויתחיל את שידוריו. הבוקר כבר החלו שידורי הרדיו שלו בתחנת רשת ג', המחליפים את שידורי הרדיו הציבורי של רשות השידור ("רשת א', "רשת ב'", "קול ישראל"). עוד לא ידוע מה יעלה בגורל שידורי החדשות של הערוץ, שכן הממשלה התנתה את תחילת שידוריו רק אם יפריטו את גוף החדשות לגוף נפרד. בתוך כך, בהחלט קם גוף כזה, אך עדיין קיימים מגעים לשינוי בנושא הזה.

פרומו הערוץ
 

אבל, כמו כל ערוץ, הוא לא יכלול רק חדשות, שכן גם תכניות חדשות על המסך שצפויות לעלות לאוויר. אחת מהן היא הגרסה הישראלית ל"קארפול קריוקי" שתעלה לאוויר ברביעי בערב - מכונית הראיונות המוכרת מחו"ל במסגרתה יתארח בכל פרק אמן מוזיקלי אחר שיהפוך את הנסיעה למוזיקלית במיוחד. את הגרסה הישראלית ינחה ניקי גולדשטיין - בחירה שכבר מראש נראת מותאמת כמו כפפה ליד. תכניות נוספות המתוכננות בערוץ הן עונה חדשה לסדרת המערכונים "היהודים באים", דרמה ישראלית קצרה בשם "אנה", תכנית בידור פאנליסטית חדשה בשם "הדינוזאורים" בהנחיית ירון ברובינסקי, ביום חמישי ישודר השעשעון "המרדף" בהנחייתו של עידו רוזנבלום ועוד. 

האורח הראשון בגרסה הישראלית
האורח הראשון בגרסה הישראלית © צילום מסך

בהצלחה!

על מה כולם מדברים? תאגיד השידור החדש  אפטר, עריכה וקריינות: עדן לוי | עריכת תוכן: עמית לגו
 
תגובות