החמישייה: הדמויות שהכי אהבנו ב"ארץ נהדרת". צילום מסך

החמישייה: הדמויות שהכי אהבנו ב"ארץ נהדרת"

אנחנו מתים על החיקויים של "ארץ נהדרת", אבל אנחנו גם מכורים לדמויות המקוריות שהם ממציאים מדי עונה. הפעם החלטנו להביא לכם את חמש הדמויות שהכי אהבנו

אחת התכניות המצחיקות ביותר שיש, ממשיכה עד היום לספק לנו דמויות קורעות מצחוק, מלאי רב גוניות ובתכלס לא חסרים כאלה שממש התמכרנו אליהן ואפילו רואים אותן בריפיט.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ראובן ואסתי

מי אוהב את השבת? כולנו! אבל במיוחד ראובן ואסתי, מהמערכונים הבולטים של העונה הקודמת. ערן זרחוביץ׳ וליאת הר לב, נכנסו בצורה מדויקת לדמויות מפילות מהכיסא ואם אתם שואלים אותנו, לא בטוח שהיינו צוחקים משחקנים אחרים שהיו מגלמים אותם כפי שצחקנו מהשניים. כותבי התוכנית הביאו כאן רעיון גאוני למערכון, כי מצד אחד יש את ראובן שמקפיד על מסורות, שומר כשרות ובכלל, נאמן תמיד ל"בונה עולם" ואסתי שהיא בעצמה חוזרת בתשובה שעדיין נשארו לה קצת זכרונות מהועלם החילוני.

© מתוך "ארץ נהדרת|


אישור כניסה לחמישייה: ב"כמעט שבת שלום"קיבלנו פאנצ'ים מצחיקים שכולם יתחברו אליהם, חשיבה שנונה על טקסטים ושינוי ברכות בהתאם, וזה מה שגרם לנו לא להסיר את החיוך לשנייה. הסופ"ש כבר בפתח, אז זה הזמן המתאים ביותר להגיד: כמעט שבת שלום לכולכם!

הבלוג של מאי

איך אפשר לשכוח, את הבלוג המצחיק ביותר של מאי, עדי ושיף-שיף? בכל פרק של המערכון הזה, קיבלנו בדיחות יוצאות מהקופסא, דמויות נוספות שמעלות צחוק בלתי פוסק כמו "יורי" או יותר נכון, רועי וחברו תמיר שהוסיפו הרבה צבע למערכון ולא הייתה פעם אחת, שלא היה לידינו ממחטות, בשביל לנגב את הדמעות מצחוק. איך מאי אומרת? פצצות!

© מתוך "ארץ נהדרת"


אישור כניסה לחמישייה: מערכון "הבלוג של מאי" תמיד שידר אווירה מרעננת, הקנה לנו תחושת שמחה יוצאת דופן ובדיוק בגלל זה, לא יכולנו לפספס אפילו פרק אחד והדביקה אותנו בסלנג - "פא-תט!".

קשת ליבליך

"תאכלו תחת!" כאילו לא באמת. זה פשוט הדרך של קשת ליבליך להתבאס. הדמות בת ה-12 שיצרה התכנית הביא הלחיינו את דור ה-Z ודי התשחבה גם בקהל הצופים הצעיר. ליבליך הייתה הילדה המפונקת שרוצה את הבת מצווש הכי מושלמת אבר והיא תעשה הכל, אבל הכל כדי שזה יקרה.

© מתוך "ארץ נהדרת"

אישור כניסה לחמישייה: סוף סוף דמות בגובה העיניים, גם אם היא קיצונית מדי - אנחנו לגמרי יכולים להזדהות איתה. היא "אחת הדמויות אם לא ה!".

אגס קימל

אם אהבנו את קשת, אז ההמשך הלא רשמי שלה היא ללא ספק אגס קימל. היא נכנסה לחיינו רק לפני מספר חודשים והיא לא הולכת לצאת משם בזמן הקרוב. קימל היא דמות פארודית המורכבת בעיקר מנועה קירל אך מכילה בתוכה מעין ערבוב נוסף של עדי ביטי ואגם בוחבוט. קימל היא הכוכבת הצעירה שמבגרים אותה די מהר, מעדיפה לוותר על בית ספר ודי שפוטה של האנשים שמובילים אותה בתחום. מילפקאווי!

© מתוך ארץ נהדרת

אישור כניסה לחמישייה: מעב רלזזה שתום יער פשוט קורעת בתפקיד, הלהיטים של אגס קימל הם הדבר הכי טוב שקרה בעונה הזאת. חפשו אותנו בראשון (כי המשרדים שלנו פה..).

המקפלות

אוהבי אופנה רציניים? זה במיוחד בשבילכם! צוות הכותבים של "ארץ נהדרת" החליט להביא רעיון מבריק למערכון שצוחק על עובדות חנויות הבגדים. עלמה זק ושני כהן, הפכו את דמויות המקפלות למודל לחיקוי של הרבה מאוד צופות שעשו פארודיות והעלו יותר מעשרות סרטונים קורעים ליוטיוב מה שהעיד על ההצלחה המסחררת של המערכון. איך אפשר שלא בעצם?

© מתוך ארץ נהדרת


אישור כניסה לחמישייה: אם השתיים באמת היו מוכרות בחנות בגדים והיינו קונים מהן, זו הייתה יכולה להיות קנייה מצחיקה ולא שגרתית בכלל! אז אוקיי, יאללה, ממממממ ביי!

תגובות