ביי גיא: "ערב טוב עם גיא פינס" עוזבת את ערוץ 10. צילום מסך מאינסטגרם

ביי גיא: "ערב טוב עם גיא פינס" עוזבת את ערוץ 10

הפתעה! שבע שנים אחרי שעברה לערוץ 10, תכנית הבידור המפורסמת, "ערב טוב עם גיא פינס", תעזוב את הערוץ ותעבור לזכיינית קשת. כל הפרטים

דרמה בעולם הטלוויזיה: גיא פינס עוזב את ערוץ 10 ועובר לזכיינית ערוץ 2 קשת. "הרגשנו שאנחנו בשלים להפליג הלאה, לפגוש קהלים חדשים ולהתמודד עם החידושים במדיה בארץ ובעולם", כתב הבוקר (ג') פינס בפייסבוק.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"אני מתרגש לדווח על עצמי לשם שינוי: על החלטתנו להשיט את הספינה שלנו מנמל הבית המוכר, ליעד חדש ומאתגר", הוסיף פינס. "ערוץ 10 פתח בפנינו, אחרי שנים של שידור למנויי הכבלים בלבד, הזדמנות מסעירה לפגוש את עמישראל בסלון שלו מדי ערב, בהיקף עצום, ולהתחרות בליגת העל של המדיה הישראלית. בשנים האחרונות היינו חלק ממשפחת ערוץ 10 בשיא מאבק ההישרדות שלו, שמחנו לתרום ללוח השידורים ולרוח הצוות, גם ברגעים קשים של חוסר ודאות. היינו גאים להיות חלק מנבחרת של אנשי תקשורת וחדשות מובילים".

 

מאחורי הגב

A post shared by Guy Pines (@guypines) on

"ערב טוב עם גיא פינס" שודרה ב-HOT עד 2010, ולאחר מכן עברה לערוץ 10. לא ידוע עדיין מתי יחול המעבר לקשת - שצפויה לעבור לשדר בערוץ נפרד, באפיק 12, בנובמבר הקרוב. "בעיקר אני מביט קדימה לעבר דלתות חדשות שנפתחות", כתב פינס.

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "אנחנו מאחלים לגיא פינס בהצלחה בהמשך הדרך". מקשת נמסר: "שמחים מאוד על הצטרפותו של גיא פינס, יחד עם כל מערכת התכנית 'ערב טוב' לקבוצת קשת. הצטרפותם היא צעד משמעותי לקראת המעבר לרישיון בערוץ 12".

תגובות