נראה אותו מצליח: עומר דרור במבחני הזמן של פרוגי. צילום מסך מהסרטון

נראה אותו מצליח: עומר דרור במבחני הזמן של פרוגי

בקרנו את עומר דרור על הסט של "אסקייפ" המבוססת על חדרי הבריחה, והחלטנו להפתיע אותו ולתת לו להתנסות במבחני זמן מיוחדים. צפו

בשבוע שעבר החלה התכנית החדשה של עומר דרור ב-yeskidZ, אותה יגיש בפעם הראשונה לבד. התכנית,שהיא בעצם שעשעון מקורי בשם "אסקייפ", מבוססת על טרנד וטירוף חדרי הבריחה עם לא מעט חידות מרשימות שמובילות ליציאה מן החדר בתוך שעה אחת בלבד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לא רק סטטיק יכול: בכל תכנית מתחרות שתי קבוצות של ילדים הפותרות את החדרים השונים, בכל פעם עולים בשלב עוד ועוד קבוצות עד אשר יגיע הגמר הגדול ובו יכריזו על אלופי חדרי הבריחה בישראל. הצטרפנו גם אנחנו אל דרור על סט הצילומים, התנסינו בעצמנו בחדר הבריחה שבאולפן והתיישבנו לראיון עם עומר שבו הוא הופתע לגלות שגם כאן מסתתרים לו מבחנים תחת לחץ של זמן. האם הוא עמד בהם?

כתב: משה אבוטבול | עריכה: אמיר סולומון
 

מדובר בשעשעון שהופק די מהר, מרגע התבשרנו עליו החלה העבודה הקשה וההכנות של החדרים המתחלפים בכל תכנית, אלא שלא רק בתחום הזה נעשתה עבודה יוצאת דופן אלא גם בקידום המיוחד שהושק באינסטגרם.

ב"אסקייפ" החליטו ליצור הזדמנות גם לעוקבים באינסטגרם לנסות לפתור את חדרי הבריחה שלהם ולכן יצרו חדר בריחה מיוחד שכולו בחשבון אינסטגרם (the_lab_escape_kidz@).

© אינסטגרם

הנושא הראשון בחשבון המיוחד הוא "המעבדה של יס קידז". איך זה עובד? העוקבים יצטרכו לחפש בחדר את האותיות הנכונות, איתם ירכיבו האשטאג מיוחד דרכו יגלו אם הם פתרו נכון או לא. 

© אינסטגרם
תגובות