פלאשבק חותמת עונה שנייה: "סוף נחמד לסדרה חמודה". צילום מסך מ"פלאשבק"

פלאשבק חותמת עונה שנייה: "סוף נחמד לסדרה חמודה"

סדרת הנוער התמימה חתמה את עונתה השנייה בערוץ הילדים (HOT), אך האם הכל היה ורוד בחייהם של הפלאשבקיסטים? ביקורת סוף עונה

הסוף? סדרת הנוער "פלאשבק" (ערוץ הילדים, HOT) חתמה את עונתה השנייה בפרק סיום שאולי לא גרם לנו לעוף מהספה אך בהחלט סגר סדרה חמודה וכייפית. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הפרק כלל את הגמר המותח של תכניות הריאליטי "בית ספר לכוכבים" במהלכו הוכרז דידי כזוכה הגדול, איחוד בין אביב לבין ה"קראש" שלו ממחנה הקיץ, פרידה וריבים - מצד אחד כל מה שפרק סיום צריך להכיל ומצד שני, רצינו לקבל פה עוד משהו, בעיקר בגלל הסוף שפשוט חזר על תחילת הסדרה ולא הראה שום דבר מעבר למה שכבר ראינו ומה שמותיר שתי חידות לא פתורות. האחת - מה קרה לדמויות לאחר מכן? והשנייה - האם בכלל תהיה עונת המשך?

כבר ראינו את זה
כבר ראינו את זה © מתוך הסדרה

ל"פלאשבק" יש הצלחה נרחבת מבחינת מעריצים, אך בכל זאת חסר לנו איזה קסם כזה שיהפוך אותה לטובה יותר. יש לה את הפוטנציאל להיות אחת כזו ואנחנו קצת מאוכזבים שיש קצת נטייה להתפספס שם. סדרה שהצרות היחידות שלה הן צרות שיכולות לקרות לכל אחד מאיתנו - זה דבר מדהים שבאמת הביא למסך מגוון סיטואציות אפשריות הנוגעות כמעט לכל פלח בנוער - ובאמת על כל זה שאפו. טיפ לעונה הבאה: אולי לחדד קצת יותר ולהדק את המתח כי הלכנו לאיבוד - למשל הסוף (שהוא גם ההתחלה) היה החלק הכי מותח בסדרה כולה.

"פלאשבק" הביאה אל חיינו כמה שחקנים שעוד נרצה לראות בהמשך כדוגמת יעל אלקנה וזאק פקיאל המעולים שבהחלט היו תגליות מוצלחות והצליחו להביא לדמויות שלהם גם קצת מהאופי. אם זו אלקנה המצחיקה או פקיאל המרגש. 

עכשיו ירוצו קדימה
עכשיו ירוצו קדימה © מתוך הסדרה


לסיכום, סגירת העונה השנייה היא לא גרועה, סך הכל חותמת חמודה לסדרה קלילה וכייפית שכיף להעביר איתה את הזמן. אולי זה ההרגל לסדרות עם מתח מסוג אחר, אולי באמת חסר שם משהו, אבל אנחנו משוכנעים שאם תהיה עונה נוספת יש שם כיוון למשהו מוצלח יותר תוך שמירה על הקו והאפיון שהציבה לעצמה הסדרה - להביא את הנוער כמו שהוא, עם כל הצרות ההגיוניות למסך. אנחנו כבר במתח.

 

תגובות