התעלומה מתחילה: כוכב "כדברא" מצטרף ל"נעלמים 2". צילום מסך מאינסטגרם, גיא פיטשון

התעלומה מתחילה: כוכב "כדברא" מצטרף ל"נעלמים 2"

הפגישה הראשונית של קאסט העונה החדשה של סדרת הנוער "נעלמים" חשפה את הצטרפותו של אחד מהכוכבים העולים מהסדרה המקבילה של הערוץ

רק לפני שבועיים חשפנו לכם ראשונים על הצטרפותם של יואב רוטמן ואורי בלופרב לקאסט העונה החדשה של סדרת המתח לנוער - "נעלמים", אלא שכעת מתגלה שם נוסף ומסקרן שיככב בין החבורה הותיקה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

היום (ד') נפגשו חברי הקאסט של "נעלמים" לפגישה ראשונית רגע לפני תחילת צילומי העונה החדשה (שיחלו בשבוע הבא). החבורה מדדה בגדים, קראו לראשונה את התסריט ואף התגבשו עם החבר'ה החדשים בחבורה. עלילת הסדרה האהובה עוד סודית וחשאית לחלוטין, אנו רק יודעים כי דניאל ליטמן וענבל ביבי שכיכבו בה בעבר לא ימשיכו לעונה נוספת. אלא ששם נוסף ומעניין כן נראה שם.

אז אחרי שמתחנו אתכם, הגיע הזמן לספר שמדובר בכוכב סדרת הנוער המדע בדיונית - "כדברא" המשודרת אף היא באותו הערוץ (ב-yes). ירון בן הרוש יחליף את דין גרבר, גילי איצקוביץ' בספיר בן רובי, עדי אלון, גאיה גור אריה ונוספים ומצטרפת נוספת בשם לירז חממי ("המדרשה", "סוסי פרא").

© אינסטגרם

זה לא התפקיד האחרון שקטף בן הרוש השנה, הכוכב הצעיר מצלם בימים אלו את סרט הנוער הבא שייקרא "הנשף" ויעסוק בנערות שעושות הכל על מנת להשיג את הדייט המושלם לנשף סיום התיכון.

© דודי חסון
תגובות