מתכוננים לרגע שלהם: כוכבי "הבנים והבנות" 2017 . צילום: רפי דלויה

מתכוננים לרגע שלהם: כוכבי "הבנים והבנות" 2017

תכנית הקיץ של ערוץ הילדים חוזרת בעונה חדשה. רגע לפני שהמשתתפים בה הופכים לסטארים, החבורה נפגשה להקרנה סודית ופרטית ובה כבר סימנו לעצמנו את מי שהולכים לבלוט

אחרי שיצרה לא מעט כוכבים חדשים שהפכו לדברים הכי לוהטים ברשת, "הבנים והבנות" חוזרת לעונה חדשה עם כמה שדרוגים משמעותיים (כך לפחות הובטח), אך רגע לפני שהחבורה הופכת לסטארים עם לא מעט עוקבים  -בואו להכיר אותם קצת יותר מקרוב.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ביום חמישי האחרון נערך אירוע הקרנה מיוחד לרגל עליית העונה החדשה של "הבנים והבנות" שתעלה היום (א') בשעה 15:00 בערוץ הילדים.

באירוע נכחו משתתפי העונה החדשה. מנבחרת הבנים: דביר כמיסה, אופיר ברדה, יונתן גישר, יהלי ליכטר (שזכור בעיקר מהשתתפותו בספיישל הילדים של "לעוף על המיליון"), שיר מנדלסון, עומר ארגד, נדב צוקרמן, נועם נעים ועופר ינר, ומנבחרת הבנות: ליאל וינשטיין, אופק גינדי, פטמה דינה, לירז טורק, מעיין סהבת, נויאל אדרי, ליאל נתן, יוליה בוגסלובסקי וכמובן הליהוק המפתיע והחזק של העונה - רומי אברג'יל, טרנסג'נדרית בת 15 שהיא ליהוק פורץ דרך בעולם הילדים והנוער. אל הכוכבים הצעירים הצטרף כוכב ערוץ הילדים ואחד ממנחי התוכנית, עודד פז.

נו, אהבתם?
נו, אהבתם? © רפי דלויה
נבחרת הבנות
נבחרת הבנות © רפי דלויה
התאמתם תספורת?
התאמתם תספורת? © רפי דלויה

"הבנים והבנות" היא תכנית הקיץ המדוברת של ערוץ הילדים בה מתחרים במגוון משימות קיץ מטורפות קבוצת הבנים מול קבוצת הבנות על תואר 'שליטי הקיץ'. לאודישנים של העונה הנוכחית נרשמה כמות חסרת תקדים של מעל ל-30 אלף ילדים וילדות. את העונה החדשה ינחו כוכבי הערוץ: עודד פז, טום באום ולירון רביבו.

יום האודישנים ל"הבנים והבנות". כתבת: אורטל כהן | צילום: אבי חי | עריכה: עמית גלז
 
תגובות