מתמודד "רק רוצים לרקוד" חטף אש מתושבי העיר שלו. צילום מסך מ"רק רוצים לרקוד"

מתמודד "רק רוצים לרקוד" חטף אש מתושבי העיר שלו

אחרי האודישן נוגע ללב של המתמודד דניאל צ'יבוטר, הוא נאלץ להתמודד עם תגובות כועסות מצד תושבי העיר ממנה בה, דימונה, בטענה שהכפיש אותם לטובת סיפור מרגש למצלמות. הוא בתגובה טען: "בסך הכל ניסיתי להעביר את התחושה האישית שלי מהילדות"

אם צפיתם בתכנית ריאליטי הריקודים החדשה של "קשת" בשבוע ששעבר, בטח שמתם לב לסיפור חייו המרגש של המתמודד דניאל צ'יבוטר, בן ה-19 מדימונה. בדבריו באודישן (אותו עבר בהצלחה) ציין כי בקלות יכל להדרדר לעולם הפשע כמו חבריו וכי אין הרבה חוגים לנוער בסיכון שמסתובב שם ברחובות, כפי שהוא חווה על בשרו. אלא שלאחר שידור האודישן ולצד התגובות האוהדות, זכה המתמודד לשלל תגובות 'רעות' מאנשי העיר שדווקא כעסו על דבריו בתכנית.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

צ'יבוטר מספר בחשבון הפייסבוק שלו ולמקורביו כי: "אמרו שאני מבייש את העיר בכך שהצגתי אותה כעיר פשע ועיר שאין שבה אין תעסוקה ולהמון ילדים בסיכון אין מה לעשות. התחילו להגיד לי שאני משקר כדי למכור סיפור מרגש בכדי לעבור את האודישן, שלא הופענו ברחוב עם הקבוצה שלי, שאף פעם לא רקדתי ברחוב והמון תגובות שטענו שאני מטעה אנשים".

 

Ayyy This Beat Go Hard😍 @leananddabb What you think?

A post shared by ∆TheOneWithTheHat∆ (@daniel.chebotar) on

אם התגובות הרעות לא הספיקו, אז גם בעיתון מקומי נכתב כי: "דניאל צ'יבוטר מבייש את העיר ('לא ממש הוסיף כבוד') וכל מה שנאמר בתכנית לא נכון", עוד סיפר למקורביו כי ברגע שהוא ראה שזה מתגלגל בין כולם לתגובות רעות החליט להרים את הכפפה ולהגיב על כך.

© צילום מסך מהעיתון

"כמובן שלא התכוונתי להגיד משהו רע על העיר", אמר בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו והוסיף: "אלא בסך הכל ניסיתי להעביר את התחושה האישית שלי ושל חבריי שגדלנו ביחד מקבוצת הפארקור וכל אחד הגיע ממקום שונה וגדלו בצורה שונה ממה שכולם מכירים ורגילים. כמובן גם אמרתי דברים טובים על סטודיו MOVE.IT שמנהל אותו חבר טוב שלי ועל 'היחידה', ולמתנ"ס שאני מעביר בו סדנאות ריקוד לילדים, אך לצערי זה נפל בעריכה". 

© צילום מסך מהתכנית ופייסבוק

למרות שהוא עומד מאחורי מה שאמר (ולדבריו פשוט הובן לא נכון), את דבריו מסכם בפייסבוק הבהרת דעתו על העיר בה גר וגדל: "אני חושב ומאמין שדימונה היא עיר מדהימה עם תושבים שמבינים וידעים לחבק כישרונות, מקווה שאף אחד לא לקח את זה למקום אישי. מתנצל אם מישהו נעלב".

בין התגובות השונות שמפיץ, לצ'יבוטר יש עוד מה להגיד על הנושא ועל המסר שהוא בא איתו: "המסר שאני הבאתי איתי לתכנית הוא בכלל שלא משנה מה קורה, אתה חייב להמשיך, להאמין בעצמך - לא משנה כמה אומרים שאתה לא יכול וכמה שפוסלים אותך. כיום יש מקומות רבים בדימונה שעוזרים לנוער ויש מבחר של חוגים, בזמן שאני הייתי ילד לא היה כל כך הרבה. כל מה שאמרתי בתכנית היה בכדי להביא מוטיבציה לילדים כמוני, שלא הייתה לי את האפשרות ולקחתי את זה למקום טוב ולא להתדרדרות".

עם סטפן על הבמה
עם סטפן על הבמה © אינסטגרם
תגובות