התפקיד הטלוויזיוני של דורון ביטון וקטריקס. צילום מסך מאינסטגרם

התפקיד הטלוויזיוני של דורון ביטון וקטריקס

אם הייתם צריכים עוד הוכחה שהצמד המוזיקלי הם אחד הדברים הכי חמים שיש - הנה מגיע התפקיד המשותף שלהם בסדרת טלוויזיה חדשה בערוץ הילדים. כל הפרטים

קטריקס ודורון ביטון לא מפסיקים לעבוד ולייצר להיטים בקצב, מי שעומדים מאחורי "חופשייה", "אוהבת לרקוד" ו"קרנבל בלב" יגיעו בקרוב גם למסך הטלוויזיה שלכם בתפקיד משותף.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

המפגש הטלוויזיוני המשותף יקרה בסדרה חדשה של ערוץ הילדים, השניים יגלמו את עצמם בתפקיד אורח בסיטקום החדש "המלון של פיני" בהובלתו של ישראל קטורזה. עבור הצמד זה יהיה עוד צעד משמעותי בערוץ לאחר שיחד עם התפקיד נודע כי הם גם אלו שנבחרו לבצע השנה את שיר ערוץ הילדים הרשמי.

על הסט
על הסט © צילום פרטי

עבור קטריקס מדובר בתפקיד משחקי ראשון, ואילו עבור דורון זה לא משהו זר שכן כיכב בסדרת הנוער "שוברי גלים" ששודרה באותו הערוץ, בסדרה "שנות ה-80" וכן בסדרת הנוער של ערוץ 10 - "להתבגר".

ב
ב"שוברי גלים" © צילום מסך מהסדרה

"המלון של פיני" מגולל את סיפורו של פיני רובנס (קטורזה), מלונאי אלמן בשנות ה-40 לחייו שנלחם על המשך קיומו של מלון 'הברון' הוותיק בנתניה, אותו הוא ירש לאחר שירד מגדולתו עקב חובות כבדים. יחד עם בתו אלכס ושלושת חבריה, הם יחפשו דרכים יצירתיות כדי להצעיד את המלון אל המאה ה-21 ולהחזירו לתהילת עבר, מה שיוביל לסדרת סיטואציות קומיות מבדרות. הסדרה צפויה לעלות בהמשך השנה.

 

תגובות