גיורא מחכה לכם: כך תהפכו לשגרירי "החממה" העולמית. צילום: רונן אקרמן

גיורא מחכה לכם: כך תהפכו לשגרירי "החממה" העולמית

עלייתה של "החממה" העולמית מתקרבת ואיתה גם ההתרגשות בישראל, לכבוד המאורע החגיגי - גיורא חמיצר ופרוגי החליטו לבחור את מי שיהיה שגריר החממה ואף יצפה בפרקים ראשונים שלה לפני כולם!

בעוד מספר שבועות תעלה לאוויר הגרסה הבינלאומית של "החממה" בנטפליקס (שתקרא GreenHouse Academy). ה"גרין האוס" הוא בעצם עיבוד מחודש לסדרת הנוער הישראלית (שעונתה השלישית אף זכתה בפרס סדרת הנוער של גולשי פרוגי) וגם אותה כתב יוצר הסדרה המקורית - גיורא חמיצר. אך לא רק בזאת מסתכמת ההתרגשות שלנו. גם אתם מעורבים בתחילת ההיסטריה העולמית של החממה!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

חוץ מהגאווה המקומית בכך שאריאל מורטמן תגלם את התפקיד הראשי ואליה יצטרפו בתפקידים שונים: אפרת דור, דין גרבר, תמיר גינזבורג, עמית יגור, אביב בוכלר ועוד. אתם יכולים להיות "חממיסטים" בעצמכם ולהפוך לשגרירים שלה בארץ.

אריאל מורטמן במסר!
 

מה זה אומר? גיורא חמיצר מחפש את האנשים שיודעים להפיץ את הבשורה ברשת, כאלו שיעשו הכל כדי שכולם יכירו את הסדרה המטורפת שכבשה קהל ענק וכאלו שהם משפיעני רשת טובים. וכאן אתם נכנסים לתמונה! אם אתם חושבים שאתם מתאימים ורוצים לקחת חלק בהיסטוריה - יש סיכוי לאחד מכם להיבחר להיות "שגריר החממה" של גיורא חמיצר ויצטרף לנבחרת שלנו! ואם זה לא מספיק - השגריר יזכה במפגש עם חמיצר ויצפה יחד איתו בפרקים ראשונים בבכורה עולמית!!!

גיורא והקאסט
גיורא והקאסט © אינסטגרם

אז מה עליכם לעשות? לשתף בפיד האינסטגרם את התמונה או את הסרטון הבאים ולכתוב באנגלית את הסיבה לכך שלצופים ברחבי העולם יהיה אסור לפספס את הסדרה הזאת, לתייג את פרוגי (@frogifrogi) ולהוסיף את ההאשטאג - #Greenhouse Acadmy. ואולי נבחר בכם!

*בכפוף לתקנון הפעילות - לחצו כאן!*

תגובות