הנה זה בא: טריילר ראשון לגרסה האמריקאית של "החממה". צילום מסך מהטריילר

הנה זה בא: טריילר ראשון לגרסה האמריקאית של "החממה"

רגע לפני ש"החממה" תעלה לשידור ברחבי העולם, נחשף טריילר ראשון של הגרסה האמריקאית ובו הוצגו סצנות המוכרות מהגרסה המקורית. צפו

סדרת הנוער המצליחה, "החממה", מבית היוצר של הכותב המוערך גיורא חמיצר, נמכרה לפני כשנה וחצי לחברת הענק הבינלאומית, נטפליקס, ובקרוב מאוד ילדים ב-190 מדינות ברחבי העולם יעקבו אחר חייהם של תלמידי בית הספר למנהיגים. אחרי שסיפרנו לכם כי הגרסה המדוברת תעלה לשידור ב/8 בספטמבר, היום (ד') עלה הטריילר הראשון של הגרסה האמריקאית, שניראת מבטיחה לא פחות מגרסת המקור.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בטריילר מוצגות מספר סצנות המוכרות מהגרסה המקורית של הסדרה, ובניהן: התעללות בית הנשרים בבית העורבים וצביעת פני הקפטן (יפתח, ובשמו האמריקאי ליאו), חולצות נבחרת הכדורסלנים של בית הנשרים נצבעות לורוד בכביסה, מבחני הכניסה לבית הספר, אלפי מתכונן למבחן לבית הנשרים שלו כה ציפה, דניאל ואלפי בקרב הורדות ידיים, מתי עובד במעבדה שלו, וסצנת הקבלה לבית הספר של התלמידים החדשים על שפת הכינרת. אך עם זאת, נערכו כה שינויים בגרסה החדשה והמדוברת: מסדרונות בית הספר הוחלפו, דגל ישראל הוחלף בדגל ארה"ב, והוצג לראשונה הלואי החדש.

מתוך Greenhouse Acadmy - | NETFLIX
 

כזכור, בקאסט האמריקאי שולבו שחקנים ישראלים, ובניהם בתפקיד הראשי בתפקיד אלה לי רשף ששמה הוחלף להיילי אריאל מורטמן שכיכבה ב"כוכב הצפון", עמית יגור, אביב בוכלר, יובל ינאי, אפרת דור, ותמיר גינזבורג שאף שיחק בגרסה המקורית - ישחק בתפקיד אורח. כמו כן, לסדרה לוהקו מגוון שחקנים אמריקאים, ובניהם: סינתה כרמונה, רנה הארדסטי, בנג'מין פאפק, ג'סיקה אמילי, פין רוברטס, דאלאס הארט, כריס אוניל ובי.ג'י מיטשל, גרייס ואן דין והשחקן פיטר סטיבנסון.

© צילום: רונן אקרמן

לאחרונה נערכה פעילות מיוחדת ובלעדית לגולשי "פרוגי" בה נבחרו השגרירים של החממה העולמית, שיזכו לראות את פרק הפתיחה של הגרסה האמריקאית לפני כולם בהקרנת בכורה עולמית יחד עם יוצר הסדרה גיורא חמיצר.

תגובות