לא שמר עליה? הדרמה של גילי איצקוביץ' בהשקה. צילום: אור גפן

לא שמר עליה? הדרמה של גילי איצקוביץ' בהשקה

בזמן שבן הזוג השיק את הסדרה החדשה בכיכובו, גילי איצקוביץ' התמודדה מול דרמה קטנה. וגם: מי המלאכים האמיתיים של כוכבי "המלאך השומר שלי"? צפו בראיונות

הערב שלו: אנחנו רגילים לראות את דין גרבר וגילי איצקוביץ' כזוג ב"כדברא", אך בסוף השבוע שעבר השיק הכוכב הצעיר את הפרויקט השני שלו, הפעם בת הזוג לא מככבת לצידו אך הגיעה לפרגן בהשקת "המלאך השומר שלי", שם מגלם גרבר את דמותו של אילן - התלמיד הנכה והחבורתי. ובזמן שזה היה עסוק בצילומים למטרת קידום התכנית, בת הזוג זכתה לקבל גל של מעריצים שרדף אחריה וביקש תמונות וזו נאלצה להתמודד עם כל זה לבד. מלחיץ, לא?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כתב: עומר איסוביץ' | צילום: אחינועם בר-רצון | עריכה: עינת גרייצר
 

"המלאך השומר שלי" מספרת על המלאך השלומיאל יניב, שנשלח לעולם האנושי כדי לשמח ולרצות את הלקוח שלו - רועי. בסדרה מככבים בן אדם ("גאליס"), אלון סנדלר ("אליפים"), טל מוסרי, ניקי גולדשטיין, אדווה רודברג, ימית סול, שירה לוי, ניר שטראוס, יון תומרקין, ירדן הראל וישראל אטיאס.

© אור גפן
מה קרה פה?
מה קרה פה? © אור גפן
#התחלנו
#התחלנו © אור גפן

אל ההשקה הגיעו כל כוכבי הסדרה וגם: גיסו של גרבר, שי חי מלווה בילדיו, דורון וקטריקס, אנדי רם ונוספים.

© אור גפן
© אור גפן
ביקורת פתיחה
"לא מושלמת, אך כייפית ומגוונת"
משה אבוטבול, סהר חמו
בסך הכל מדובר בקומדיה שכיף לצפות בה אחרי בית ספר או סתם עם המשפחה ולחפש את עצמנו בין הדמויות המאוד מגוונות שיש הפעם. גם עצם העובדה שמתייחסים לתלמיד הנכה כתלמיד רגיל לכל דבר ללא התייחסות יתרה לכיסא הגלגלים - מוסיפה נקודת זכות.

"המלאך השומר שלי", א'-ד', ניקלודיאון (HOT), ב-15:40

תגובות