היכונו: הסדרות והליהוקים שנראה בקרוב על המסך. צילום מסך מאינסטגרם

היכונו: הסדרות והליהוקים שנראה בקרוב על המסך

סדר בבלגן: כשתעשיית סדרות המקור המקומיות כל כך פורחת וכמעט בכל שבוע אנחנו מדווחים לכם על ליהוקים חדשים לסדרות, זה די מבלבל ואנחנו לא תמיד זוכרים את מי נראה איפה. עשינו לכם סדר מיוחד ורכזנו את כל מה שצריך לדעת על שנת הטלוויזיה בתשע"ח

רגע לפני שפותחים שנה עברית חדשה, הגיע הזמן להתכונן לסדרות ולליהוקים שנראה השנה על המסך. מי נשאר? מי עוזב? ומתי הסדרות עולות בכלל? עשינו סדר בבלגן

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שכונה 3

סדרת הנוער האהובה "שכונה" שמצטלמת בימים אלו, תחזור בקרוב בעונתה השלישית עם שינויים מרעננים בקאסט ואף עם עזיבה מפתיעה.

מי נשאר? תותי ניניו, ליאנה עיון, אושרת אינגדשט, ליהי קורנובסקי, טום יפת, עידן שקרוקה, ניר חלפון, דניאל ליטמן, טל מוסרי, אוריה חורש, דוד שאול ואדם הירש.

מי עוזב? כפי שסיפרנו לכם לראשונה: אסף הרץ, שגילם את דמותו של איתן החליט שלא להמשיך בעונה הבאה.

מי מצטרף? כוכבי "החממה" תמיר גינזבורג ודר זוזובסקי, וכוכבת "ראש גדול" ספיר דרמון שישחקו חיילים, ומיכאל מושונוב שדמותו אינה ידועה כעת. עוד מצטרפת לסדרה השחקנית החדשה יעל פולמן והשחקן גל פופולר.

© אינסטגרם

מתי ואיפה צפוי לעלות לשידור? מהלך 2018, ניקלודיאון ב-HOT.

נעלמים 2

סדרת המתח והדרמה שהציבה רף חדש בגזרת סדרות הנוער המקומיות, "נעלמים", שמסתמן כי תגיע אף לקולנוע, תחזור בקרוב לעונתה השנייה שצולמה במהלך חופשת הקיץ, יחד עם שינויים ניכרים בקאסט הסדרה.

מי נשאר? ספיר בן רובי, גאיה גור אריה, כרמל לוטן, נועם לוגסי, אביב פנקס, עדי אלון, דולב מסיקה, וטל מוסרי.

מי עוזב? כפי שחשפנו, ענבל ביבי ודניאל ליטמן ששיחקו את יובל הופמן ואיתי גולדין, לא ימשיכו לעונה הבאה.

מי מצטרף? כוכב סדרת הנוער "כדברא" ירון בן הרוש, אדווה רודברג אחותה של השחקנית והדוגמנית אגם רודברג שעושה בימים אלו את צעדיה הראשונים בעולם המשחק בסיטקום "המלאך השומר שלי", וכוכבי "מועדון החנונים": יואב רוטמן ואורי בולפרב שעל הצטרפותם סיפרנו לכם כאן לראשונה.

© אינסטגרם

מתי ואיפה צפוי לעלות לשידור? נובמבר/אוקטובר 2017, ניקלודיאון ב-HOT.

כדברא 2

סדרת הנוער שמשלבת בתוכה דרמה מדע הבדיוני וכוחות על, "כדברא", מצלמת בימים אלו את עונתה השנייה, שאליה מצטרפים לא מעט כוכבי נוער אהובים, ואף אחד הכוכבים הראשיים עזב לטובת סדרת נוער אחרת.

מי נשאר? גילי איצקוביץ', אביה מלכה, אור גרוס, דנה לב, מור סרוסי, דין גרבר, יהונתן וילוז'ני ורועי-ניב ושלר.

מי עוזב? ירון בן-הרוש, ששיחק את שחר, לא ימשיך לעונה הקרובה, ואף ערק לסדרת הנוער המתחרה – "נעלמים".

מי מצטרף? כוכב הנוער דניאל ליטמן, כוכבת "תאגד" - אינה בקלמן שצבעה את שיערה לג'ינג'י לכבוד התפקיד, כוכב "פלאשבק" יוני מלס, יוצאת ריאליטי השירה "פרויקט הלהקה" אור כהן אכד, איל שקרצי ושירה האס.

© אינסטגרם

מתי ואיפה צפוי לעלות לשידור? במהלך 2018, ניקלודיאון ב-YES.

אחותי קפצה כיתה

על מה? הסיטקום החדש שמצטלם במהלך החודש הנוכחי (ספטמבר), יעקוב אחר חייהן של האחיות מיכל ורוני שמצאו עצמן מתחילות את השנה החדשה בתיכון - באותה הכיתה. רוני האחות הקטנה בת ה-14 קפצה שתי כיתות וכעת היא מתחילה ללמוד בתיכון לצד אחותה הגדולה מיכל. ההורים של האחיות יהיו שותפים לשלל תקריות מעניינות, מביכות ומפתיעות המתרחשות בחייהן.

מי משתתף? בתפקיד הראשי- בר מיניאלי תגלם את רוני, ומאיה בכובסקי תגלם את מיכל,כ וכב הנוער עומר חזן ישחק את דישי- החתיך של השכבה, נואל ברקוביץ תשחק את ימית היפייפיה של השכבה, עמית מורשת יגלם את קובי הילד הכי חכם בכיתה, ועודד מנשה וטלי אורן ישחקו את ההורים של האחיות. עוד ישתתפו: יעל לבנטל, גיה באר גורביץ, אילן רוזנפלד ומיכל מנור.

© אינסטגרם

מתי ואיפה צפוי לעלות לשידור? נובמבר 2017 בערוץ YES kidZ (אפיק 90).

כפולה

על מה? "כפולה" תגולל את חייה של נועה קירל  אשר תשחק בתפקיד עצמה ובתפקיד הנמסיס שלה, ויבוצעו בה שמונה שירים מקוריים על ידי הזמרת ושחקנים נוספים. בסדרה, נערה בשם ליבי תדהר (הנמסיס של קירל) פותחת קבוצה בפייסבוק תחת הכותרת "שונאים את נועה קירל". הקבוצה, שעליה חתומה הדמות האינטרנטית "קיטי פופר", מנתחת בארסיות כל דבר שלא מוצא חן בעיניה בחייה של קירל, משפיעה ברשתות החברתיות וגם על התנהלות הסובבים את הכוכבת, עד הרגע שבו היא מאיימת על חייה.

מי משתתף? נועה קירל בתפקיד עצמה ובתפקיד הנמסיס שלה ליבי תדהר, עומר דרור שיגלם את בן חממה ותובל שפיר שישחק את שחר, דין הפנר שעל ליהוקה סיפרנו לכם כאן לראשונה וריף נאמן כוכבות "ראש גדול", דין מירושניקוב ("פולמון", "תאג"ד), איאן יואל פינקוביץ' ("כוכב הצפון"), עדי חבשוש ("תאג"ד", "סטורי פסטיגל"), אורי לייזרוביץ' ("זגורי אימפריה"), קובי מאור, אלי נוס, נירו לוי, עידו מוסרי, ומייקל הרפז. מי שעוד יקחו חלק בסדרה הם עופר שכטר שיגלם את אושר פטנגה היחצ"ן ושלום אסייג שיגלם את רוברטו דה-נירו הסוכן של קירל.

הקראת הסדרה. כתבת: נוי טל | צילום: אבי חי | עריכה: שי קנפו
 

מתי ואיפה צפוי לעלות לשידור?  ינואר 2018 בערוץ kidZ ב-YES וב-HOT.

ג'ינג'י

סדרת הילדים שמבוססת על סדרת הספרים של גלילה רון-פדר עמית, ומגוללת את סיפורו של מנהיג חבורת ילדים המחפשת תעלומות ופותרת אותן תחזור בקרוב בעונה שנייה עם הרפתקה מסחררת.

מי נשאר? עידו ישראלי, נעמה שיטרית, נעם פרנק, תמר צור, רודי סעדה, טל לוי, דור צויגנבום, ריקי בליך ועירית קפלן.

מי מצטרף? אסף הרץ ("שכונה", "אליפים") שיגלם את דמותו של רני, טלי אורן ("נעלמים", "מריו", קופיקו") שתשחק את זושה , ושירה קצנלבוגן ("דני הוליווד") שתגלם את זוהר. 

אסף הרץ בדואט. באדיבות ערוץ ג'וניור
 

מתי ואיפה צפוי לעלות לשידור? בסוף 2017 בערוץ ג'וניור ב-yes (ערוץ 93).

הסטייליסטית

על מה? הסדרה תגולל את סיפורה של סטייליסטית, ותחשוף את מאחורי הקלעים של תעשיית היופי והבידור בישראל.

מי משתתף? לוהקו לסדרה החדשה של קשת "הסטייליסטית": מיה דגן, מגי אזרזר, ענת וקסמן, ניב סולטן, לאה שנירר, מאור שוויצר, אינה בקלמן, ג'רמי פינטו, עוז זהבי, קים אור אזולאי ואלינה לוי.

מתי ואיפה צפוי לעלות לשידור? תעלה בערוץ קשת 12, לאחר המעבר לשבעה ימי שידור.

מתוך צילומי התכנית
מתוך צילומי התכנית © אינסטגרם

כיפת ברזל

על מה? הסדרה תגולל את חייו של חייל הנח"ל החרדי, ותיגע בשסעים, פערים ונושאים שחשוב לדבר עליהם כשאתה חרדי וגם תעסוק בנושא גיוס החרדים לצה"ל.

מי משתתף? על התפקיד הראשי מופקדים דולב מסיקה ("נעלמים", "שוברי גלים") ורועי ניק. מלבד מסיקה יככבו גם עדי אלון ("נעלמים"), איאן יואל פינקוביץ' ויובל שבח שכיכבו ב"כוכב הצפון", מיכאל גבעתי ("החממה") ויעל פולמן שתככב גם "בשכונה 3".

© אינסטגרם

מתי ואיפה צפוי לעלות לשידור? בערוץ 12 (קשת), לאחת המעבר לשבעה ימי שידור.

הכל הולך 2

תכנית הבידור האהובה, חוזרת למסך בעונה חדשה עם צוות מבטיח הכולל שחקנים וקומיקאים, שללא ספק יגרמו לנו לצחוק.

מי משתתף? שגיא ברייטנר, דנה פרידר שתחבור לחברים מימי הפיג'מות - אילן רוזנפלד ויובל סגל, תומר פישמן, מלי לוי, שיפי אלוני, מירב שירום ("פאודה 2"), אורי לייזרוביץ', ונעמי לבוב ומולי שולמן שימשיכו גם בעונה הנוכחית.

© אינסטגרם

מתי ואיפה צפוי לעלות לשידור? מהלך החודש הנוכחי (ספטמבר), ערוץ 2.

המלון של פיני

על מה? "המלון של פיני" מגולל את סיפורו של פיני רובנס (קטורזה), מלונאי אלמן בשנות ה-40 לחייו שנלחם על המשך קיומו של מלון 'הברון' הוותיק בנתניה, אותו הוא ירש לאחר שירד מגדולתו עקב חובות כבדים. יחד עם בתו אלכס ושלושת חבריה, הם יחפשו דרכים יצירתיות כדי להצעיד את המלון אל המאה ה-21 ולהחזירו לתהילת עבר, מה שיוביל לסדרת סיטואציות קומיות מבדרות. הסדרה צפויה לעלות בהמשך השנה.

מי משתתף? עומר חזן, ישראל קטורזה, ובתפקיד אורח קטריקס ודורון ביטון בתפקיד עצמם.

© אינסטגרם

מתי ואיפה צפוי לעלות לשידור? אחרי החגים, בערוץ הילדים.

אלישע 4+5

על מה? הסיטקום המצליח של ערוץ הילדים על אלישע קיז שעדיין לא צלח את כיתה ו' כדי להשיג את ירושת סבו.

העונה הרביעית צולמה יחד עם העונה השלישית ועם אותו הקאסט של אותה העונה והיא תשודר מיד אחרי החגים. העונה החמישית צולמה לאחרונה עם כמה שינויים בקאסט.

מי משתתף? יובל סמו, ליאת הר-לב, רבקה מיכאלי, מלי לוי-גרשון, אודי כגן, עלמה זק ונוספים.

מי מצטרף? בין שלל האורחים המפורסמים, סטטיק ובן אל יככבו בתפקיד עצמם.

טודו בוא © אינסטגרם

מתי ואיפה צפוי לעלות לשידור? עונה 4 אחרי החגים, עונה 5 בתחילת 2018 - ערוץ הילדים.

 

 

תגובות