המירוץ למיליון 6: האדרנלין חוזר במלוא הכוח. צילום מסך מהאינסטגרם// יחסי ציבור

המירוץ למיליון 6: האדרנלין חוזר במלוא הכוח

הריאליטי הכי תוסס בטלוויזיה חוזר בעונתו השישית וההתרגשות בשיאה, ולא פחתה לאורך העונות. שניים עשר זוגות חדשים מתמודדים על מיליון שקלים במשימות אקסטרימיות, וכמובן על הפרס החשוב לא פחות - אהבת הקהל. האם הם הצליחו לזכות בנו? ביקורת

הריאליטי האהוב, המירוץ למיליון, חוזר אלינו לאחר הפוגה של שנה עם זוגות חדשים, משימות חדשות ישנות ורון שחר אחד ישן נושן. פרק הפתיחה אשר נערך כרגיל בישראל נצמד למתכונת הידועה של משימות הפתיחה והכריע מי יהיו אחד עשר הזוגות שיזכו להגיע אל היעד הראשון והנכסף, ניו יורק, ומי יהיה הזוג שישאר בארץ.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הפרק התחיל בהצגת שניים עשר הזוגות המתחרים. גם השנה היו זוגות שכללו אנשים מפורסמים כאשר את הפן הזה בעונה מובילים מור סילבר (מור ומור - שידאגו להזכיר שהן אימהות טריות) והזמר רגב הוד (רגב והלן). אין חידוש, כמו שציפינו, בתחום הטייפקאסט של זוגות העונה הנוכחית המורכב מאחים, חברים וזוגות נשואים. טייפקאסט לא כל כך נפוץ שראינו ועניין אותנו היה אקסים (ג'סיקה ואסף). הזוגות שבלטו לנו כבר מפרק הפתיחה הם הני התוססת ואביבית, מיתר ועדי ועומר ונטע. שאר הזוגות היו טוהר ואוולין, אן וירדן, דניאל ואליהו, יוסי ואודי, נעה ומעיין ונמרוד ויונתן.

הרכב המשימות היה רגיל וסיפק הצצה מספקת לצפוי בהמשך העונה. כמו בעונות הקודמות העונה התחילה במשימת אקסטרים ושיווי משקל בגובה, המשיכה למשימת זיכרון ואיתור ולמשימת איזון. את המשימות קינח הרמז המסורתי המוביל לנקודת הסיום הראשונה. כמו שאנחנו כבר יודעים מניסיון העבר, אותו הרמז קובע מי יטוס הלאה ומי לא ומסוגל לטרוף את כל הקלפים, ושלא תטעו - הוא אכן טרף. טעות אחת בזיהוי, פנייה אחת לא נכונה ונשארים בארץ.

למרות שסוגי המשימות ידועים לנו מראש ואין לנו מה לצפות לגבי חידושים, עדיין הן הצליחו לסקרן אותנו בעזרת תוכן חדש וכמובן חוסר הוודאות לגבי תוצאותיהן.

בניגוד לעונות הקודמות, הפרק התחיל בהרגשה טיפה זריזה מידי. המשימה הראשונה הוציאה מאנשים רגשניות, ותרנות שלא היינו מצפים לה בשלב זה ודרמה שנראתה בעיקר מיותרת. אך שמחנו לגלות כי אלה בסך הכל היו תוצאותיה של המשימה הראשונה שהייתה פיזית ותלשה את רגלי המשתתפים מהקרקע, ושבשאר הפרק לא ישלפו את הקלף הדרמטי והרגשנות לא תצא מפרופורציה (חוץ מאצל אודי שהמשיך את קו הרגשנות לאורך כל פרק).

מעבר לעובדה שהקאסט מורכב מזוגות שהצליחו לעניין אותנו, נוכל לומר כי הוא היה בעל שתי תכונות טובות שלא בהכרח היינו מוצאים. זיהינו זוגות רבים בעלי כימיה טובה ואף מצויינת כמו מיתר ועדי, דבר שחשוב מאוד כדי לא לאבד זמן מסך על ריבים מטופשים. כמו כן, היה מספר גדול יחסית של זוגות שהראו פוטנציאל לזוג מצחיק. אין מה לעשות, התכנית מורכבת מאקשן ודרמה אך בלי זוגות מצחיקים אפשר למכור את השטיחים ולחזור לנתניה (שכיכבה בפרק הפתיחה). אנו מצפים לעונה מצחיקה ביותר.

עוד גורם מכריע בתכנית שעמד באור הזרקורים בפרק היה ההפכפכות. במירוץ למיליון כל טעות יכולה להפוך לנגררת וכל טיפת מזל לגורלית. הפכפכות היא שם המשחק ואי אפשר לדעת איך תסיים את היום בו התחלת ראשון. אפילו כשמדובר בפרק הפתיחה שנתפס כמקצה דיאטטי מול שאר המירוץ הוא היה מלא במהפכים, חלקם יד הגורל וחלקם יד המשתתפים.

כמו שכל הפרמטרים הוכיחו לנו, המירוץ למיליון כאן וכאן להישאר. אפילו שמדובר בתסריט מוכר ובתבנית שלא השתנתה כמעט לאורך העונות, לא נמאס לנו. אנו מצפים לעונה מחדשת בדרכה שלה ומלאי תקווה לגבי מימוש הציפיות ולגבי זריעת כמות יפה של מהפכים ורגעים מצחיקים. אנחנו מאמינים כי הזוגות החדשים יחזיקו את העונה ולא יתנו לה ליפול מהקורה, ואפילו חושבים שגם אם המירוץ יגיע לעונה העשרים, לא יימאס לנו ממנו.

המירוץ למיליון, ימי רביעי ושבת בשעה 21:00, ערוץ 22 (עד ה - 31.10), ערוץ 13 (החל מה - 01.11)

תגובות