פרטנר TV משיקה: ערוץ צחוק ובידור ישראלי חדש. צילום: באדיבות פרטנר TV

פרטנר TV משיקה: ערוץ צחוק ובידור ישראלי חדש

חברת פרטנר משיקה ערוץ קומדיה ובידור חדש בשיתוף עם "טדי הפקות". בין התכנים: סדרה של כוכב הרשת אלעד לוי, דובדבני וקובץ' ו"מדינת תל אביב" של כוכבי "החממה" ו"תאגד"

התחרות בשוק הטלווייזיה נמשכת, ואחרי שפרטנר צברה לעצמה כ-30 אלף לקוחות וצירפה כמה ערוצים בולטים ללקוחותיה, הבוקר (ד') השיקה החברה ערוץ צחוק ובידור ישראלי חדש שישודר ללקוחותיה בלבד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קבוצת פרטנר וטדי הפקות הציגו הבוקר את "ערוץ טדי" - של חברת "טדי הפקות", שיצטרף ב-15 בנובמבר לעשרות הערוצים החיים בכלולים בפרטנר TV, וישודר באפיק 15. תכני הערוץ יהיה גם זמינים באמצעות Catch Up עד שבועיים אחורנית, ומיטב הפקות המקור ותכנים נוספים של הערוץ יהיו זמינים ב-VOD של פרטנר TV.

© לוגו הערוץ

ערוץ טדי, הוא ערוץ קומי מקורי וחדש, הפקה משותפת של פרטנר, טדי הפקות ויובל נתן. ישדר באיכות שידור HD וישודר באופן בלעדי בפרטנר TV, בנוי בקונספט חדשני של Bite Size TV, ויתמקד בקומדיה ישראלית מעולמות הסטנדאפ והרשתות החברתיות (פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם).

בנוסף לתכני וכוכבי רשת מוכרים כדוגמת שחר חסון ואמני הקומדי בר, שוגר זאזא, שרוטונים ועוד, מפיק הערוץ תכנים מקוריים יככבו בו כמה סדרות חדשות: "סחילנד", סדרה קומית על עולם הייטק הישראלי עם קובץ' ודובדבני, "אמוג'יניישן", סדרת נונסנס מופרעת באנימציה שיצרו ליאור פאוקר ודרור טייכנר ("צמד שיניים"), "אמת אמנותית" עם ניר פרידמן על אגדת רוק שמוצא השראה לשירים במקומות לא צפויים, "כוכב מה כוכב", סדרה על כוכב רשת (אלעד לוי, כוכב רשת אמיתי) ויחסיו עם אביו הפחות מעודכן (אורי גבריאל), "מדינת תל אביב", סדרה קומית שיצרו לירן דוד, גיל כהן ומיכאל גבעתי, אודות צמד חברים מאשקלון המגיעים לתל אביב לטיול הגדול שאחרי הצבא וחווים הלם תרבות. 

צילומי במדינת תל אביב. כתב: משה אבוטבול | צילום: אבי חי | עריכה: דין קבלי
 

בנוסף ניתן למצוא גם את "טובים וטובים פחות", קומדיה על חייו ומשפחתו של הקומיקאי אמירם טובים, "החיים האמיתיים של שלישיית", פארודיה על ז'אנר קומי נפוץ בפייסבוק ובאינסטגרם עם אור בר-אל, לירן לין ויפתח חוצב ונוספים. כמו כן, מפיק ערוץ טדי סדרת ספיישלים בהנחיית יונתן ברק ובהשתתפות סטנדאפיסטים אורחים בכל פרק. התכנית, שמצולמת בכל שלוש הבמות החזקות של הסטנדאפ בישראל (קומדי פקטורי, בית ציוני אמריקה והקאמל קומדי קלאב), מארחת את הדור הבא של הקומיקאים, הרעבים והנחושים, אלה שפועלים חזק בשטח כבר שנים אבל עדיין לא פרצו לתודעה.

כמו כן, ב"טדי" לא שוכחים את הפקות העבר שלהם ואת הקהל שהם צברו ובהתאמה הערוץ יכלול גם את סדרות הדגל מבית טדי הפקות דוגמת "שמש", "השיר שלנו", "הקומדי סטור" ועוד.

עוד מעט הם יתעוררו לחיים
עוד מעט הם יתעוררו לחיים. קאסט השיר שלנו © יחסי ציבור

טמירה ירדני, מנכ"ל ובעלים טדי הפקות: "זהו יום מרגש עבורי. הרבה שנים אני חולמת על הקמת ערוץ בידור שכזה ואני שמחה שהרגע הזה הגיע. לפני למעלה עשרים שנה התחלנו במהלך דומה עם כוכבים צעירים שהפכו עם השנים לאנשי הבידור המרכזיים של ישראל, ואני בטוחה שגם כאן נבנה ערוץ תוכן עם עתיד מזהיר.


תגובות