מהפכה במסך: זה מה שנראה בערוצים החדשים. צילום: רונן פדידה, אוהד רומנו, יחסי ציבור

מהפכה במסך: זה מה שנראה בערוצים החדשים

את המספרים החדשים אנחנו כבר מכירים והיה לנו מספיק זמן לשנן, אך מה בדיוק נראה במהלך כל השבוע באפיקים החדשים על המסך? עשינו סדר

הלילה זה קרה: אחרי 25 שנים בהן הזכייניות רשת וקשת שידרו בערוץ 2, השתיים התפצלו לשני ערוצים שונים ומתחרים- 13 ו-12 (בהתאמה) בעקבות "חוק פיצול ערוץ 2", עם שינוי ניכר בתכניות האהובות, ועם פורמטים וסדרות שירעננו את המסך. ערוץ עשר" נשאר במתכונת המקובלת אך משתנה מספרו בשלט, ועם המעבר גם הוא איבד מספר תכניות והוסיף גם כמה חדשות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הפיצול ההיסטורי של הערוץ המסחרי המוביל בטלוויזיה, ערוץ 2, שבארבעת החודשים הקרובים תוצג בו שקופית מידע על מעבר בערוצים, התרחש במטרה לחזק את ערך הפלורליזם בשוק הטלוויזיה המסחרית באמצעות עידוד כניסת ערוצים חדשים לתחום זה.

חברת "קשת" עוברת לאפיק 12 עבורו שילמה סכום עתק העומד על 25 מליון שקלים. "רשת" איבדה עבור אפיק 13 7.7 מליון שקלים, ואילו ערוץ "עשר" שילם עבור אפיק 14 סכום צנוע ומפתיע במיוחד- שקל וחצי בלבד.

© הלוגואים החדשים

קשת

באפיק 12 תוכלו לצפות בין היתר ב"ערב טוב עם גיא פינס" ובתכנית הבת בהגשת לירון ויצמן "אחת שיודעת","אנשים" בהגשת קורין גדעון וחיים אתגר, "היום בלילה" של גורי אלפי, "חי בלילה" עם נדב בורנשטיין", תכנית הראיונות של חיים אתגר "הכל אישי", "ו"עובדה" עם אילנה דיין.

בגזרת הריאליטי תמצאו את "הכוכב הבא לאירוויזיון", "רק רוצים לרקוד", "חתונה ממבט ראשון", "מאסטר שף", הגרסה הישראלית של "My Kitchen Rules" שיגיש השף יונתן רושפלד, עונתה השנייה של "בייק אוף" שהפעם תגיש קורין גדעון וריאליטי הכשרונות המוסיקלי החדש של אייל גולן ואביב גפן. 

© אוהד רומנו

בגזרת הבידור והסאטירה נמצאות "ארץ נהדרת", "מונית הכסף", "צומת מילר" של אדיר מילר, "סברי מרנן","מה זה השטויות האלה" של עדי אשכנזי ו"משיח" בהובלת אודי כגן, וכן ישודרו סדרות המקור החדשות "כיפת ברזל" ו"הסטייליסטית". באופן חד פעמי היום ישדרו את פרק הפתיחה של "ארץ נהדרת 15" לרגל פתיחת השידורים.

© אוהד רומנו

רשת

באפיק 13 של רשת תוכלו למצוא את רוב תכניות הריאליטי המובילות והאהובות: "המירוץ למליון", "אקס פקטור", "דה וויס", "Got Talent ישראל" שינחו עפר שכטר ואסי ישראלוף, "הישרדות", ו"משחקי השף".

© צילום מסך

עוד ישודרו: תכנית האוכל "פודיז" בהגשת נועה רוזין, "המערכת" של מיקי חיימוביץ', "מחר שבת" בהגשת צביקה הדר, "הצנרת" של גיא לרר, "נבסו", "לצבי יש בעיה", "שנות השמונים", וכן סדרות המקור: "המדרשה", ו"ההרמון".

הסוכן חזר
הסוכן חזר. יהודה לוי © צילום מסך

עשר

באפיק 14 משודר ערוץ 10 לשעבר, ששמו נשאר "עשר" למרות מעבר הערוץ.  בערוץ תמצאו את "פנים אמיתיות" עם אמנון לוי, "המסע המופלא עם גידי ואהרוני", "המקור" עם רביב דרוקר, הסדרה הקומית החדשה "ויקי ואני", תכנית הסאטירה "גב האומה" של ליאור שליין, הסיטקום "ויקי ואני" עם מגי אזרזר שצובר ביקורות חיוביות, "הצינור" עם טל ברמן שיתחרה בצנרת של רשת עם גיא לרר ו"הרדאר" שמחליף את "ערב טוב עם גיא פינס" שעבר לקשת. בהמשך אף נראה סדרה קומית חדשה של גיא עמיר וחנן סביון בה תככב גם מי-רן מנקס ("שוברי גלים").

הצינור החדש
הצינור החדש © צילום מסך
 
 
 
 
 
 
 
 

לוח השידורים החדש 

 

 
תגובות