המלון של פיני: "מצחיקה ומתאימה לכל המשפחה". צילום מסך מהסדרה

המלון של פיני: "מצחיקה ומתאימה לכל המשפחה"

בין גלי הסיטקומים בערוצי הילדים השונים, הנה מגיע סיטקום חדש - "המלון של פיני" (ערוץ הילדים, HOT) העוסק בבית מלון שנמצא בחובות ומנסה להעזר בכל דבר אפשרי כדי להצילו. האם בשונה מהמלון מדובר בהצלחה? ביקורת

עלילת הסיטקום החדש של ערוץ הילדים (לצופי HOT) מתרחשת בבית מלון הנקרא "מלון הברון" בעיר נתניה. פיני (ישראל קטורזה) רוכש את בית המלון. עד פה הכל מסתדר... אבל, מה קורה כשהוא מגלה שהמלון האהוב שלו נמצא בחובות עצומים?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הפרק הראשון עוסק בהתלבטות של פיני מה לעשות: האם למכור את המלון? או להישאר עם החובות? מי שעזר לפיני בהחלטה הוא צוות העובדים המגוון שלו. הכולל בתוכו את בלוטה (קובי מימון) - עובד נחמד אבל עם מנת משכל מאד מצומצמת, בילי (גיה באר גורביץ' הידועה בתור "בנהאל") - השפית ה"טיפה משוגעת" של המלון שהופכת כל סדרה בכיכובה למצחיקה באופן מיידי, רוזה (שושה גורן) - החדרנית של המלון והחשובה מכל, ביתו היקרה של פיני - אלכס (נוי שליין).

כששמענו על קו העלילה של הסדרה, חשבנו כי מדובר ברעיון שעל פניו יכול להזכיר סיטקום אחר של הערוץ - "מה בכריש", אבל לאחר צפייה מעמיקה בפרק הראשון הבנו כי מדובר בעולם אחר לגמרי. הסדרה מצחיקה ובעיקר מפתיעה. היא לא מנסה להתחכם יותר מדי ופשוט מביאה לתוכה הומור שאפשר להתחבר אליו בקלות.

גיה באר גורביץ' © מתוך הסדרה

מי שהכי תרם להפתעה ולאלמנט ההומור הוא ללא ספק ישראל קטורזה, שמעבר ליכולותיו כסטנדאפיסט, מוכיח כי הוא גם שחקן קומי מוכשר למדי. מלבדו היו גם הקאסט הצעיר של הסדרה שהביא עמו כמה תגליות חדשות לעולם הבידור - נוי שליין (אלכס), יאיר פרש (אושר), דורון מלכה (לין), יפתח סמוכה (רום). החבורה מספקת לנו את הניגודיות הקיימת בנוער של היום - הנוער שעסוק כל היום באינסטגרם ובכמות הלייקים. לעומת נוער חכם שעושה הכל על מנת לעזור לאנשים שחשובים לו.

בנתניה אבל מזייפים ברזיל בשביל לייקים© מתוך הסדרה

כמו כן, יש גם כמה בדיחות המכוונות גם לקהל ההורים שצופה עם הילדים (או הנוער הבוגר יותר שיבין את הבדיחות), כמו למשל הרגע הדרמטי של פתיחת ה"מיני בר" בחדר ועצירתו לפני החיוב ("פעם יצא לי משם זבוב וחייבו אותי ב-750 שקלים"), או 'נדר' כמוסרת הדת.

© מתוך הסדרה

"המלון של פיני" היא קומדיה נחמדה שכיף לצפות בה עם כל המשפחה. היופי האמיתי בסדרה הוא העובדה שהיא נוגעת בנושאים די רגישים ולא פשוטים (כמו מצב כלכלי), אבל בגלל שהיא משולבת עם הומור, העלילה הופכת לקלילה, מצחיקה והמנוחה היומית שאנחנו צריכים אחרי יום עמוס בבית הספר. היינו מקצרים כמה סצינות שהיו אורכות מדי לטובת הפאנץ' הקומי, והיו כמה רגעים נוספים שקצת חזרו על עצמם, אך בסך הכל מדובר בסדרה טובה למדי. גולת הכותרת היא כמובן ההנגשה של קטורזה לעולם הילדים והנוער שעבדה מעולה בפסטיגל וצוברת תאוצה והערצה גם על המסך הקטן.

© מתוך הסדרה

"המלון של פיני" א'-ד', ב-16:00 ערוץ הילדים (לצופי HOT) 



תגובות