כל הפרטים על הסדרה החדשה של יוצרי "גאליס". צילום: פיני סילוק

כל הפרטים על הסדרה החדשה של יוצרי "גאליס"

כמעט שנה לאחר ההכרזה על סדרת נוער חדשה מבית היוצר של "גאליס", אנחנו מביאים לכם בראשוניות את הפרטים החמים על מה שמסתמנת כסדרת הלהיט הבאה

אחרי שבתחילת 2017 היינו הראשונים לפרסם על סדרת הנוער החדשה של יוצרי "גאליס", עידו דרור ודוד דהן, כעת נחשפו בפנינו כמה פרטים מעניינים במיוחד בקשר לסדרה המתקרבת.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסדרה החדשה, תצטלם כבר בחודשים הקרובים ונכון לרגע זה שמה המסתמן הוא "אילת". הסדרה תעסוק בחבורת נערים הנופשת במהלך חופשת הקיץ בעיר הדרומית בישראל. בין היתר הסדרה תעסוק גם בבית המלון בו הם שוהים ובדינמיקה, צרות ואהבות ראשונות שצצות בין החבורה. במרכז הסדרה עומדת חבורה מגוונת של בני נוער הכוללת בן לעבריין, אחיות טובות שאחת מהן חולה במחלה נדירה, נערה יתומה, נערה עם מוגבלות שכלית וכן עובדי מלון צעירים כמו למשל מציל, חדרן ועוד.

אילת - הפכה ליעד פופולרי בסדרות נוער
אילת - הפכה ליעד פופולרי בסדרות נוער © Fotolia

לפרוגי נודע כי מיטב מהשמות העולים בעולם הבידור הישראלי במגעים מתקדמים לתפקידים הראשיים בסדרה שתשודר בערוץ הילדים ב-HOT. מי שכבר לוהקה בוודאות לאחד התפקידים היא יוצאת "פרויקט הלהקה", אור כהן אכד שאף גרה במציאות בעיר אילת. כפי שסיפרנו לכם לראשונה, כהן אכד לוהקה לאחרונה לעונתה השנייה של "כדברא" שמצטלמת בימים אלו, ולסרט "הנשף" אליו הצטלמה בתחילת השנה.

© צילום מסך מיוטיוב

מערוץ הילדים נמסר בתגובה: אכן החל שלב הליהוקים לסדרה שזה שלב משמח ומרגש, כשיהיה מה להודיע נהיה הראשונים לעשות זאת.

תגובות