נפרדים מ"משטרת האופנה": הרגעים הבלתי נשכחים. מתוך "משטרת האופנה", באדיבות ערוץ !E

נפרדים מ"משטרת האופנה": הרגעים הבלתי נשכחים

"משטרת האופנה", התוכנית האייקונית בה פאנל של מביני אופנה, ובראשם הקומיקאית ג'ואן ריברס ז"ל העבירו ביקורות שלא דופקות חשבון על הלוקים שלה כוכבים מגיעה לסיומה בערוץ E!, ולרגל ירידתה מהמסך הקטן קבלו את הרגעים הזכורים ביותר מהתוכנית

במהלך מעל ל-20 שנה בהם שודרה, "משטרת האופנה" הייתה אחראית על קוד הלבוש של הסלבס בהוליווד וחברי הפאנל האופנתי, במיוחד ג'ואן ריברס, לא היססו להביע את דעתם על הלוקים השונים של המפורסמים. ריברס, שנפטרה ב-2014 הותירה אחריה עשרות רגעים משעשעים במסגרת התוכנית, ועם סיומה הגיע הזמן לסכם את הרגעים שהכי נחרטו לנו בזיכרון מהתוכנית האהובה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

פשוט שגוי

ב-2010 במסגרת הפינה הידועה של התוכנית "הביץ' גנבה לי את הלוק" בה מוצגות שני כוכבות בלוק זהה, דנו חברי הפאנל בשמלה שלבשה ריהאנה. איך סיכמה ג'ואן את המראה? "זה פשוט שגוי. אני חושבת שזה נוראי". אאוץ'.

 

אני אקרא ספר

שוטרי האופנה סקרו גם את הלוק שלבשה השחקנית נטלי פורטמן לפריימרת הסרט "ברבור שחור" (שגם זיכה אותה בפרס האוסקר). אל הפרימיירה הגיעה פורטמן מצויידת בתיק קלאץ' בדמותו של ספר, וסמכו על ריברס שהיא ידעה להגיד מה היא חושבת על התיק הייחודי: "זה (התיק) אומר ''הסרט הזה כל כך גרוע, אני אקרא ספר". 

 

נראה שסנוקי הפכה לבלונדינית

ב-2011 סקרו בתוכנית את הלוק של הזמרת כריסטינה אגילרה, שבאותה התקופה ניסתה להתחקות אחר הגלאם ההוליוודי הישן. אמנם את ריברס זה לא הרשים. ג'ואן ציינה שאגילרה נראית כאלו היא נמצאת הריון בחודש שמיני ואף השוותה את הלוק לזה של כוכבת הריאלטי הטראשית סנוקי. לא נעים.

 

עמדתי להגיד משהו רע, אבל לקחתי את זה בחזרה

הלוק של הנסיכה יוג'יניה בחתונתם של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון ב-2011 הכה גלים בכל העולם, וכמובן שגם ב"משטרת האופנה" לא פספסו את הלוק הייחודי: "עמדתי להגיד משהו רע ולא טוב עליה אבל אני לוקחת את זה בחזרה" פצחה ג'ואן והמשיכה "יוג'ניה המסכנה, היא כמעט ובכלל לא הגיעה לחתונה. אבל אז העכבר, הציפורים והארמון התאחדו והכינו את השמלה הזו בשבילה" צחקה רבירס. הכי סרט של דיסני.

 

 הכי אהבה לעשות - לצחוק

בפרק הראשון ששודר לאחר מותה הטארגי של ג'ואן, לא נותרה שום עין יבשה בקרב הצופים. הפרק נפתח כאשר מליסה, בתה של ריברס (שנכנסה מאוחר יותר לנעליה בתכנית), עומדת מול המצלמה כשהיא אומרת לצופים: "נעשה מה שאמא הכי אהבה לעשות - לצחוק". לאחר מותה של ריברס התוכנית המשיכה לרוץ במשך כשלוש שנים כשהפאנל הנוכחי כלל את ג'וליאנה רנסיק, בראד גורסקי, ניני ליקס ומרגרט צ'ו.

 

פרק הספיישל "משטרת האופנה: הפרידה" ישודר היום (חמישי) בשעה 22:15 בערוץ !E, וישודר בנוסף גם בשישי בשעה 17:30 ביום שבת בשעה 18:15.

 

תגובות