פופולרי: מרקדן בפסטיגל אל הלהיט הטלוויזיוני הגדול. צילום: עומר דץ

פופולרי: מרקדן בפסטיגל אל הלהיט הטלוויזיוני הגדול

בתחילת דרכו עבד כרקדן על בימת הפסטיגל ובשנים האחרונות עושה את דרכו לפרונט כשחקן. גל פופולר מסתמן כאחד השחקנים המבטיחים עם תפקיד ב"כיפת ברזל 2" (מוצ"ש, קשת 12). בראיון הבכורה שלו מספר לנו על המעבר מימיו מאחורי כוכבי הילדים לדרמה נחשבת בפריים טיים ועל החברות הקרובה עם אחת מכוכבות הנוער הגדולות בישראל

כוכב מוקדם מהצפוי. בהתראה די קצרה הוחלט כי העונה השנייה של "כיפת ברזל" תוקדם ותשודר כבר מחר (מוצ"ש, ערוץ קשת 12, מיד אחרי 'מאסטר שף'). העונה החדשה תכיל בתוכה כמה כוכבים שעבורם זו מקפצת מדרגה משמעותית והם מסתמנים ככוכבים העולים הבאים, אחד מהם הוא גל פופולר

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

פופולר (25) הוא שחקן בתחילת דרכו שמאחוריו תפקידים ב"האחיות המוצלחות שלי", "אנחנו במפה" ויככב בעונה השלישית של סדרת הנוער "שכונה". פופולר מצטרף לעונה הנוכחית באחד מהתפקידים הבולטים כשיגלם את בניה, המ"מ החדש של עמרם (רועי ניק) ובן הזוג החדש של אלישבע. 

מתוך "כיפת ברזל 2", באדיבות קשת 12
 

"זה קצת מלחיץ להצטרף למשהו כזה שכבר הפך ללהיט בעונה הראשונה, אבל גם מאוד מרגש". מספר לנו פופולר על הצטרפותו, "צפיתי בעונה הראשונה וכשראיתי את כל התגובות ברחוב זה העצים את הידיעה שאתה חלק ממשהו מאוד טוב ומצליח - ועוד זה הוקדם הפתיע את כולנו".

מי שתגלם את בת הזוג שלך בסדרה, המשיכה איתך גם לסדרת הנוער "שכונה" שגם היא תעלה השנה.

"האמת שאני מכיר את יעל פולמן עוד מבית הספר למשחק, היא הייתה בשנה ג' כשאני הייתי בשנה א'. היא פרטנרית מהממת, היה לי איתה הכי כיף בעולם וגם הרגשתי איתה הכי בנוח, אם זה לדבר איתה או להתייעץ ובטח עוד לעבור איתה ל'שכונה' אחר כך. היינו בעננים מהעובדה שאנחנו ממשיכים לעוד פרויקט יחד".

© באדיבות קשת 12

זו תהיה סדרת הנוער הראשונה שלך.

"היה מעניין לנסות את שני העולמות, משהו חדש, עוד פלטפורמה מאוד מעניינת וכייפית, קצב עבודה אחר לחלוטין. כל דבר חדש הוא טוב ומעניין לגופו, מאוד נהנתי גם ב'כיפת ברזל' וגם ב'שכונה'".

 

#שכונה3 #בקרוב #hot 😱😱

A post shared by Gal Popular (@galpopular) on

נדמה שעכשיו זו הפריצה הגדולה שלך אחרי שנים של תפקידי שהם לא מרכז העלילה.

"נכון וזה אחר. פתאום אתה יותר בפרונט, אבל זה גם מאוד מרגש ושמח, כולנו שואפים להגיע הכי גבוה שאפשר אז מה שנותר הוא רק להנות מזה. השאיפה שאחר כך, בעקבות זה, תמיד יהיה במה לעבוד".


פרונט ובולטות זה גם צינור ישיר לביקורות.
"אני לא מפחד מביקורות בכלל, מקבל כל דעה באשר היא באהבה".

מה אתה חושב על הנגיעה של הסדרה בסיפור שהוא די על סדר היום בחברה הישראלית?

"כיפת ברזל מציגה את הסיפור בצורה הכי לא שופטת שיש. הסדרה לא באה לשפוט את הדת וגם לא את הצבא, היא פשוט באה להראות את הקונפליקטים שיש בתוך הדבר הזה. אני חושב שזה חשוב להראות את זה לאנשים שיהיו מודעים. יש בזה משהו מדהים, האנשים האלה לומדים להתמודד עם הדברים הקשים ביותר אם זה חילונים, חיים ומוות, שידוכים. ובסדרה הם מביאים את ה'אני מאמין' שלהם בדת גם לתוך הצבא, בסדרה זה יוצא מדהים. כשצפיתי בעונה הראשונה לא האמנתי כמה זה מצמרר וכמה הניגוד הזה כל כך חזק".

מה הבאת איתך לדמות של בניה?

"אני חושב שהבאתי לדמות את הירושלמיות שלי, את התמימות מהבית, את האותנטיות והרבה כבוד אם זה לחיילים שלך ואם זה לאישה שלך ואם זה לדת או למפקדים. הסדרה מאוד החזירה אותי לבית בירושלים, לאיפה שאני גדלתי".

© באדיבות יחסי ציבור - קשת 12

פופולר לא נותן לעומס שמלווה ללימודים בבית הספר למשחק של יורם לוינשטיין להתנגש בהתקדמותו בעולם הבידור, להיפך, הוא מזגזג ומשלב את הכל במקצועיות רבה על אף הקושי הרב ומספר: "זה מאוד לא קל. יש לי סביבה תומכת ואני משתדל מאוד לא לזנוח שום מקום, לא את הלימודים ולא את בית הספר כדי שבאמת אצא מורווח משני הצדדים וששום צד לא אפגע ושגם אני לא אפגע מזה".

ועדיין, איך אפשר?

"זה לא כזה פשוט אבל כל זה אפשרי עם רצון ולהיות בפוקוס. כשאתה יודע לאן אתה הולך - אתה בסוף מצליח לעשות הכל. ישנים טוב, אוכלים טוב, מתרכזים והדברים פשוט קורים. זו שגרה קשה ולא קלה אבל היא ממלאת ונעימה אז אין סיבה שדברים לא יעבדו".

 

the duchess of amalfi & Antonio

A post shared by Gal Popular (@galpopular) on

 

תחילת הקריירה שלך הייתה כרקדן ויצא שפיזזת על במות הפסטיגל במשך כמה שנים ובמופע 'גאליס'. 

"נכון, אבל הרבה לפני הפסטיגל עשיתי כל מיני הפקות, הייתי רקדן בלהקת מחול שנקראת 'מחולה' בירושלים, שם זה התחיל. יותר מאוחר זימנו אותי לעבוד גם במופע הגדול הזה".

עזבת לגמרי את תחום הריקוד?

"אני פחות רוקד כרגע בגלל כל העומס וההתרכזות והעבודה כשחקן, עם זאת זה חלק מהמקצוע וזה בלתי נפרד, אני מאמין שעוד אתקל בזה מתישהו והשאיפה היא גם לנסות איכשהו לשלב את זה ביחד. זה כלי והוא כלי חשוב ואם יש לך אותו זה רק פלוס, גם לשחקן זה אחלה דבר. אני מאוד אשמח לרגע שבו אוכל לשלב. אני לא מזניח את זה, פחות רוקד כרגע, אבל גם בבית הספר למשחק יש שיעורי ריקוד וקורעים אותי גם שם, אל תדאג".

 

A post shared by Gal Popular (@galpopular) on

בשנתיים האחרונות עולם הריקוד מקבל במה יותר גדולה והנוער מאוד מחבק את זה ואת הכוכבים מהז'אנר, כמו למשל עם סטפן שלוהק עכשיו כחלק מהקאסט הראשי של הפסטיגל.

"גם כשהייתי קטן התחילה מודעות לריקוד, כי כבר יצא אז 'נולד לרקוד' וכאלה, זה קיבל פרונט במסך ובבמה. מרגש לדעת שרקדנים מאוד מתקדמים ונותנים להם את היחס המגיע להם, הם לא נשארים רק מאחורי אנשים - הם הופכים להיות הדבר עצמו. כיף לדעת שזה הופך למשהו לא זניח כמו שהיה עד לפני כמה שנים ומעריכים את זה יותר היום ומחפשים את אותם כוכבים של הז'אנר.

מה עם לסגור מעגל ולחזור לפסטיגל, הפעם בפרונט, עכשיו כשנפתחה לך גם הזדמנות בעולם הנוער?

"אני לא אשקר לך, אני לחלוטין אשמח לסגור מעגל ולהיות שם חלק מהקאסט. אני לא יודע להגיד לך אם זה יקרה או לא אבל אני לא אתנגד, בכל זאת זה לא תלוי בי".

עם כוכבי פסטיגל 2014
עם כוכבי פסטיגל 2014 © אינסטגרם

פופולר כבר כיכב על מדים בסדרה הקומית "האחיות המוצלחות שלי" על תקן ה'חתיך' של הסדרה, הפעם הוא מגיע בצורה יותר דרמטית למרקע ונהנה משני הסוגות. לדבריו הוא מתמקד בגיוון הדמויות ומשתף: "אני חושב שבשניהם מאוד כיף לי ומאוד שונה. אני בעיקר אוהב את הגיוון של הדמויות, זה לא משנה לי הסוגה. כל דמות היא עולם אחר, אני אוהב לתת להן חיים, לראות את זה על הדף ופתאום זה הופך לבן אדם אמיתי - כך מבחינתי עשיתי את שלי. אני גם חושב שיותר קשה לרגש בן אדם מאשר להצחיק".

שוב על מדים. ב
שוב על מדים. ב"אחיות המוצלחות" © אינסטגרם

אתה גם עושה תיאטרון, כיכבת בעבר ב"גריז" ובעוד כמה הצגות. יש תפקיד נחשק במיוחד שתרצה לגלם ביום מן הימים?

"בבית הספר למשחק נחשפתי להרבה תפקידים יפים שאפילו הרבה מהם לא מוכרים לכולם ולא שמעו עליהם, ואז אתה מבין כמה דמויות מעניינות יש ולכן יש המון דמויות שהייתי רוצה, לא יודע להגיד אחת ספציפית. בעקרון אני יותר אוהב את הדמויות הקצת יותר מופרכות".

 

Tomorrow!! 🎼🎼

A post shared by Gal Popular (@galpopular) on

 

לפופולר יש חברת ילדות צמודה שהתפרסמה בגדול בשנים האחרונות, מדובר בניב סולטן ("סוסי פרא", "כמעט מפורסמת", "מתים לרגע" ובקרוב גם ב"הסטייליסטית" גם היא ב"קשת"). סולטן סיפרה לנו בעבר בראיונות כי את ההתחלה שלה בתחום היא עשתה בזכות גל שדחף אותה לזה ומשם שניהם רק צמחו.

"זה לא באמת בזכותי, זה בזכות עצמה. אני מודה שאני זה שאמר לה: 'די! מספיק! בואי נלך לסוכנות, תבואי איתי'" מתוודה פופולר ומציין: "בחברות, כמו בחברות, כל אחד דואג גם לשני ולחלוטין זה היה נראה לי לגיטימי, היינו ביחד במגמת תיאטרון בבית הספר בירושלים וידעתי מהן היכולות שלה ושייצא ממנה משהו".

ועכשיו אתם גם לומדים יחד.

"זה הכי כיף בעולם, לא יכולתי לבקש יותר טוב מזה שהיא תהיה איתי בבית ספר, היא עוגן מאוד חשוב במקום הזה בתוך הצפיפות והאינטסנביות - זה רגע של נחמה. בעוד חודש יש לי בבית הספר הצגה חדשה בשם 'גאווה ודעה קדומה', ניב ואני משחקים שם יחד".

יחד בתחום © צילום מסך מאינסטגרם

זו הייתה החלטה משותפת ללכת ללמוד?

"האמת שזו לא הייתה החלטה משותפת, ובטח שלא חשבנו שנהיה באותה הכיתה או באותה השנה, זה יצא במקרה והיינו הכי שמחים על זה בעולם. בהתחלה קצת חששנו שיהיה קצת קשה, אבל לאט לאט הבנו שזה היה פלוס אחד גדול".

אחת ולתמיד, למען הסרת השמועות שרצות - היה ביניכם משהו רומנטי?

גל מצחקק ועונה באופן חד משמעי: "לא".

 

תגובות