הנה זה בא: סדרות הטלוויזיה הבינלאומיות שתראו ב-2018. צילום מסך מיוטיוב

הנה זה בא: סדרות הטלוויזיה הבינלאומיות שתראו ב-2018

לכבוד תחילתה של השנה החדשה שנפתחה הבוקר, אספנו לכם את הסדרות הבינלאומיות המומלצות שהולכות לחמם לכם את 2018

שנה חדשה בפתח וזה גם אומר עונות חדשות לסדרות האהובות עלינו וסדרות חדשות חמות מהתנור שעומדות לכבוש את כולנו. אז תתכוננו לבלות הרבה זמן מתחת לפוך בצפייה בכל הסדרות הכי טובות מהעכולם שישודרו גם בישראל. תכינו לעצמכם איזו כוס שוקו על הדרך.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"הרצח של ורסצ'ה"

לחובבי האופנה והפאשניסטיות (וגם לאלו שלא) הסדרה "הרצח של ורסצ'ה" תתאים בול. הסדרה שהיא חלק מאנתולוגיית "American Crime Story" (שהעונה הראשונה שלה היתה "אמריקה נגד או.ג'יי. סימפסון") תחקור לעומק את הרצח של מעצב העל ג'יאני ורסצ'ה על ידי הרוצח הסדרתי אנדרו קונאנן, ואת המרדף הארוך לתפיסתו. החל מה- 18.1 ב-yes EDGE ערוץ הסדרות החדש בלווין שהושק לאחרונה ובנטפליקס.

© יחסי ציבור

"הבורחים"

כל נער חושב שההורים שלו מרושעים. אבל מה היה קורה אם הייתם מגלים שהם באמת כאלה? "הבורחים" מספרת את סיפורם של שישה בני נוער מרקעים שונים שבקושי מצליחים לסבול זה את זה, אך חייבים להתאחד מול אויב משותף – ההורים שלהם. מדובר באחת הדרות המבטיחות של "מארוול" לשנה הקרובה, כך שהציפיות די גבוהות. החל מה-5.1, ימי שישי בשעה 18:00, ב-HOT3 וב-HOT VOD, ובסלקום tv.

 

"ספק סביר"

לכל אוהבי "האנטומיה של גריי" שלא הספיקו להתגבר על עזיבתה של איזי (לנצח בליבנו) ישנה  הסדרה החדשה "ספק סביר"- דרמת בית משפט חדשה בכיכובה של קת'רין הייגל המגלמת את סיידי אליס, עורכת דין מבריקה בפירמה קטנה ויוקרתית המתאהבת בלקוח שלה, בילי ברנן, רופא ילדים ומנתח כריזמטי המואשם ברצח חברתו לפני 24 שנים. סיידי מסתירה את רגשותיה כלפיו מהסובבים אותה וביניהם עמיתה אלברט קוב שבטוח שהוא יודע עליה הכל. החלטתה של סיידי להתחיל מערכת יחסים עם בילי יכולה לסכן את הקריירה שלה וגם את אושרה, בעיקר אם ימצא אשם ולכן עליה לעבוד קשה פי כמה כדי להוכיח ספק סביר, אפילו אם היא בעצמה אוחזת בכמה ספקות לגביו. החל מה-10.1 ב-yes.

"הרופא הטוב"

ועוד קצת למכורי "האנטומיה": דרמת הלהיט החדשה מהיוצר של "האוס". "הרופא הטוב" היא דרמת בית חולים בה דוקטור שון מרפי, מנתח צעיר ואוטיסט עם תסמונת סאוונט, עוזב את חיי הכפר השלווים ומצטרף למחלקה הכירורגית בבית חולים יוקרתי. הוא בודד בעולם, ללא יכולת ליצור קשרים אישיים עם הסובבים אותו, והיחיד שתומך בו – דוקטור ארון גלסמן– נאבק בספקנות ובדעות הקדומות של חבר המנהלים בבית החולים כדי לצרף אותו לצוות. שון צריך לעבוד קשה יותר מאי פעם כדי לשרוד בסביבתו החדשה ובמערכות היחסים עם הקולגות שלו, ולהוכיח להם שהיכולת יוצאת הדופן שלו תציל חיים. החל מה-3.1, ימי רביעי ב-20:45 ב-HOT3 וב-HOT VOD.

© יחסי ציבור

משפחת פוסטר עונה 5 חלק ב'

סוף סוף החלק השני והכל כך מצופה של הדרמה משפחתית האהובה מגיע אלינו לאחר הפסקה ארוכה, המספרת את סיפורה של משפחת פוסטר שבראשה זוג אימהות המגדלות משפחה רב גזעית הכוללת ילדים ביולוגים, מאומצים וילדי אומנה. הסדרה עוקבת אחר השוטרת סטף פוסטר ובת זוגה לנה אדמס ומשפחתן המיוחדת שחיה בסאן דייגו. סטף ולנה הן אימהות לחמישה נערים ונערות: ברנדון, בנה הביולוגי של סטף, התאומים ג'זוס ומריאנה שאומצו בתור ילדים קטנים ושני ילדי אומנה -  קאלי וג'וד שהוצאו מבית אומנה בו עברו התעללות. מייק, אביו של ברנדון, בעלה לשעבר של סטף והשותף שלה בעבודה, לוקח חלק פעיל בחיי בנו ובחיי המשפחה, למורת רוחה של לנה. החל מה-11.1 ב-yes.

 

"סיפורה של בת 15"

סיפור קינסיניירה "סיפורה של בת 15" היא סדרת דוקו בת ארבעה חלקים בעלת תיעוד ייחודי ומרתק של סיפור התבגרותן של נערות לטיניות אמריקאיות רגע לפני חגיגת ה"קינסניירה" שלהן, המציינת את יום הולדתן ה-15. הקינסניירה היא טקס מעבר עבור הנערה הלטינית, המסמל את הפיכתה מילדה לאישה. אבל עבור נערות לטיניות אמריקאיות רבות יש לאירוע הזה משמעות גדולה הרבה יותר – זו הזדמנות עבורן לאמץ את הזהות שבחרו לעצמן תוך כדי מחווה למסורת, לתרבות ויותר מכל למשפחה, שהקריבה הכל כדי לאפשר להן חיים טובים יותר בארה"ב. ה-13.1 ב- HOT HBO והחל מה-22.12 ב-HOT VOD, והחל מה15.1 בסלקום tv.  

 

 

תגובות