כבוד: מנהלו של ג'סטין ביבר מתלהב מהכוכבת הישראלית. מתוך אקס פקטור, רשת 13

כבוד: מנהלו של ג'סטין ביבר מתלהב מהכוכבת הישראלית

העונה החדשה של אקס פקטור הספיקה לעורר באזז בכל עבר עם מתמודדים מעולים ותחרות קשה במיוחד, וכרגע נראה כי מי שגילה את ג׳סטין ביבר מתלהב מאוד ממתמודדת התוכנית

עדן אלנה, היא רק בת 18 וכבר כוכבת הריאליטי "אקס פקטור". מהאודישן הראשון שלה בו היא שרה את הלהיט הקשה במיוחד של דמי לובאטו ״Stone Cold״ גררה תגובות ומחמאות משמחות למדי מצוות השופטים ומהקהל בבית. הזמרת המתחילה הסתמנה מהר מאוד כפייבוריטית הקהל על ידי לא מעט מעריצים והשופטים כבר הספיקו לסמן אותה בגמר. בשבוע שעבר הופיעה אלנה בשלב הכיסאות עם השיר ״Man In The Mirror״ של מייקל ג׳קסון, ביצוע שגם כמו קודמו גרף מחמאות רבות מהשופטים ובדגש משירי מימון, שהצהירה כי היא באה ללמוד מהזמרת הצעירה. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כמיטב המסורת הביצוע המלא של עדן הועלה לעמוד הרשמי של תכנית הריאליטי ומיד הביצוע נהפך לויראלי. אך מה שהם לא ציפו לו הוא שסקוטר בראון, האיש שגילה את ג׳סטין ביבר ומשמש כסוכן שלו ושל כוכבים רבים כמו אריאנה גרנדה וטורי קלי יגיב לסרטון היישר מארצות הברית הרחוקה. בראון הגיב בהתלהבות רבה ״אחת הגרסאות היותר טובות ששמעתי לשיר. בראבו״.

אז האם מדובר בעוד סיפור סינדרלה מאת סקוטר בראון? לנו אין ספק שעדן תצליח לעשות גם את הבאזז למעבר לים הגדול ועד אז נסתפק בזה שהכוכבת הגדולה הזו היא תוצרת הארץ!

״אחת הגרסאות היותר טובות ששמעתי לשיר. בראבו״. התגובה של סקוטר © צילום מסך מפייסבוק

תגובות