שירן סנדל: "בפנים הנפש שלי צעקה הצילו". צילום: ניצן דרור

שירן סנדל: "בפנים הנפש שלי צעקה הצילו"

הצטרפנו אל שגרת הבוקר של שירן סנדל - מהאימון ועד לטיול בפארק עם הכלבים. שוחחנו איתה על התפקיד החדש ופורץ הדרך ב"שבט צוצלת", ההתמודדות מול ההורים התוקפניים של המעריצים ועל התקופה בה חיפשה את השקט שאחרי הסערה. צפו

כוכבת הילדים והנוער, השחקנית, שירן סנדל, נמצאת כבר קרוב ל/10 שנים באור הזרקורים, אומנם הרבה לפני היא כבר החלה את דרכה בעולם הבידור באודישנים שונים, אך הפריצה הגדולה שלה הייתה עם עלייתה של "גאליס" לאוויר ומאז היא לא מפסיקה לעבוד. בימים אלו, אחרי שלקחה חלק בסדרות, פסטיגלים, סרט קולנוע וטבילה קטנה בעולם המבוגרים - היא מככבת עם דמות פורצת דרך בעונה השלישית של הסיטקום "שבט צוצלת" (ערוץ Zoom ב-yes). הצטרפנו אל שגרת הבוקר היומית שלה בה גילינו כמה דברים חדשים על הכוכבת.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

סנדל (30), היא מהאנשים שהבוקר עושה להם טוב, מצויידת בבגדי הספורט של מאמנת הכושר המפורסמת שלה, ליקי, היא יוצאת לאימוני בוקר מוקדמים הממלאים את היום שלה באנרגיה, מיד לאחר מכן היא מוציאה את שני הכלבים שלה (ג'ובאני וללי) לטיול בוקר בפארק הקרוב בתל אביב.

כתב: משה אבוטבול | צילום: ניצן דרור | עריכה: דפנה פלד
 

בראיון מספרת לנו סנדל על לילך, הדמות שלה ב"שבט צוצלת" - דמות פורצת דרך בעולם הנוער. דמותה של לילך מיוחדת בנוף הטלוויזיוני ולראשונה מוצגת דמות של ילדה ללא ידיים, ("היא היחידה שאומרת 'טוב תרגעו, אין לי ידיים, הכל בסדר!'"). לדברי סנדל, דווקא האנשים בסביבתה חששו מהתפקיד ואילו היא סמכה על הנוער שידע איך להתמודד עם המסר ועם החשיבות: "אני מאוד מאמינה בבני הנוער של היום וביכולות שלהם ללמוד ולראות דברים אחרת".

בצילומי הסדרה
בצילומי הסדרה © רפי דלויה
© רפי דלויה

לצד הדברים החיובים והטובים אצל הנוער, סנדל מודעת ומכירה גם את הצד הפחות טוב שלו. היא ידועה בתור אחת שלא תיתן יד לתגובות אלימות ברשתות החברתיות שלה או להתנהגות לא הולמת של ילדים לנגד עיניה והיא מעמידה אותם במקום כשצריך.

© צילום: ירדן הראל (yardenharel.com)

אך הבעיה לא טמונה רק בהתנהגותם של הילדים ובני הנוער, לדבריה, לפעמים גם ההורים אשמים כשמדובר בהתנהלות מול שחקנים מוכרים - הכל אפשרי ומותר. כך למשל חזרנו עם סנדל למקרי עבר, אותם חשפנו כאן, כשאבא סיכן את ילדיו מיד אחרי מופע הפסטיגל בכיכובה של סנדל רק בשביל להפגיש אותם עם הכוכבים או כשאמא התלוננה בפייסבוק על סנדל וזו הגיבה ושמה גבול להתייחסות כלפיה וכלפי חבריה כאל מוצרים. "פתאום החלו לקרוא לי סנובית ורעה, למה מגיע לי הזלזול הזה?... אחר כך הורים באו ואמרו: 'את צודקת, את לא חפץ, אף אחד מכם לא חפץ'".

"שבט צוצלת 3", בכל יום בערוץ Zoom לצופי yes
 

 

תגובות