סודות הסוכן: למה חשוב שיהיה תיק עבודות עדכני?. צילום: fotolia

סודות הסוכן: למה חשוב שיהיה תיק עבודות עדכני?

רונן אור צרפתי עונה על שאלות הגולשים בטור מיוחד העוסק בצעדים הראשונים בעולם הבידור, התעשייה והפרסום

אחרי שבשבוע שעבר הביא לכם את המידע הראשוני שצריך לדעת לקראת תחילת הדרך בעולם הבידור ובתעשיה, גם הפעם רונן אור צרפתי, סוכן וניהול אישי של כוכבי נוער גדולים ואהובים, מביא כם טור מיוחד שיענה על עוד כמה שאלות חשובות הקשורות לצעדים הראשונים התעשייה הענקית.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כשכתבתי את הטור הראשון לא ידעתי כמה חוסר במידע והכוונה בתחום חסר לכל כך הרבה אנשים ובעיקר לכם, בני הנוער. עברתי על כל השאלות ואנסה לענות לכם על הכל, תוכלו גם לפנות אליי באינסטגרם שלי ואנסה לענות לכולם על כל שאלה בנושא.

 

A post shared by Ronen Or Zarfati (@ronenorzarfati) on

 


בטור הקודם נגעתי והסברתי את עניין הבוק, עליו ארצה לחזור בשנית. בוק = תיק עבודות.

יש ימי צילום שהם בהחלט מושקעים, שיש צלמים רבים שזה חלק מהעבודה שלהם והם מאוד מאוד מקצועיים בה, 
תפנו אליהם עצמאית -  המחירים לא ממש יקרים, אבל תמונות אתם חייבים בשביל ההתחלה בתעשייה.

למה?
כיוון שעם התמונות אנחנו (הסוכנים) ואתם, משתמשים כדי להציג את עצמכם למלהקים, חברות הפקה, ריאליטי ועוד. כשהתמונות הן טובות וברורות, קל אחר כך לסגור עבודות למי שבאמת מוכשר ומתאים, אבל בוק עצמו נבנה עם ימי צילום ועבודות רבות וצריך לחדשו פעם בכמה זמן כדי להראות שהוא עדכני ומראה אתכם כו שאתם כיום. לפעמים פונים אליי אנשים עם תמונות מגיל 15 והם בכלל בני 20.

הבוק של גל גברעם
הבוק של גל גברעם © חי טורג'מן

שימו לב!

כשאתם מגישים את עצמכם - להיות מאוד מדוייקים, עם תמונות עדכניות, קורות חיים מעודכנים, וכן דוגמנים ודוגמניות להלבשה תחתונה זה גם נחשב לחלק מהעניין, אלא אם אתם ממש צעירים (חכו עם זה קצת...)

לא למהר להוציא אלפי שקלים על ימי צילום - זה לא נכון, לא משתלם ורובכם לא מתאימים ויוצאים עם מפח נפש מיותר.

ההמלצה שלי?

לכו לרשת! 
תצרו, תזמו, תעשו, תצלמו, תערכו, תלמדו מהי הרשת ותגלו עולם שלם, שמקבל את כולם - גם מי שנראה פחות טוב מדוגמן כלשהו, גם מי שפחות מצחיק - שם העולם הוא אחר ויכול להיות שדווקא משם תתגלו.

כוכבי הרשת משיקים. כתב: תומר כרמלי | צילום: שמיר אלבז | עריכה: גיא פוקס
 

עד לפעם הבאה מאחל חדוות יצירה, תשוקה למקצוע ולדעת לוותר על דברים יביאו לתוצאות. אתם מוזמנים להשאיר לי שאלה בתגובות לכתבה ואענה בטור הבא שלי.

שלכם, רונן אור צרפתי.

תגובות