יש לה את זה: מוכיחה שחלומות נועדו כדי שנגשים אותם. צילום מסך מהפרק, קשת 12

יש לה את זה: מוכיחה שחלומות נועדו כדי שנגשים אותם

אמש (א') שודר פרק הבכורה של סדרת הטלוויזיה החדשה של קשת 12, "יש לה את זה". האם היא עשתה את העבודה? ביקורת

אמש עלתה לאוויר הסדרה החדשה של קשת, "יש לה את זה", מאת דנה עדן, מיכל מונצ'ז ואבנר ברנהיימר, ובכיכובם של ניב סולטן, עוז זהבי, מגי אזרזר, מאור שוויצר, אקי אבני, מיה דגן  ועוד רבים וטובים. הדרמה הקומית החדשה מכניסה את הצופים למאחורי הקלעים של תעשיית האופנה הישראלית וחושפת את מה שבאמת קורה ברגע שהמצלמות נכבות והאיפור יורד ומראה כי לא הכל נוצץ כמו שזה נראה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נטלי, הדמות הראשית אותה מגלמת כוכבת הנוער ניב סולטן, היא אשקלונית עם חלום ענק - להיות מעצבת אופנה. היא מגיעה לעיר הגדולה לעשות את צעדיה הראשונים תחת חסותו של הסטייליסט הידוע, רפאל (אקי אבני) אשר עומל  על שמלת הכלה המתוקשרת של הזמרת הידועה שירז (מגי אזרזר) שמוגדרת כצעדו הראשון החשוב כמעצב אופנה. נטלי נראית כאדם השפוי היחיד בין הדמויות הראשיות אשר מייצגות לטוב ולרע את עולם הזוהר. איך נטלי תתמודד עם העיר הגדולה, עם תושביה הותיקים ועם עולם הזוהר בדרך להגשמת חלומה הגדול? האם עקשנותה הרבה ופיה הגדול יעזרו לה בדרך או דווקא יבדילו אותה מסביבתה? את התשובות לשאלות אלה נדע בהמשך העונה.

ניב סולטן
ניב סולטן © צילום מסך מהפרק, קשת 12


פרק הפתיחה של הסדרה ללא ספק משאיר טעם של עוד וגורם לנו לחכות בציפייה לרגע בו נגלה כיצד נטלי תעשה את צעדיה הראשונים בעולם האופנה והאם היא תצליח בתחום. עבודת השחקנים הייתה מעולה, ומי שהכי בלטה לטובה היא השחקנית הראשית, ניב סולטן, שעשתה את עבודתה נאמנה ולגמרי צלחה את התפקיד החדש.

© צילום מסך מהפרק, קשת 12

העלילה, המכילה כמה וכמה יתרונות, מלמדת את הצופים כיצד להתנהל במצבים של חוסר אמון ולקיחת קרדיט, דבר המובא בדמותה של נטלי בעלת האופי העיקש והכנה, כשהיא עוזרת לעצמה לטפס לפסגה הראויה לה. הסדרה, מעבר להיותה בידורית, גם העבירה אתמול מסר חשוב לצופים שאסור לוותר, לא משנה מי שם לכם רגליים בדרך.

הדרמה הקומית החדשה ללא ספק עמדה בציפיות שלנו, ועם עלילה שמסתמנת כטובה ובדיחות שעושות את העבודה, אנחנו כבר מצפים לפרקים הבאים.

© צילום מסך מהפרק, קשת 12

 

תגובות