פרסום ראשון: אנג'ל ברנס תככב בסדרת נוער חדשה. צילום: שוקה כהן

פרסום ראשון: אנג'ל ברנס תככב בסדרת נוער חדשה

עכשיו תורה: אחרי שהכרנו אותה בצורה אישית בשתי תכניות, כעת הגיע הזמן של אנג'ל ברנס לעבור אל עולם המשחק וזו תככב בסדרת נוער חדשה של דיסני. כל הפרטים

כוכבת הרשת האהובה, אנג'ל ברנס, יכולה לסמן "וי" על עוד הישג נחשב בקריירה שלה. הכוכבת הצעירה אומנם רגילה לרקוד רק דרך אפליקציית המיוזיקלי, אך כעת זו תצטרך להתאמץ קצת יותר מכיוון שזו לוהקה לסדרת הנוער הראשונה שלה שעוסקת בריקוד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בימים אלו ערוץ דיסני מסיים את שלב הליהוק לסדרה החדשה והמדוברת העוסקת בעולם הריקוד, ממחול מודרני ועד להיפ-הופ - טרנד שהולך חזק ברחבי העולם וכעת הגיע הזמן להפוך אותו לסדרה גם בישראל. 

© צילום שוקה כהן

ברנס שפרצה בתכניות "הבנים והבנות" ו"הסוואגרז", תכנס לראשונה אל עולם המשחק ותפגוש שם גם את השחקן והרקדן הברייקדאנס מיכאל גבעתי ("החממה", "כיפת ברזל", "מלכות") ואת השחקן והרקדן גל פופולר ("כיפת ברזל", "האחיות המוצלחות שלי", "שכונה 2").

קאסט הסדרה
קאסט הסדרה © שוקה כהן

בנוסף לכוכבים שאת שמותיהם פרסמנו כאן לראשונה, מי שעוד יככבו ויפזזו בסט הצילומים הם: דניאל גרנט בנם הבכור של צופית ואברם גרנט שכיכב בסדרה אחרת של דיסני - "יומני החופש הגדול", זוכת התוכנית "רק רוצים לרקוד" - סימור דניאל ואת יסמין גנדיס שהשתתפה גם היא בתוכנית ואת אלמה קישון נכדתו של אפרים קישון.

© צילום שוקה כהן

הסדרה תשודר באופן בלעדי לצופי ערוץ דיסני ביס במהלך השנה הקרובה.

תגובות