באמצע תחרות עם הבן: אביו של מאור בוזגלו מאבד את זה בשידור. צילום מסך מאינסטגרם

באמצע תחרות עם הבן: אביו של מאור בוזגלו מאבד את זה בשידור

מאור בוזגלו הוא אחד מהשחקנים הישראלים הכי בולטים של התקופה, גם את אבא שלו כולם כבר מכירים ויודעים שהוא בעל פיוז קצר. אך מאור לא ציפה שאביו יאבד את זה באמצע תחרות כדורגל איתו בשידור

איך אתם הייתם מגיבים אם אבא שלכם היה עושה בושות בשידור ומתעצבן עליכם שאתם מנצחים אותו? זה בדיוק מה שקרה לכדורגלן האהוב, מאור בוזגלו באמצע צילומים לתכנית חדשה. מה בדיוק קרה שם?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

זה הזמן לספר לכם שמדובר במתיחה ענקית על כוכב הכדורגל ובה האבא מותח את הבן ביחד עם הזמרת הצעירה אדל. לבוזגלו הבן סיפרו כי הוא מצטלם לתכנית טלוויזיה חדשה ובמסגרתה הוא צריך לעשות דו קרב פנדלים עם אביו, אלא שהוא לא יודע שאביו הולך להפסיד בכוונה ולהתעצבן בגדול מתוך זה - ומאור נשאר בתדהמה ולא יודע מה בדיוק עובר עליו. קבלו הצצה ראשונה!

באדיבות טין-ניק
 

"בלגאניקס" היא תכנית מתיחות חדשה שמציבה במרכזה חבורה של שישה בנים ובנות, שמתכננים ומוציאים אל הפועל מתיחות על אנשים שכולנו מכירים. הם מותחים בכל מקום: בטלפון, ברחוב, בקניון. הם מותחים כל מי שנקרה בדרכם: האיש מהפיצוציה, הסלבים הכי חמים ואפילו את עצמם. הם נושמים וחיים מתיחות ובעיקר אוהבים לעשות בלאגן. בין הכוכבים הנוספים שעברו מתיחות: אליעד נחום, נועה קירל ועדי ביטי.

התכנית תשודר בימי ראשון-חמישי, החל מ-25 במרץ בשעה 15:05.

תגובות