כוכב דיסני בישראל: בר מיניאלי מראיינת את ג'ושוע ראש. צילום: אורי דוידוביץ'

כוכב דיסני בישראל: בר מיניאלי מראיינת את ג'ושוע ראש

הפגשנו את כוכבת הנוער האהובה מישראל עם כוכב הנוער ההיסטרי מ"דיסני", ג'ושוע ראש, לראיון מיוחד. בין הניצוצות שעפו באוויר סיפר הכוכב איך הוא מתחזק את המורשת היהודית שלו, איך זה להופיע בסדרה שמשודרת בכל העולם וגם: לימדנו אותו סלנג מקומי ושיר פסח. צפו!

מה קורה כשמפגישים בין כוכבת נוער (שהיא בת נוער בעצמה) מוכשרת לבין כוכב נוער הוליוודי אנרגטי בן 16 מ"דיסני" המוכר ברחבי העולם? זה בדיוק מה שעשינו! לרגל הביקור המיוחד של ג'ושוע ראש בארץ ומפגש המעריצים המקומי שארגנו ערוץ דיסני ישראל, הפגשנו את בר מיניאלי עם כוכב הסדרה "אנדי" לראיון מיוחד ובינלאומי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כתבת: בר מיניאלי | צילום: אורי דוידוביץ' | עריכה: איתן פולק
 

בראיון מיוחד שהעניק ראש בפרוגי סיפר הכוכב למיניאלי כי הוא התרגש לפגוש את שלל המעריצים המקומיים כאן ובפרט את אלו שזכו להגיע למפגש המיוחד, חדי העין ישימו לב שגם בחשבון האינסטגרם שלו מרבה ראש להעלות תמונות עם מעריציו לסטורי. 

ראש מגיע לביקור בישראל לטובת חופשת פסח משפחתית, כזכור מדובר בכוכב בעל משפחה יהודית וזו לא הפעם הראשונה שלו בארץ שכן ביקר כבר מספר פעמים ואף חגג כאן את בר המצווה שלו. "אחרי חגיגת הבר מצווה הרגשתי מחובר יותר למורשת היהודית ומאז אנחנו (המשפחה) חוזרים לכאן מדי שנה" סיפר בראיון.

© שוקה כהן

בין המעריצים המאושרים שזכו להגיע למפגש בפעילות אצלנו בפרוגי, הגיעו גם כוכבי סדרת הריקודים החדשה של דיסני לצופי yes, רגע לפני שהחלו את הצילומים. בין הכוכבים החדשים היה אפשר למצוא את דניאל גרנט עלמה קישון, סימור דניאל ואת אנג'ל ברנס שהשתלטה על הסטורי של ראש באופן מיידי ומתבקש.

לקחו טיפ
לקחו טיפ © שוקה כהן
תגובות